  • 1. Data: 2010-02-27 14:01:39
    Temat: Mrugające żarówki
    Od: banzi <b...@w...pl>

    Witam,

    Mieszkam w wiezowcu. Od kilku dni w calym mieszkaniu migaja zarowki.
    Zarowno w zyrandolach jak i lampkach nocnych, ktore sa podlaczone do
    gniazdek w scianach. Proba wymiana zarowek nic nie dala. Do tej pory
    wszystko oprocz zarowek dzialalo dobrze. Jednak dzisiaj zaczal resetowac
    sie komputer. Pytalem sie sasiadow w pionie - u nich nie ma takich
    problemow.

    Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    banzi

  • 2. Data: 2010-02-27 14:35:12
    Temat: Re: Mrugające żarówki
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.

    poluzowany kabel w skrzynce bezpiecznikow? Sprawdz, moze byc czuc smrod palonej
    izolacji kabla, iskrzenie przy duzym poborze = cieplo. Dokladnie obadaj i
    podokrecaj przewody wkretakiem izolowanym.

  • 3. Data: 2010-02-27 22:53:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 15:01:39 +0100, banzi napisał(a):

    > Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?

    Instalacja elektryczna.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2010-02-28 16:12:44
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-27 15:01, banzi pisze:
> [...]
    > wszystko oprocz zarowek dzialalo dobrze. Jednak dzisiaj zaczal resetowac
    > sie komputer. Pytalem sie sasiadow w pionie - u nich nie ma takich
    Instalacja elektryczna z uszkodzonym stykiem, który iskrzy/przerywa.

    > Gdzie szukac problemow?
    Problemów to ty sobie już nie szukaj, bo już je masz (a możesz mieć
    większe, np pożar). Szukaj lepiej elektryka.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-02-28 22:14:58
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "banzi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.

    Jeżeli w całym mieszkaniu szwankuje isntalacja oświetleniowa przyczyn szukaj
    w punkcie rozdziału instalacji - najczęściej jest to tablica rozdzielcza i
    bezpiecznik od oświetelenia, styki bezpiecznika, zestyki przewodów z
    bezpiecznikiem, zacisk przewodu zerowego. Jeżeli wariują wszsytkie punkty
    odbioru (gniazda też) to znów: tablica licznikowa, rozdzielnia lub
    zabezpieczenia przedlicznikowe i tak samo: zaciski przewodów i ich stan,
    bezpieczniki ich styki, zaciski przewodów. zacisk przewodu zerowego. Coś się
    upala.
    Nie ma za co.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2010-02-28 22:50:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jackare" hmeo82$27l$...@n...interia.pl

    > Nie ma za co.

    Nie wydaje się Tobie, że on powinien był :) zakończyć swój post słowami
    'Też tak myślę/uważam.' bez których Twoje zakończenie nie ma sensu? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-02-28 23:36:59
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:hmervq$n24$2@inews.gazeta.pl...

    > Nie wydaje się Tobie, że on powinien był :) zakończyć swój post słowami
    > 'Też tak myślę/uważam.' bez których Twoje zakończenie nie ma sensu? :)

    to jest odpowiedź do "z góry dziękuję" :)
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2010-03-01 01:31:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jackare" hmet1q$7et$...@n...interia.pl

    > to jest odpowiedź do "z góry dziękuję" :)

    Aha... ;) No tak. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'