  • 11. Data: 2012-07-31 19:51:24
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza i szczytu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.07.2012 01:39, kiki pisze:

    > taki dach deskowany przy 80 stopniach będzie bliski samozapłonu.

    Albo zgubiłeś gdzieś jakąś cyfrę, albo kompletnie oszalałeś ;)

  • 12. Data: 2012-07-31 20:31:21
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > to teoria czy praktyka? Bo wygląda na teoretyczną teorię :-) Więźba nie
    > pracuje na tyle zeby cos mogło pękać -zwłaszcza ze pianka pewną swoją
    > elestycznosc posiada. A co do gnicia - to mnie sie zawsze wydawalo ze
    drewno
    > bez powietrza to lezy i 10 tysiecy lat :-)

    Gdyby było idealnie suche - może i wytrzymało by. A jest suche??
    Przecież pobiera wilgoć z otoczenia i nie powinno jej kumulować. Wtedy może
    nastapić korozja.. Nie ryzykowałbym pianowania w całości więźby!

  • 13. Data: 2012-07-31 20:39:57
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby było idealnie suche - może i wytrzymało by. A jest suche??
    > Przecież pobiera wilgoć z otoczenia i nie powinno jej kumulować. Wtedy
    > może

    poczytaj chłopie o odkryciu biskupina... Kolejny teoretyk :/

    b.

  • 14. Data: 2012-08-01 08:57:16
    Od: marsel <marcin@pl>

    > Taka folia wymaga zdaje się żeby były szpary między deskami. Jak są to bym żadnej
    szczeliny nie dawał.

    Są szpary około 0,5 cm między każdą deską.
    Wystarczy tyle czy za mało?

  • 15. Data: 2012-08-01 09:01:10
    Od: marsel <marcin@pl>

    > Trzeba było zapytać wcześniej.
    > Teraz to bvędziesz miał pasmo niepowidzeń, o których sie dowiesz
    > pierwszej zimy.

    To jak to powinno prawidłowo wyglądać?
    Jakie powinny być kolejno warstwy?

  • 16. Data: 2012-08-08 11:34:34
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Albo zgubiłeś gdzieś jakąś cyfrę, albo kompletnie oszalałeś ;)

    Przecież każdy wie, że drewno wrze w temperaturze 100 stopni C, a jak
    wrze to i płonie :)

    pzdr.
    rafał

  • 17. Data: 2012-08-08 11:34:49
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

  • 18. Data: 2012-08-08 12:28:37
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 08:57:16 UTC+2 użytkownik marsel napisał:
> [...]
    bym �adnej szczeliny nie dawa�.

    > S� szpary oko�o 0,5 cm mi�dzy ka�d� desk�.
    >
    > Wystarczy tyle czy za ma�o?

    Tutaj uzytkownik pisze, ale można tez popytac producenta
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?129893-Dom
    -w-Lesie&p=4886659&viewfull=1#post4886659