  • 41. Data: 2010-06-21 22:15:14
    Temat: Re: Mole jak skowronki.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    news:4c1fd2d8$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie będzie wrzenia.

    Będzie, ale nie z gotowania. Nurkowie to mają stąd siedzą w komorach
    dekompresyjnych, aby te gazy ponownie rozpuścić im we krwi.

  • 42. Data: 2010-06-21 22:17:00
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Nie.
    >
    > Gaz z przestrzeni wewnątrz po prostu wyleci, bo każda przestrzeń ma
    > połączenie na zewnątrz.

    Powstanie w jamie płucnej odma - płuca się zapadną.

  • 43. Data: 2010-06-21 22:20:30
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Pomyliło Ci się z pchłą domową :-)

    Też nie znosi jaj w kurzu a w miejscu bytowania. Samorództwo to tylko na
    religii.

  • 44. Data: 2010-06-21 22:39:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 23:20:23 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
    > wzrośnie około pięciokrotnie.
    >
    > Można to łatwo sprawdzić pakując próżniowo mięsko. Nic nie wrze.

    Omajg....

  • 45. Data: 2010-06-21 22:41:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 23:20:23 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Można to łatwo sprawdzić pakując próżniowo mięsko. Nic nie wrze.
    > :-)

    Omajg... No za mała różnica ciśnień po prostu. Ileż masz tego podciśnienia
    w torebce foliowej - co, próżnię tam masz może? - nie, tylko PODCIŚNIENIE.
    Małe.

  • 46. Data: 2010-06-21 22:43:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 23:26:09 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Pacjent umrze z powodu niedotlenienia mózgu.

    Na skutek zatorów naczyniowych.

  • 47. Data: 2010-06-21 22:48:19
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Omajg... No za mała różnica ciśnień po prostu. Ileż masz tego podciśnienia
    > w torebce foliowej - co, próżnię tam masz może? - nie, tylko PODCIŚNIENIE.
    > Małe.

    Folia dla gazów jest jak sito, odpompowanie powietrza prowadzi do zwilżenia
    jej powierzchni od wewnątrz i w pewnym stopniu uszczelnienia, co powoduje
    zmniejszenie wymiany gazowej, za to staje się barierą dla kurzu, bakterii i
    owadów na jakiś czas. Możliwe, że któreś owady mogą wbić pokładełko poprzez
    folię.

  • 48. Data: 2010-06-21 23:14:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 00:48:19 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Folia dla gazów jest jak sito, odpompowanie powietrza prowadzi do zwilżenia
    > jej powierzchni od wewnątrz i w pewnym stopniu uszczelnienia,

    Bzdura, no sorry.

  • 49. Data: 2010-06-21 23:25:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Bzdura, no sorry.

    He..he, chcesz strzelić focha?

  • 50. Data: 2010-06-22 04:37:26
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

    > I rozszczelnione statki Sojuz i Apollo to fikcja.

    Bez związku.