  • 1. Data: 2012-07-30 00:24:39
    Temat: Gotowy "suchy beton" - ktos testowal?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czeka mnie wylanie paru kubikow beton. Nie mam nikogo do pomocy, wiec zeby
    sie nie zajechac (dzis machnalem 1 m3 i troche sie zasapalem :) ),
    zastanawiam sie nad gotowa mieszanka z worka. Chodzi mi o to, co jest
    podobno dostepne w marketach - ktos testowal?

    Szukam tez betoniarni, ktora sprzedala by mi takiego gotowca, ale w
    workach... Na razie bezskutecznie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-07-30 10:49:49
    Temat: Re: Gotowy "suchy beton" - ktos testowal?
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Kupiłem w casto worek 25kg betonu B-20. Mocny jest i raczej ciężko byłoby
    taki zrobić samemu w podobnej cenie (szkoda czasu i siły). Choć cena to ok
    8zł za worek.

    Taki kupiłem
    http://e-nobi.pl/produkt/1164/80/Materialy_na_wylewk
    i/Cement_i_Wapno/Beton_B20_BAUMIT.html
    tylko dałem za niego 8zł a nie 12.

    Wychodzi 615zł za kubik takiego betonu z worka (przy cenie 8zł/wor).