  • 1. Data: 2011-02-01 19:49:05
    Temat: Osłony LED
    Od: "Arek" <A...@T...pl>

    Pomóżcie proszę w wykombinowaniu osłonek LED dla półek szkalnych g=8mm.
    Zdobyłem okazyjnie LEDY niebieskie i chcę je czymś ukryć za szkalną półką.
    Jak domowym sposobem zrobić taki ceowniczek, który "okryje" LEDy, co ś w
    rodzaju klipsów, ale potrzebuję dłuższe. Czy blacharz zrobi taki profil z
    cienkiej blachy ALU? Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-02-01 19:53:26
    Temat: Re: Osłony LED
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Arek" <A...@T...pl> wrote:
> [...]
    > klipsów, ale potrzebuję dłuższe. Czy blacharz zrobi taki profil z cienkiej

    Zależy jaki blacharz :)
    Pod wrocławiem jest producent kratek ze szczotkowanego kwasiaka. Blacha
    cieniutka, z tego spokojnie można by zrobić takie ceowniki. I chyba ładnie by
    też wygladało.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2011-02-01 20:01:44
    Od: "Arek" <A...@T...pl>

    (...)
> [...]
    > cieniutka, z tego spokojnie można by zrobić takie ceowniki. I chyba ładnie

    Dzięki za szybki odzew! Niestety nie ta cz. Polski :)
    Doszedłem do wniosku, że te klipsy oferowane na rynku są zbyt głębokie...
    Potzrebuję zrobić delikatną osłonkę, która wchodziłaby na półkę pewnie z 3
    mm a nie 2 cm! Pewnie ktos z Was to pzrerabiał, proszę o info.

  • 4. Data: 2011-02-01 20:59:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Arek" <A...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Zdobyłem okazyjnie LEDY niebieskie

    De non gustibus ... ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-02-01 21:40:41
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 20:49, Arek pisze:
    > Pomóżcie proszę w wykombinowaniu osłonek LED dla półek szkalnych g=8mm.
    > Zdobyłem okazyjnie LEDY niebieskie i chcę je czymś ukryć za szkalną
    > półką. Jak domowym sposobem zrobić taki ceowniczek, który "okryje" LEDy,
    Takie ceowniczki kupisz jako aluminiowe profile do LED na Allegro.
    Sa wersje 1mb lub 2mb.
    Koszt to jakies 14 zl za 1mb.
    Byc moze bedziesz musial zrobic 1-2 mm redukcje zeby pasowalo do szkla.
    W srodku super sie schowa tasma LED.
    Mozesz tez uzyc profili Alu z kazdego hipermarketu budowlanego,
    w Liroju sa takie o rozmiarze od 5x5 do pewnie 30x30 :)
    Koszt analogiczny do powyzszego :)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 6. Data: 2011-02-02 06:01:12
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-02-01 21:01, Arek pisze:

> [...]
    > głębokie... Potzrebuję zrobić delikatną osłonkę, która wchodziłaby na
    > półkę pewnie z 3 mm a nie 2 cm! Pewnie ktos z Was to pzrerabiał, proszę

    Może dopasujesz jakiś profil aluminiowy. W marketach są półeczki, na
    których cą rozmaite alu profile. Malutkie ceowniczki też.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 7. Data: 2011-02-02 07:22:44
    Od: "Jackare" <1...@1...com>

> [...]
    > rodzaju klipsów, ale potrzebuję dłuższe. Czy blacharz zrobi taki profil z

    Jeżeli z tyłu półki to ukryj w gumowym czarnym profilu, np typu U. Można
    kupić np u mnie na metry. Różne rozmiary. Generalnie im grubszy przekrój do
    objęcia tym szerszy profil, ale to guma i zawsze można odciąć nożykiem
    jeżeli za szeroki.

  • 8. Data: 2011-02-02 08:29:15
    Od: Krzysztof L <c...@o...pl>

    > Takie ceowniczki kupisz jako aluminiowe profile do LED na Allegro.
    > Sa wersje 1mb lub 2mb.
    > Koszt to jakies 14 zl za 1mb.

    W hurtowniach metali kolorowych znacznie taniej.
    Poza tym niebieskie diody to koszmar jakiś...
    (chyba, że chcesz być pośmiewiskiem wśród znajomych)
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-02-02 08:44:45
    Od: "Jackare" <1...@1...com>

    Użytkownik "Krzysztof L" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym niebieskie diody to koszmar jakiś...
    > (chyba, że chcesz być pośmiewiskiem wśród znajomych)

    Oczywiście posiadłeś bezwarunkową wiedzę o tym co ładne a co nie, co dobre a
    co złe i co każdemu z nas się podoba a co nie. Pewnie także znasz przyszłość
    i wiesz jak każdy powinien postępować w każdej sytuacji.
    Czemu jeszcze nie dali ci Nagrody Nobla?
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2011-02-02 12:43:11
    Od: "TomT" <tom@wywal_to.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Arek" <A...@T...pl> napisał w wiadomości
    >
    > De non gustibus ... ;-)

    Jakaś nowa wersja: O bezguściach .się nie dyskutuje?
    Prawidłowe:
    http://lacina.info.pl/index.php?dzial=sentencje&opcj
    a=sent&ktora=D&podst=on

    Pozdrawiam