  • 141. Data: 2017-12-25 14:45:50
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: l...@g...com

    Które to błędy urzedników braciszka Prezesa czcigodna Waltzowa mogła łatwo naprawić.
    Ale po co jak dobrze zażarło.

  • 142. Data: 2017-12-25 14:56:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-08 o 17:42, Kris pisze:

    > O fortepianie zapomniałeś i jeździe konnej. Córki koleżanka dokładnie tak jak
    piszesz+fortepian+jazda konna jest tak katowana przez rodziców,
    > Wszędzie tam wożona przez nianie bo rodzice czasu nie mają
    > A ferie i wakacje to wyjazd najlepiej tam gdzie samolotem trzeba kilkanaście godzin
    lecieć. Druga część wakacji to jakies kolonie językowe daleko od domu bo można wtedy
    niani dać urlop. Jadają jakieś gówna n mieście bo matka biznewomen nie ma czasu
    normalnego obiadu rodzinie zrobić i takie tam a ojciec wraca do domu jak dziecko
    zasypia

    Ale czyja to jest wina?

    Koszty utrzymania są tak wysokie, że ludzi nie stać jest utrzymać się z
    jednej pensji. Muszą zapierdalać obydwoje rodziców, cały dzień.

    To, że dziecko jest katowane to także jest wymuszone przez społeczeństwo
    i politykę rządu. Osoby, które mają zbyt słabe wykształcenie po prostu
    skazane są na margines społeczny i wegetację, pracując na etatach za
    1000 czy 1500zł. Przy takim wynagrodzeniu młoda osoba jest skazana na
    wegetację i mieszkanie wraz z rodzicami. Znam sporo takich przypadków.

    Komuna dawała dużo większe szanse zdobycia wykształcenia i bezproblemowe
    znalezienie pracy. Dlatego też rzadziej się spotykało patologię wśród
    wielodzietnych rodzin.

    Oczywiście wykształcenie niczego nie gwarantuje, ale daje o wiele
    większe szanse.

    Obecnie rodziny wielodzietne to w sporej części margines społeczny.
    Bardzo często w takich rodzinach, dzieci popadają w konflikt z prawem,
    alkoholizm i wychowanie ulicy. Nierzadko edukacja kończy się na szkole
    podstawowej, a i bywa, że na niepełnym podstawowym. Presja społeczna na
    tych ludzi jest ogromna, bo obecne pojęcie wartości człowieka zostało
    wypaczone. Obecnie o wartości decyduje stan posiadania. Posiadania
    wartości materialnych czy też tytułów, a nie wartości moralnych i wiedzy.

  • 143. Data: 2017-12-25 15:01:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 13:48:02 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Oni dobrze wiedzą, że niezależnie od polityki rządu i tworzącego go
    > ugrupowania nie mogą liczyć na darmowe obiadki, darmowe dziwki i darmowe
    > mieszkania oraz kasę na zakup broni i amunicji.

    ty sobie zartujesz? My nie dotaniemy porcji imigrantów żeby im pomóc jakis sposób -
    tylko ich dostaniemy z zestawem różnorakich unijnych nakazów - nie my bedziemy
    decydowac jak mamy ich traktowac.
    Nie bedziemy miec wplywu na ich integracje, zmuszeni zostaniemy do wypłat "zapomóg",
    nie bedzie mozna zmusic do poszanowania naszej kultury i tak dalej.

    > Co zaś się tyczy dawania co niby dali? Wyjęli z jednej kieszeni biednym
    > po to, żeby część tego co zabrali dać w formie prezentu wyborczego.

    wyjeli po 80zł wszystkim aby to przekierować do dzieciatych. Czyli dotychczas tych
    biedniejszych. Czyli w zasadzie kierunek jest słuszny.

    > Co do afery reprywatyzacyjnej to wyrok z góry był ukartowany i nie mogło
    > być inaczej.

    no, nie mogło być inaczej. Ale nie dlatego ze było cos ukartowane a dlatego ze układ
    pozwalał swoim na legalne robienie wałków.

    b.

  • 144. Data: 2017-12-25 15:04:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 14:57:32 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Obecnie rodziny wielodzietne to w sporej części margines społeczny.
    > Bardzo często w takich rodzinach, dzieci popadają w konflikt z prawem,
    > alkoholizm i wychowanie ulicy.

    w sporej czesci? to znaczy w jakiej? procentowo podaj, i linka do źródeł. Bez tego to
    wyjdzie ze to tylko twoje antypisowe fobie - przy okazji oczerniasz i deprecjonujesz
    wielodzietne rodziny.

    b.

  • 145. Data: 2017-12-25 15:15:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za dwa lata wybory. Dowiemy sie kto sie myli. Jak na razie sporo wskazuje na to ze
    dzisiejsza opozycja moze miec problem z zebraniem kandydatow na kilkanascie miejsc w
    sejmie o jakie beda startowali.

  • 146. Data: 2017-12-25 15:18:55
    Temat: Re: Palenie p?yt w piecu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Dec 2017 19:51:16 +0100 (GMT+01:00), Maniek4 napisał(a):

    > Tu nie chodzi o to, czy dziecko wychowywać i spełniać, czy też
    > pozwolić wychowywać ulicy. Chodzi o to, że jeden tu specjalista
    > społeczny zrównal posiadanie ilości dzieci powyżej jednego z
    > brakiem wychowania, bo się nie da podobno. A ma się nie dać bo to
    > jedno absorbuje większość czasu rodziców.
    > Słowem, posiadacze większej ilości dzieci to patologia produkująca
    > najpewniej Przyszlych kryminalistow.

    I ma rację. Czym więcej dzieci tym trudniej zapewnić im start i tym
    więcej z nich się wykolei. I nie trzeba do tego wniosku dochodzić
    studiując badania społeczne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 147. Data: 2017-12-25 15:34:04
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Tak, tak - statytycznie bezdzietnosc gwarantuje brak potomka krymnalisty

    b.

  • 148. Data: 2017-12-25 15:47:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 15:18:56 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > I ma rację. Czym więcej dzieci tym trudniej zapewnić im start i tym
    > więcej z nich się wykolei.

    Jak czytam niektóre Twoje posty to faktycznie możesz mieć rację.
    Ilu Was tam było?
    Mam nadzieję że pozostali na porządnych ludzi wyrośli?

  • 149. Data: 2017-12-25 15:50:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 15:34:05 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Tak, tak - statytycznie bezdzietnosc gwarantuje brak potomka krymnalisty

    Zastanawia mnie skąd się biorą takie Myjki i Jacki?
    Bardzo możliwe że zostali krzywdzeni w dzieciństwie(przez chorobliwe ambicje
    rodziców) i teraz nieświadomie takie bzdury wypisują

  • 150. Data: 2017-12-25 17:29:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-25 o 15:04, Budyń pisze:
> [...]
    to wyjdzie ze to tylko twoje antypisowe fobie - przy okazji oczerniasz i

    I tak żadne inne źródła jak tefałpis dla Ciebie są niewiarygodne.

    Ile procentowo? Nie wiem.

    Nikogo nie deprecjonuję ani nie oczerniam. Piszę tylko na podstawie
    swoich spostrzeżeń.

    Poza tym dlaczego piszesz, że mam fobie antypisowe? Przecież ani jednego
    wyrazu nie napisałem, że jest to wina PiS-u. