  • 11. Data: 2011-02-03 06:32:01
    Temat: Re: Osłony LED
    Od: "Krzysztof L" <c...@o...pl>

    > Czemu jeszcze nie dali ci Nagrody Nobla?
    > --
    > Jackare

    Mam wrażenie, że nie wolno tu podawać rozwiązań prostych i oczywistych.
    Wolno natomiast z innymi frustratami bić pianę.
    Im więcej bzdur piszesz tym lepiej - reszta frustratów zadowolona.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-02-03 06:55:30
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?W hurtowniach budowlanych np. BAT mają narzędzia typu gilotyna i giętarka.
    Ja tam sam robiłem profile do obróbki dachu z blachy kupionej u nich.
    Korzystanie z maszyny jest darmowe. Nauczyłem się robić profile w 5 minut.

    PC

  • 13. Data: 2011-02-03 08:11:13
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Krzysztof L" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie, że nie wolno tu podawać rozwiązań prostych i oczywistych.
    > Wolno natomiast z innymi frustratami bić pianę.
    > Im więcej bzdur piszesz tym lepiej - reszta frustratów zadowolona.

    Mam wrażenie że nie zrozumiałeś.
    Do tego się przyczepiłem, cytuję:
    "Poza tym niebieskie diody to koszmar jakiś...
    (chyba, że chcesz być pośmiewiskiem wśród znajomych)"
    ocenianie gustów i upodobań, ocenianie znajomych i na tej podstawie
    przepowiadanie przyszłości, chyba że znasz autora wątku prywatnie, znasz
    jego otoczenie to odszczekam.
    --
    Jackare