  • 1. Data: 2010-02-28 07:46:11
    Temat: Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?
    Od: "Le5zek" <l...@o...pl>

    Czy ktoś widzial miejsce w Polsce, gdzie mozna kupic patelnie do robienia na
    parze jajek w koszulkach. W UK takie jajka nazywaja sie 'poached eggs' i
    taka patelnie mozna kupic w kazdym markecie. Wyglada circa tak
    http://skocz.pl/dbsnq. A u nas ktos widzial?

    --
    Le5zek Grelak

  • 2. Data: 2010-02-28 10:45:15
    Temat: Re: Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    Le5zek pisze:
> [...]
    > robienia na parze jajek w koszulkach. W UK takie jajka nazywaja sie
    > 'poached eggs' i taka patelnie mozna kupic w kazdym markecie. Wyglada

    Z ciekawości poszukałam w google i było wśród wyników na pierwszej
    stronie coś takiego:
    http://gramida.pl/product_info.php?cPath=21&products
    _id=69
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-28 10:50:17
    Od: p...@i...pl

    mamqa wrote:

    > Z ciekawości poszukałam w google i było wśród wyników na pierwszej
> [...]

    Leży u mnie w piwnicy - prezent od mojej śp. babci. Prócz tego mam drugą
    dołkownicę - bo tak po polsku nazywa się to naczynie kuchenne, do smażenia
    na smalczyku lub masełku.

  • 4. Data: 2010-03-03 16:21:55
    Od: "Le5zek" <l...@o...pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    _id=69

    Dzięki, o to chodziło. Ale urządzenie za 170 zł do zrobienia 2 jaj? Ktoś to
    sprowadza z UK i dowala kosmiczną marżę.
    Swoją droga ciekawe, jakich słow kluczowych uzyles by to znaleźć.

    > Leży u mnie w piwnicy - prezent od mojej śp. babci. Prócz tego mam drugą
    > dołkownicę - bo tak po polsku nazywa się to naczynie kuchenne, do smażenia
    > na smalczyku lub masełku.

    Ja nie mówię o patelni do smażenia jaj w dołkach. To nie o to chodzi. Taka
    patelnia to jest w każdym sklepie.
    W naczyniu, którego szukam się nie smaży, tylko paruje.

    --
    Le5zek Grelak

  • 5. Data: 2010-03-03 16:47:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Le5zek" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > patelnia to jest w każdym sklepie.
    > W naczyniu, którego szukam się nie smaży, tylko paruje.

    To była ta pierwsza z dwóch w piwnicy. Trudno nazwać parowaniem gotowanie
    jajek w dołkach, w kąpieli wodnej.

  • 6. Data: 2010-03-03 16:49:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Le5zek" <l...@o...pl> wrote in message

    > W naczyniu, którego szukam się nie smaży, tylko paruje.

    Dokładnie gotuje w kąpieli wodnej, moja jest na cztery miseczki...

  • 7. Data: 2010-03-03 16:59:59
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    > "Le5zek" <l...@o...pl> wrote in message

    > Dokładnie gotuje w kąpieli wodnej, moja jest na cztery miseczki...

    Nie wiem, skąd ta cena - powinne być około 20zł za wkładkę i miseczki -
    reszta to zwykły rondelek ze szklaną pokrywką.

  • 8. Data: 2010-03-04 07:55:36
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    Le5zek pisze:

    > Dzięki, o to chodziło. Ale urządzenie za 170 zł do zrobienia 2 jaj? Ktoś
    > to sprowadza z UK i dowala kosmiczną marżę.
    > Swoją droga ciekawe, jakich słow kluczowych uzyles by to znaleźć.

    "patelnia do gotowania jajek na parze"

    A swoją drogą: "użyłaś" :)

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2010-03-05 02:28:16
    Od: p...@i...pl

    mamqa wrote:

    > "patelnia do gotowania jajek na parze"
    >
    > A swoją drogą: "użyłaś" :)
    >
    > Pozdrawiam.

    Praktycznie to gotowanie odbywa się w kąpieli wodnej, para jedynie ścina
    jajka od góry - dla równomiernosci struktury jajka