  • 101. Data: 2015-12-04 13:59:58
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 13:52:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ktorzy to ateisci tak namordowali? Rzuc nazwiskami to sie zastanowimy czy byli
    ateistami.

    moge obrazkiem? łatwiej bedzie http://imgur.com/gallery/eyUnc

    b.

  • 102. Data: 2015-12-04 14:14:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 09:44, Budyń pisze:

    > zadeklarowani ateisci wymordowali najwiecej ludzi - ale to religie sa gorsze.

    Ale to nie byli ani fanatycy ateiści, ani też fanatycy religijni, bo tam
    brali udział tacy i tacy. To byli fanatycy ideologii. Ideologii, którą
    można traktować na równi z religią.
    Chciałbym też przypomnieć, że o tym także pisałem. Oto cytat:
    "Od dawien dawna większość waśni i sporów się rodziły na podłożu
    ideologiczno-wyznaniowym."
    Naprawdę mnie śmieszy jak szybko Katolicy zapominają o czarnych kartach
    swojej historii, które trwały przez kilkanaście wieków.
    Co prawda pierwsze ruchy ekumeniczne pojawiły się w XIXw, ale tak
    naprawdę dopiero pontyfikat Jana Pawła II przyniósł działania na rzecz
    wdrażania ekumenizmu.
    Czyli raptem niecałe 30 lat.

    > Zakiwasz sie na smierc z tymi fobiami i pseudodowodami :)

    > nie przeszła - bo byłyby dowody w postaci wykopalisk. Nawet gdyby wszystko robili z
    drewna to i tak ślady by zostały. Tym bardziej metale, kamienne miasta itp.
    > Nie ma takich - wiec te cywilizacje które zaginęły ewentualnie były bliższe jakims
    inkom niz współczesnie rozumianej cywilizacji. Wydziwiasz :)
    > A w ogóle czytałes jakies ksiazki o prehistorii człowieka? Bo tak jakby nie...

    No coś Ty? Jak można czytać pierdoły o prehistorii człowieka? Toż to są
    wszystko kłamstwa, a jedyna prawda to ta, że Bóg stworzył Adama i Ewę :)
    Tylko jakoś nie potrafię zrozumieć twierdzeń KK że Adam i Ewa byli
    pierwszymi ludźmi na Ziemi stworzonymi przez Boga i mieli trzech synów,
    a jeden z nich Set miał synów i córki (chyba został zapłodniony w
    cudowny sposób?)
    Zapytany ksiądz: "..... ale przecież byli też inni ludzie" :)

  • 103. Data: 2015-12-04 16:28:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 14:14:34 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ale to nie byli ani fanatycy ateiści, ani też fanatycy religijni, bo tam
    > brali udział tacy i tacy. To byli fanatycy ideologii. Ideologii, którą
    > można traktować na równi z religią.

    To chciałem usłyszeć. Zatem obiektywnie musisz przyznac ze z różnych ideologii to nie
    religie są te najgorsze. Stac cie na to? :)

    > Naprawdę mnie śmieszy jak szybko Katolicy zapominają o czarnych kartach
    > swojej historii, które trwały przez kilkanaście wieków.

    czarne karty kk jak sie dobrze przyjrzec , osadzic w realiach im wspólczenych i
    porównac z innymi formacjami wcale nie sa takie czarne (nie twierdze ze nic złego sie
    nie dzialo). Ale to wymaga pewnej obiektywnosci - trudno sie jednak tego spodziewac,
    gdy ktos chce przywalic we wspolczesny kk wyciaga inkwizycje itp.

> [...]
    > cudowny sposób?)
    > Zapytany ksiądz: "..... ale przecież byli też inni ludzie" :)

    czasem to mi cycki opadają gdy strzelasz argumentem jakby wprost wzietego z jakiego
    antykatolickiego brukowca

    b.

  • 104. Data: 2015-12-04 19:01:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 4 Dec 2015 08:30:01 +0100, Ghost napisał(a):

    > Wiem i dlatego wskazuję ci, że teoria grawitacji, nie jest dowodliwa faktem
    > spadania (btw to jeden z wielu debilnych przykładów Dawkinsowych*).
    > Myślałem, że moja eteryczna sugestia naprowadzi cię, ale jak widać trzeba
    > było podać to kawa na ławę.

    Dobra, ja pasuję, bo chyba się kompletnie nie rozumiemy.

    > Hehehehe, uwielbiam patrzeć na takie wygibasy - pytanie jest proste, czy
    > teoria dowodzi czegokolwiek?
    > Otóż nie dowodzi niczego, a te twoje propozycje traktowania nauki na ludowo
    > ("możesz ją tak potocznie traktować") są po stokroć gorsze od koncepcji
    > potwora spaghetti.

    Co ja poradzę na to, że większość nie rozumie różnicy choćby między teorią
    a teorią naukową. A sam robisz jakieś "eteryczne sugestie", zamiast napisać
    wprost.

