  • 201. Data: 2015-12-08 22:44:46
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > A sredniowiecze?

    jesień średniowiecza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2015-12-09 10:33:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 22:42:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A sredniowiecze?

    załóż nowy wątek - "analiza poglądów średniowiecznych w konteksie współczensnej
    astrofizyki nuklearnej"

    :)

    b.

  • 203. Data: 2015-12-09 10:42:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-09 o 10:33, Budyń pisze:

    > załóż nowy wątek - "analiza poglądów średniowiecznych w konteksie współczensnej
    astrofizyki nuklearnej"

    Moze i bym, ale banem strasza. Cza przeczekac az sprawa przycichnie.

    Pozdro.. TK

  • 204. Data: 2015-12-09 19:31:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-07 o 14:18, Budyń pisze:

    > tak se maxa kolonko puscilem i on gada własnie o tym zdarzeniu o którym piszesz.
    Nawet sprawy nie znałem w szczegółach. Okazuje sie ze atak był na bozonarodzeniowe
    spotkanie. Atak faktycznie przeprowadził islamista, ale to ze spotkanie było
    chrzescijan to im przez usta nie przejdzie. Znów wyłazi ze media łżą...

    > https://www.youtube.com/watch?v=huRziABY2Y0

    Sorry, że znów wsadzam kij w mrowisko, ale dotarłem do kolejnych
    informacji w tym temacie.
    W mediach oczywiście pisano o terrorystach. Max Kolonko krytykuje Obamę
    i mocno najeżdża na Muzułmanów za to wydarzenie opowiadając:
    "Ale oni zauważcie nie strzelali tam na ulicy, gdzie mogli być trafieni,
    tylko poszli do ośrodka dla niepełnosprawnych. Tam, gdzie było spotkanie
    władz miasta. Gdzie władze miasta nie będą miały broni. Oni wiedzieli
    doskonale. Muzułmanie wchodzą tam z tą bronią. Wchodzą dlatego, że
    wiedzą, że będą mieli łatwy cel"
    Mamy tu piękny obraz fanatyków islamskich, którzy z pełną premedytacją
    przygotowali ten zamach tylko po to, żeby pozabijać Chrześcijan.

    Prawda jednak okazuje się całkiem inna.
    Muzułmanin uczestniczył w tym spotkaniu. Był wśród swoich znajomych.
    Jak widać ci miłosierni i otwarci na inne wiary Chrześcijanie musieli mu
    nieźle dokuczyć jako Muzułmaninowi na tym spotkaniu, skoro wyszedł mocno
    wzburzony w trakcie tego spotkania, pojechał do domu, wrócił uzbrojony
    wraz z dziewczyną, aby się rozprawić z ludźmi, z którymi wcześniej
    świętował.
    Co do broni. W Ameryce każdy ma broń w domu.
    Masz rację, że zwolennikom KK ciężko prawda przechodzi przez gardło, że
    to właśnie Chrześcijanie sprowokowali swoim zachowaniem tą jatkę.
    Podobnie z resztą jak w Paryżu w redakcji Charlie Hebdo. Oczywiście nie
    zmienia to faktu, że cywilizowany człowiek nie powinien sięgać od razu
    po broń.
    http://www.rp.pl/Przestepczosc/151209833a-Sprawcy-st
    rzelaniny-w-San-Bernardino-nie-zyja.html

  • 205. Data: 2015-12-09 19:35:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 19:31, Uzytkownik pisze:

    > http://www.rp.pl/Przestepczosc/151209833a-Sprawcy-st
    rzelaniny-w-San-Bernardino-nie-zyja.html

    Poprawka, bo w ww link wkradł się błąd.

    http://www.rp.pl/Przestepczosc/151209833-Sprawcy-str
    zelaniny-w-San-Bernardino-nie-zyja.html

  • 206. Data: 2015-12-10 11:11:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]

    > wzburzony w trakcie tego spotkania, pojechał do domu, wrócił uzbrojony
    > wraz z dziewczyną, aby się rozprawić z ludźmi, z którymi wcześniej

    Wlasnie uzyles argumentu w stylu "niech sie szmata nie dziwi, ze zostala
    zgwalcona jak nosi takie ciuchy".

