  • 1. Data: 2012-07-29 21:58:22
    Temat: Zestaw pac do malowania
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Pamiętacie może reklamowane kupę lat temu w różnego rodzaju telezakupach
    pace z gąbką, lub jakimś filcem (?), które służyły do malowania ścian?

    Działało to tak, że najpierw przejeżdżało się taką pacą po rolce, żeby
    nasączyć toto farbą, a potem zwyczajnie malowało ruchem posuwistym :)

    Niby miało z tego nie kapać:)

    Szukam w googlu od godziny, ale niczego nie znalazłem...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2012-07-30 00:46:21
    Temat: Re: Zestaw pac do malowania
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niby miało z tego nie kapać:)
    >
    > Szukam w googlu od godziny, ale niczego nie znalazłem...

    euromal

  • 3. Data: 2012-07-30 23:07:24
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 lipca 2012 21:58:22 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    >

    > Niby miało z tego nie kapać:)
    >

    > Szukam w googlu od godziny, ale niczego nie znalazłem...

    Poszukaj w supermarketach na dolnych półkach, kilkanaście zł.

    --
    ZZ@private