    Aleś analogię wytrzasnął...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 105. Data: 2015-12-04 19:06:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 4 Dec 2015 10:04:43 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > To nie ironia. Pierwsze z brzegu w Twojej wypowiedzi - jest teoria,
    > hipoteza, tylko czasem gdzies cos warto udowodnic...

    Udowodnić można w logice albo w matematyce. Nauka definiuje pewne pojęcia,
    które potocznie mają inne znaczenie.

    > Autor zdaje sie podobnie jak Ty tez jest przeciw. :-)

    Autor ma różne dziwne teorie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 106. Data: 2015-12-05 01:08:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Dobra, ja pasuję, bo chyba się kompletnie nie rozumiemy.

    Rozumiemy, ale słusznie czynisz wycofując się.

    >Co ja poradzę na to, że większość nie rozumie różnicy choćby między teorią
    >a teorią naukową. A sam robisz jakieś "eteryczne sugestie", zamiast napisać
    >wprost.

    Aleś analogię wytrzasnął...

    >Aleś analogię wytrzasnął...

    Gdzie ona? Ja tylko zadałem pytanie.

  • 107. Data: 2015-12-05 11:17:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-03 o 19:13, Budyń pisze:
> [...]
    dziwne, geometrie znali. Wiec jakos bardziej sie skłaniam ku konwencjonalnej historii
    dziejów ludzi.

    > Niezbyt - gdyż wtedy był chłop/rzemieslnik dla swojego pana/dynastii całe życie
    dłubał w skale, potem jego dzieci i wnuki. Tak jak jego dziad i pradziad.
    > Dopiero od 100 czy 200 lat tempo zycia mocno wzrosło.

    Sam Michal Aniol pracowal od rana do wieczora. Jadl przy robocie i
    podobno ciezko go bylo od niej oderwac. Zreszta nawet w tamtych czasach
    zlecenie na prace to nie bylo tak sobie, ze mozna bylo przyjac albo nie.
    Sie robilo bez gadania.

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2015-12-05 11:47:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 11:17:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > podobno ciezko go bylo od niej oderwac. Zreszta nawet w tamtych czasach
    > zlecenie na prace to nie bylo tak sobie, ze mozna bylo przyjac albo nie.

    a czy ja gdzies napisałem ze nie pracowano ciężko? Jasne ze tak - nie chodzi o ilosc
    pracy, tylko o tempo zmian społecznych. Jeszcze 100lat temu beduin na pustyni żył
    prawie dokładnie tak samo jak jego przodek 500lat temu.
    Gdyby trafili do familii zajmujacej sie obróbka kamienia byłaby szansa od 500 lat
    budowac ten sam pałac w skale :)

    b.

  • 109. Data: 2015-12-05 13:03:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-05 o 11:47, Budyń pisze:

    dłubał w skale, potem jego dzieci i wnuki. Tak jak jego dziad i pradziad.

    > a czy ja gdzies napisałem ze nie pracowano ciężko?

    No przeciez to potwierdzam.

    A z drugiej strony sa niewyjasnione "rysunki" w Andach, ktore widac
    dopiero z gory. Powstac mogly na wiele sposobow, ale fakt zachowania
    proporcji budzi szacunek.

    Pozdro.. TK

  • 110. Data: 2015-12-05 13:38:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 16:28, Budyń pisze:

    > To chciałem usłyszeć. Zatem obiektywnie musisz przyznac ze z różnych ideologii to
    nie religie są te najgorsze. Stac cie na to? :)

    Każda ideologia jest zła, która zniewala ludzi i zwraca jednych
    przeciwko drugim. Niewątpliwie takimi ideologiami są wszelkie wyznania.
    Choć trzeba przyznać, że KK obecnie najbardziej idzie w dobrą stronę
    liberalizmu.

> [...]
    gdy ktos chce przywalic we wspolczesny kk wyciaga inkwizycje itp.

    Ja nikogo nie osądzam i nie porównuję. Twierdzę tylko, że każda z
    dotychczasowych ideologii czy wyznań, kierowały się własnym interesem ze
    szkodą dla innych i przez to same w sobie były i są złe.

    > czasem to mi cycki opadają gdy strzelasz argumentem jakby wprost wzietego z jakiego
    antykatolickiego brukowca

    Tup, tup, tup.... Będziesz tupał nóżkami, bo ktoś wytyka błędy Twojej
    ideologii?
    Czy poza porównywaniem do antykatolickich brukowców, potrafisz napisać
    coś bardziej merytorycznego?
    Koledzy moi też mnie wyzywają od komuchów tylko dlatego, że się nie
    zgadzam z ich poglądami, a ich argumentacja się wyczerpała. Jak widać
    jest to jakaś prawidłowość wśród Katolików, że kiedy kończą się im
    argumenty i wytyka błędy w ich ideologii to zamiast argumentów, starają
    się ubliżyć wyzywając od komuchów, antykatolików, bezbożników czy
    idiotów. Wielokrotnie się spotykałem z takimi zachowaniami.