  • 11. Data: 2020-10-24 00:00:46
    Temat: Re: My tu gadu gadu 2
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 23.10.2020 o 20:49, Zenek Kapelinder napisał:

    > A ty pizdziak vel runt dziura w dupie cierpiałes na kompleks dużej z wypracowania
    dziury w dupie. hans pożyczył ci pieniądze i masz już ją po liftingu. Dlatego runt
    dziura w dupie jesteś. Jeszcze tylko odpracujesz na ulicy albo w bramie hansowi kasę.

    No i po co? Po co demonstrować publicznie starczą niemoc, otępienie
    i infantylizm? Trzeba starzeć się z godnością. Nawet na Bałutach.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 12. Data: 2020-10-24 01:41:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 października 2020 o 00:00:49 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Jesteś kundlem na wsi i nie masz szansy na zestarzenie. Jak przestaniesz w nocy
    szczekać to będziesz mało przydatny i cię pan obuchem siekiery potraktuje. Na dodatek
    jeszcze żywego ze związanymi drutem łapami zakopie. Daj głos żeby pan usłyszał że
    jeszcze do czegoś się nadajesz.

  • 13. Data: 2020-10-24 08:29:06
    Od: Runt <r...@a...inn>

> [...]
    dziura w dupie jesteś. Jeszcze tylko odpracujesz na ulicy albo w bramie hansowi kasę.

    zenusiu, ćwoku genetyczny. nie wiem czym zarabiałes w niemczech ale
    widać, że nie żałowałeś tyłka. ;-)))

    --
    Runt

  • 14. Data: 2020-10-24 08:33:30
    Od: Runt <r...@a...inn>

> [...]
    dziura w dupie jesteś. Jeszcze tylko odpracujesz na ulicy albo w bramie hansowi kasę.
    > Jesteś kundlem na wsi i nie masz szansy na zestarzenie.

    zenusiu, kundlu zawszony. mieszkasz w pożydowskiej kamiennicy!
    >Jak przestaniesz w nocy szczekać to będziesz mało przydatny i cię pan obuchem
    siekiery potraktuje.

    no zenusiu, ty to masz proste rozwiązania!
    zenusiu, polecam ci twoje metody: przetnij sobie ścięgna i wskocz do
    dołu z wapnem. albo się podpal.
    swiat bez ciebie będzie miec wiecej tlenu i mniej smrodu.

    > Na dodatek jeszcze żywego ze związanymi drutem łapami zakopie.

    zapomiałes: drutem kolczastym! tak uczono cie w UB!

    > Daj głos żeby pan usłyszał że jeszcze do czegoś się nadajesz.

    zenusiu, ty sie nadajesz jedynie na kompost. ;-)))

    No zenusiu - dawaj! dawaj! ;-)))

    --
    Runt

  • 15. Data: 2020-10-24 08:54:20
    Od: budynPL <b...@g...com>

    właściwie jedyna wada czytania z gugla to taka,
    że nie da się tych panów co się z lubością obrzucają mięsem
    do killfila wrzucić. Skąd w ludziach taka w tym frajda?
    Ale najlepsze co w stopce takiemu siedzi:
    "Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt."
    zwierząt by bronił, człowieka by zagryzł, dziwne to człowieczeństwo...
    Ludzie, wrzućcie na luz. Nie na każdego wrednego posta trzeba
    koniecznie odpowiedzieć.

    b.

  • 16. Data: 2020-10-24 17:22:11
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Oct 2020 23:54:20 -0700 (PDT), budynPL napisał(a):

> [...]
    > zwierząt by bronił, człowieka by zagryzł, dziwne to człowieczeństwo...
    > Ludzie, wrzućcie na luz. Nie na każdego wrednego posta trzeba

    Ja takie wątki pomijam. Gdyby wszyscy się kochali nie wiedzielibyśmy co
    to miłość. Chociaż doświadczać nienawiści jest strasznie trudno a
    jeszcze trudniej podjąć ostateczne decyzje.
    --
    Kadar

  • 17. Data: 2020-10-24 17:50:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmiański napisał:

    > Ja takie wątki pomijam. Gdyby wszyscy się kochali nie wiedzielibyśmy
    > co to miłość. Chociaż doświadczać nienawiści jest strasznie trudno
    > a jeszcze trudniej podjąć ostateczne decyzje.

    Sytuacja dojrzała do tego, by poszukać (lub podpytać na pl.misc.czytniki),
    gdzie w tym 40tude_Dialog jest wzmiankowany killfile. To naprawdę bardzo
    fajna sprawa.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2020-10-25 16:17:24
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Oct 2020 17:50:33 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Sytuacja dojrzała do tego, by poszukać (lub podpytać na pl.misc.czytniki),
    > gdzie w tym 40tude_Dialog jest wzmiankowany killfile. To naprawdę bardzo
    > fajna sprawa.

    Chyba już nie mam siły na nowe wyzwania. Chcę tylko przetrwać.
    --
    Kadar

  • 19. Data: 2020-10-25 16:30:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2020 16:17:24 +0100, Kadar Oszmiański napisał(a):

    > Chyba już nie mam siły na nowe wyzwania. Chcę tylko przetrwać.

    Tak się nie da. Podejmuj wyzwania albo umieraj :) A mówi ci to dziadek
    75+
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2020-10-25 16:37:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 25 października 2020 16:30:24 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    > Tak się nie da. Podejmuj wyzwania albo umieraj :) A mówi ci to dziadek
    > 75+

    Dokładnie :> Moja mama właśnie ogarnęła nadawanie paczki przez paczkomat.
    Przelewy internetowe od lat stosuje. Niby drobna pierdoła ale jak widzę
    młodych ludzi stojących w kolejce na poczcie żeby opłacić rachunki (!)
    to zaczynam wątpić czy żyjemy w XXI wieku.

    L.