  • 1. Data: 2012-07-30 00:30:09
    Temat: ostatnie pytanie news
    Od: p...@g...pl

    Ratujcie, zanim mnie strzeli :)
    Z jakiego czytnika/bramki korzystacie, bo googlowa jest do dupy i mam zamiar się z
    nią ostatecznie pożegnać.

    pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2012-07-30 01:17:46
    Temat: Re: ostatnie pytanie news
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 29 Jul 2012 15:30:09 -0700 (PDT), p...@g...pl
    wrote:

    >Ratujcie, zanim mnie strzeli :)
    >Z jakiego czytnika/bramki korzystacie, bo googlowa jest do dupy i mam zamiar się z
    nią ostatecznie pożegnać.

    wg mnie najlepszym sposobem na czytanie/pisanie jest specjalny
    program. Podobny jak do poczty

    Ja do newsow uzywam [Free] Agent i obecnie serwera news.interia.pl (a
    czasami serwera z Ukrainy - ale ostatnio cos sie na nim p.....).

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-07-30 01:46:10
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 30.07.2012 r. 0:30, p...@g...pl pisze:
    > Ratujcie, zanim mnie strzeli :) Z jakiego czytnika/bramki
    > korzystacie, bo googlowa jest do dupy i mam zamiar się z nią
    > ostatecznie pożegnać.
    Polecam zapytać na <news:pl.news.czytniki> i odwiedzić FAQ na
    <http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#jaki_serw
    er>.

  • 4. Data: 2012-07-30 10:57:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pusta rubryczka nick pisze tak:

    > Z jakiego czytnika/bramki korzystacie, bo googlowa jest do dupy i
    > mam zamiar się z nią ostatecznie pożegnać.

    Czytamy z serwera news-archive.icm.edu.pl
    a wysyłamy przez news.gazeta.pl (trzeba się zarejestrować)

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2012-07-30 11:13:53
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-07-2012 o 00:30:09 <p...@g...pl> napisał(a):

    > Ratujcie, zanim mnie strzeli :)
    > Z jakiego czytnika/bramki korzystacie, bo googlowa jest do dupy i mam
    > zamiar się z nią ostatecznie pożegnać.
    bramka to np gazeta, załóż tam konto i będziesz miał newsy,
    czytnika używam opery, mam wszystko razem, przeglądarkę pocztę i newsy.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2012-07-30 11:27:25
    Od: szary <n...@x...pl>

    p...@g...pl wrote:

    > Ratujcie, zanim mnie strzeli :)
    > Z jakiego czytnika/bramki korzystacie, bo googlowa jest do dupy i mam
    > zamiar się z nią ostatecznie pożegnać.
    >

    > pozdrawiam Piotr

    Korzystam z Linux+Knode ale kompendium masz np.:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Newsreader
    A chyba będzie dobry (dla Win) Sylpheed
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sylpheed

    Ciekawe czy na chodzie jest jeszcze Noworyta News Reader (NNR)?
    standardowa bramka to np. news.neostrada.pl (dla TEpsy)
    Czjczescie polacana chyba news.atman
    a tu masz spis:
    http://www.killfile.pl/nntpservers.html

  • 7. Data: 2012-07-30 12:49:37
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 30 Lip, 11:27, szary <n...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ciekawe czy na chodzie jest jeszcze Noworyta News Reader (NNR)?
    > standardowa bramka to np. news.neostrada.pl (dla TEpsy)

    Dziękuję wszystkim :)

    p.