  • 11. Data: 2016-10-20 17:13:36
    Temat: Re: [NTG] Re: [OT] - EPUAP2 - czy ktoś z tego szajsu korzysta?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-20 o 14:17, ww pisze:

    > "Oświadczam, iż rezygnuję z doręczania pism za pomocą środków
    > komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 39? k.p.a. §1d Kodeksu
    > postępowania administracyjnego (Dz. U. 2016 poz. 23). "
    >
    > To chyba raczej odwrotnie - klikam żeby dostać tradycyjnie. Ale ja tego
    > nigdy nie kliknąłem.
    >
    > Nawiasem mówiąc oświadczenie jest kompletnie idiotyczne. Nie można było
    > napisać właśnie "Zgadzam się na doręczanie mi pism za pomocą
    > środków komunikacji blebleble"? Ta negacja w środku jest BEZNADZIEJNA
    > i myląca.

    > No to chyba nikt nic nie dostałem.

    <--początek maila-->
    Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o
    dokumencie oczekującym na odebranie.

    Nazwa skrytki: Domyślna
    Data wpływu: 20.09.2016
    Termin odbioru: 04.10.2016

    Informacja o dokumencie
    Nadawca: ZZZZZZZZZ
    ID Nadawcy: zzzzzzzzzzzz
    Adresat: xxxxxxxxxxx
    ID Adresata: xxxxxxxxxxxx
    Identyfikator sprawy: XXX
    Identyfikator dokumentu: XXX
    Informacje uzupełniające:

    Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując
    opisane poniżej czynności.

    1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
    2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
    3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
    4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym

    Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument
    zostanie przekazany do wskazanej skrytki.

    Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z
    konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować
    ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
    https://epuap.gov.pl/wps/myportal

    <--koniec maila-->
    --
    Pete

  • 12. Data: 2016-10-20 17:24:25
    Temat: Re: [OT] - EPUAP2 - czy ktoś z tego szajsu korzysta?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Wchodzisz na katalog spraw. Szukasz sprawy, którą chcesz załatwić.
    Klikasz na nią, dalej klikasz "załatw sprawę" i wybierasz instytucję, w
    której chcesz załatwić sprawę. Jeśli dana instytucja tej konkretnej
    sprawy nie załatwia przez ePUAP, dostaniesz odpowiednią informację.

    Piszę z głowy, nie mam w domu danych do logowania do ePUAP, więc nie
    mogę dokładnie sprawdzić kolejności, ale tak to z grubsza wygląda.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2016-10-20 18:04:16
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 17:24, wolim pisze:
> [...]
    > której chcesz załatwić sprawę. Jeśli dana instytucja tej konkretnej
    > sprawy nie załatwia przez ePUAP, dostaniesz odpowiednią informację.

    I wysyłam w końcu, strona się przeładowuje i za bardzo nie wiadomo co
    się stało. W wysłanych pusto a w szkicach 7 wersji roboczych,
    wszystkie puste. Jedno pismo tak 5 razy wysyłałem zanim coś się
    zapisało (oprócz tych rewelacyjnych szkiców).

  • 14. Data: 2016-10-20 22:30:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 20 Oct 2016 17:10:02 +0200, Pete napisał(a):

    > "Oświadczam, iż rezygnuję z doręczania pism za pomocą środków
    > komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 39? k.p.a. §1d Kodeksu
    > postępowania administracyjnego (Dz. U. 2016 poz. 23). "
    >
    > Może trzeba było odznaczyć :)

    To jeszcze był poprzedni ePUAP i na pewno zaznaczyłem tak, by dostać
    odpowiedź w formie elektronicznej. Cóż, papier w urzędzie nadal silny.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2016-10-27 15:21:16
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 20.10.2016 10:37, ww wrote:
    > Witam. Czy ktoś miał "przyjemność" używania tej niesamowitej platformy?
    > Wysłałem (po długich bojach) kilka pism do urzędu i jestem zażenowany
    > jakością tego produktu. W życiu nie widziałem nic tak nieintuicyjnego,
    > nieczytelnego i zawodnego.

    Tym powinno zajmować się CBA.

  • 16. Data: 2016-12-04 10:44:01
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 17:09, Pete pisze:

    > Zupełnie jak na poczcie. Najpierw podpisujesz odbiór a potem dopiero
    > dostajesz pismo do łapki.

    Brak mi słów. Przypomniałem się grzecznie mailem i w końcu mam jakąś
    "odpowiedź". Wchodze do tego debilnego systemu i po prostu nie wiem
    co mam zrobić. Znowu jakieś piepszenie o poświadczeniach, referencjach,
    niepoprawnych podpisach. W jednej pozycji mam temat "Wzor pisma
    ogolnego.xml". No kurfa przecież ja nie czekam na żaden wzór. No ale
    wchodzę tam. W środku oczywiście ten sam bełkot o xmlach i innych
    głupotach kompletnie niezrozumiałych dla 99.9% obywateli.No ale coś tam
    podpisałem, pobieram jakiś pdf i co ? W treści mam

    "div style="text-align: center">
    <h1>
    Wystąpił błąd wewnętrzny.
    się z Pomocą.</a>
    </h1>

    <h3>UUID błędu: 7674e833-1b30-4fe8-accf-4e11ab600f19</h3>"

    Ja pierdole.

  • 17. Data: 2016-12-04 11:19:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-04 o 10:44, ww pisze:

> [...]
    > target="_top">Skontaktuj się z Pomocą.</a>
    > </h1>
    >
    > <h3>UUID błędu: 7674e833-1b30-4fe8-accf-4e11ab600f19</h3>"

    Ja tam się nie znam, ale może najpierw zapoznaj się z instrukcją, pomocą
    czy czymkolwiek co tam jest. Bo coś na razie coś klikasz na oślep.

    --
    Pete