    No i oczywiscie musiales dorobic ideologie, ze chrzescijanie musieli im
    dopiec, chociaz z tresci to nie wynika.

    Pozdro.. TK

  • 207. Data: 2015-12-10 11:24:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 9 grudnia 2015 19:31:06 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    > wzburzony w trakcie tego spotkania, pojechał do domu, wrócił uzbrojony
    > wraz z dziewczyną, aby się rozprawić z ludźmi, z którymi wcześniej

    przeciez to sie kupy nie trzyma. Gdyby tobie nawkładali na imprezie tak ze bys nie
    wytrzyła i wyszedł - co by było? Poszedłbys do domu, żonie powiedzial -"zabije ich
    wszystkich, chodz ze mną". A ta żona obilaby cie wałkiem do ciasta i tak by sie
    skonczyła cała "masakra".

    Czy zatem on mógł wyjsc "w stanie wzburzenia" jak piszą? Ano mógł, ale nie musiał -
    gdybym ja zaplanowal zbrodnie i wlasnie przystępował do jej wykonania z całą
    pewnoscią byłbym tym nakręcony i zachowywał nieco inaczej niz zwykle, bez zadnej
    akcji ze strony współbiesiadników

    b.

  • 208. Data: 2015-12-10 17:46:08
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jedne prowadzą wojnę bronią palną i nożami, a inne bronią psychologiczną.

    Jesli o mnie chodzi, to wolalbym bron psychologiczna, niz maczete,
    bombkę, albo iniekcje Pb. Nie mam pojecia na czym polega bron
    psychologiczna, natomiast latwo sprawdzic ile razy w Koranie wystepuje
    slowo "zabijac" i obejrzec wiadomosci jak owa "religia pokoju" robi
    postepy. Zwalczanie Chrzescijanstwa to przygotowywanie gruntu pod Islam.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 209. Data: 2015-12-10 20:35:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-10 o 17:46, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Jesli o mnie chodzi, to wolalbym bron psychologiczna, niz maczete,
    > bombkę, albo iniekcje Pb.

    Wyobraź sobie, że ja także i jeżeli się przyjdzie opowiedzieć to na
    pewno stanę po stronie Chrześcijan i naszej cywilizacji.

    > Nie mam pojecia na czym polega bron psychologiczna, natomiast latwo
    > sprawdzic ile razy w Koranie wystepuje slowo "zabijac"

    Tyle samo, a może nawet mniej. Gdybyś czytał Biblię lub chociaż poczytał
    ten wątek to byś się dowiedział, że w Biblii także jest dużo napisane o
    zabijaniu. Z resztą nie ma się czemu dziwić skoro Koran ponoć był pisany
    na bazie Biblii. Przynajmniej tak twierdzą teologowie katoliccy. Jest
    bardzo dużo podobieństw, włącznie z podobieństwem postaci.

    > i obejrzec wiadomosci jak owa "religia pokoju" robi postepy.

    To nie sama religia, ale zryte religią umysły - czyli pojebani fanatycy.
    Fanatyzm w każdej postaci jest zły. Ten katolicki także.

    > Zwalczanie Chrzescijanstwa to przygotowywanie gruntu pod Islam.

    Nikt nie zwalcza Chrześcijan. Chrześcijanie sami się zwalczają.

  • 210. Data: 2015-12-10 20:40:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-10 o 11:24, Budyń pisze:

> [...]
    wszystkich, chodz ze mną". A ta żona obilaby cie wałkiem do ciasta i tak by sie

    Przypuszczam, że chyba nie, choć sam nie wiem. Wszystko zależy co bym
    usłyszał :)

> [...]
    pewnoscią byłbym tym nakręcony i zachowywał nieco inaczej niz zwykle, bez zadnej

    Media katolickie próbują teraz wszystkich przekonać, że on to planował
    od dawna.

    To, że Tobie czy mnie nie mieści się to w głowie to tylko dlatego, że
    zostaliśmy wychowani w innej kulturze.