  • 11. Data: 2014-12-31 10:18:55
    Temat: Re: Niby banał- jak zwentylować piwnicę?
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 6 grudnia 2014 21:34:49 UTC+1 użytkownik Frez napisał:
    > Dzięki za konstruktywne podpowiedzi !

    Chyba nikt nie napisał o nawiewie, a powinien być. W tej samej ściance obok wywiewu
    możesz zrobić nawiew tzw "zetką" czyli na zewnątrz będzie chwyt na poziomie gruntu
    lub lekko powyżej, a wewnątrz pionowy kanał w dół - do podłogi i kolano - to nawiew.
    Wywiew - taka sama "zetka" tylko z wylotem skierowanym w górę rurą na zewnątrz a wlot
    pod sufitem piwnicy . Cyrkulacja powietrza powinna zachodzić samoczynnie.
    Idealnie byłoby na przeciwległych ścianach nawiew i wywiew - wtedy wymiana powietrza
    będzie obejmować całe pomieszczenie.

  • 12. Data: 2015-01-05 18:27:42
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-31 o 10:18, j...@g...com pisze:

    > Chyba nikt nie napisał o nawiewie, a powinien być.
    Celowo o nim nie wspominałem. Myślę sobie,że nawiew to zasysanie
    powietrza z domu, a konkretnie kuchni, która jest schodami bezpośrednio
    połączona z piwnicą.Nie będzie skutków ubocznych?
    Wiem, wiem, niezgodnie ze sztuką.