  • 11. Data: 2015-01-23 21:48:02
    Temat: Re: My tu gadu gadu ...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Winiecki wrote:

    > Rydzyk tak ci wdrukował, czy jakiś inny pisdzielec ?

    od nich wziąłeś to gówniane cytowanie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-01-25 11:08:51
    Od: "Winiecki" <e...@o...pl>

    > od nich wziąłeś to gówniane cytowanie?

    Tu cytowanie jest dobre, przy odpowiadaniu innym jest różnie, czasami dobrze, czasami
    źle.

  • 13. Data: 2015-01-25 14:56:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message
    > Ale od używanych kury przestaną się nieść? Czy może coś innego nam grozi?

    nawet najnowsze sa kiepska (lub zadna - w zaleznosci od zrodel) alternatywa
    dla wegla a bycie zmuszonym do kupowania zlomu od niemcow (lub siedzenia
    w ciemnosci) powoduje pewne uczucie wkurwienia ludzi ktorzy potrafia liczyc
    i widza jak wielkim kretynizmem jest redukowanie co2 w ten sposob

    zamiast tego jezeli juz inaczej nie mozna wypadaloby cale te zmarnowane
    pieniadze zainwestowac tam gdzie da sie nimi zrobic istotna roznice
    czyli indie, chiny etc.

    bo jak narazie my tniemy emisje o niewiele znaczace procenty i promile
    kosztem calej gospodarki i rosnacych cen energii a chiny maja to gdzies
    i zalewaja swiat swoimi bezkonkurencyjnymi produktami sprawiajac ze
    u nas poza zywnoscia produkuje sie juz niewiele - efekt koncowy jest
    taki ze jest w pizdu ekologicznie bo zadna fabryka juz trula nie bedzie
    a siedziec bedziemy przy swieczkach lub ledach zasilanych z wyklepanych
    niemieckich wiatrakow

    --
    http://db.org.pl/