  • 11. Data: 2009-09-16 06:25:13
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:h8oqgk$3e8$1@news.interia.pl...

    ,>
    > Who is regipsy? :-)

    Sam nie wiem. Tak mi się napisało;)))

    Kris

  • 12. Data: 2009-09-16 09:46:41
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:h8q0c7$at$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:h8oqgk$3e8$1@news.interia.pl...
    >>
    > ,>
    >> Who is regipsy? :-)
    >>
    > Sam nie wiem. Tak mi się napisało;)))

    Kiedys Scream na grupie pisal, ze nie ma nic takiego jak regipsy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-09-16 10:18:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Kiedys Scream na grupie pisal, ze nie ma nic takiego jak regipsy. :-)

    Pamietam
    Ale tak sie utarło i jest.
    A nie każda płyta gips-karton to Rigips
    Nie każde piwo to Żywiec,
    A nie każda kopiarka to Xerox;))

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-09-16 20:48:52
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    kris pisze:

    > A nie każda kopiarka to Xerox;))

    A nie każda stacja benzynowa to CPN :-P

  • 15. Data: 2009-09-16 21:24:31
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A nie każda stacja benzynowa to CPN :-P

    Nie kazdy pedal jest od roweru. :-D

  • 16. Data: 2009-09-25 19:19:29
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    wiadomościnews:h8rivo$upa$1@news.onet.pl...

    > Nie kazdy pedal jest od roweru. :-D

    Witam wszystkich :)

    Szkoda ze widze ten post dopiero teraz.
    Z doswiadczenia powiem - ocieplac całość.
    Dlaczego:

    1. Zrobisz sufit podwieszany na nim dasz ocieplenie a nad ty sufitem w
    lato bedzie piekarnik - nie usiedzisz powyzej sufitu wiecej jak
    5min :)
    2. Inna sytuacja - w zime bedzie tam temperatura +0 do +4 stopni
    wieksza od tej na zewnatrz (zalezy jak bardzo masz uszczelnione
    wszystko - wplyw zewnetrznego wiatru powiewajacego pod dach i tego ile
    ciepla przepuscisz przez sufit )
    3. Robiłem pare poddaszy - doswiadczenie uczy i mowi - lepiej wydac na
    pare metrow wełny wiecej i wydac mniej na ocieplanie poddasza - a co
    za tym idzie masz nastepne miejsce uzytkowe (na narty / buty i co
    sobie zyczysz wiecej) gdzie nic nie zamarznie w zime - ani sie nie
    usmaży w lato.
    Naprawde wydatek nie jest duży a zaoszczedzi wiele. - i powyzej sufitu
    nie potrzeba 15cm - wystarczy 5cm wełny mineralnej aby temperatura
    była znośna w lato i zime.
    4. Nie ma negatywnego wplywu na osadzanie sie rosy / skraplania wody -
    wełna jest ociepleniem tzw. "oddychającym" :)

    Pozdrawiam
    ps. Nie brac do serca to tylko moje spostrzeżenia na ten temat wzięte
    z praktyki.