  • 21. Data: 2020-10-25 18:06:47
    Temat: Re: My tu gadu gadu 2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmiański napisał:

    > Chyba już nie mam siły na nowe wyzwania. Chcę tylko przetrwać.

    Ale to jest dla przetrwania! Kiedyś, gdy na jednej grupie pojawiało się
    kilkaset nowych wiadomości dziennie, nie dało się przetrwać bez killfajla.
    Dzisaij niby można, ale po co? Usenet jest medium pluralistycznym, miejsca
    starczy dla każdego. Są tacy, którym zdaje się on wymarzonym terenem do
    gryzienia się po łydkach -- i bardzo dobrze, niech to robią, ale w swoim
    gronie, mnie nic do tego. Oni też przecież mogą sobie odfiltrować tych,
    co nie mają na takie rzeczy ochoty. Bez killfile łatwo dojść do wniosku,
    że tu wszyscy są po#$%@#bani, więc trzeba stąd uciekać. A to przeciez
    nieprawda, bo nie wszyscy, tylko znaczna część.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2020-10-25 18:07:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Dokładnie :> Moja mama właśnie ogarnęła nadawanie paczki przez paczkomat.
    > Przelewy internetowe od lat stosuje. Niby drobna pierdoła ale jak widzę
    > młodych ludzi stojących w kolejce na poczcie żeby opłacić rachunki (!)
    > to zaczynam wątpić czy żyjemy w XXI wieku.

    No przecież muszą jakoś opłacić rachunki za internet. Bez inretnetu nie
    ma życia! A Pan, Panie Liściasty, co Pan robił na poczcie?!

    Jarek

    --
    -- A co pan robil w damskiej ubikacji?
    -- Ja?

  • 23. Data: 2020-10-25 18:55:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 25 października 2020 18:07:28 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > No przecież muszą jakoś opłacić rachunki za internet. Bez inretnetu nie
    > ma życia! A Pan, Panie Liściasty, co Pan robił na poczcie?!

    Wstyd przyznać, przyszedłem odebrać polecony :/

    L.

  • 24. Data: 2020-10-25 19:07:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 24.10.2020 o 07:54, budynPL napisał:

    > Ale najlepsze co w stopce takiemu siedzi:
    > "Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt."
    > zwierząt by bronił, człowieka by zagryzł, dziwne to człowieczeństwo...

    "Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta",
    George Bernard Shaw.

    I idź się utop w betonowym szambie, które wybudowałeś dla karpi,
    bo już Cię dość poznałem. A jak nie Tyś był budownikiem, to ktoś
    Tobie podobny mentalnie, więc nie marudź, że to nie Twoje szambo,
    tylko skacz na główkę.

  • 25. Data: 2020-10-25 19:43:58
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Oct 2020 16:30:22 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Tak się nie da. Podejmuj wyzwania albo umieraj :) A mówi ci to dziadek
    > 75+

    Juz wybrałem to drugie.
    --
    Kadar

  • 26. Data: 2020-10-25 19:50:30
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Sokołowski napisał:

    > Wstyd przyznać, przyszedłem odebrać polecony :/
    >
    > L.

    Kiedyś dostałem informację od instutucji państwowej, która rozdzielała
    projekty, że zostałem zakwalifikowany na szkolenie IT o zastosowaniu
    technik informatycznych we współczesnej komunikacji z administracją (coś
    w tym stylu). Przysłali zgłoszenie, które trzeba było wydrukować,
    podpisać i wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście. Nie poszedłem na to
    szkolenie.
    --
    Kadar

  • 27. Data: 2020-10-25 19:51:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2020 19:43:58 +0100, Kadar Oszmiański napisał(a):

    > Juz wybrałem to drugie.

    Masz depresję. Serio, wiem coś o tym. Idź do lekarza, w 3/4 przypadków
    daje się coś zrobić.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 28. Data: 2020-10-25 19:54:22
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Oct 2020 18:06:47 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
    > że tu wszyscy są po#$%@#bani, więc trzeba stąd uciekać. A to przeciez
    > nieprawda, bo nie wszyscy, tylko znaczna część.

    Zgadzam się. Jak za 10-14 dni jeszcze będę się odzywał obiecuję, że
    pokornie nauczę się killfajla (czy jakoś tak). Nie wiem jeszcze co to
    jest ale się domyślam. Na razie pozwólcie mi cieszyć się czasem.
    --
    Kadar

  • 29. Data: 2020-10-25 20:00:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]

    > (coś w tym stylu). Przysłali zgłoszenie, które trzeba było wydrukować,
    > podpisać i wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście. Nie poszedłem na to

    Błąd. Tam mogli przekazywać bardzo cenne informacje -- w rodzaju, że ZUS
    lubi wymieniać z petentami informacje na dyskietkach, a z kolei urząd
    skarbowy faksem. Biada temu, kto pomyli kanały informacji i wyśle faks
    do ZUS-u, albo zaniesie dyskietkę do urzędu skarbowego.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2020-10-25 20:01:04
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Oct 2020 19:51:29 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Masz depresję. Serio, wiem coś o tym. Idź do lekarza, w 3/4 przypadków
    > daje się coś zrobić.

    Nie mam depresji.
    --
    Kadar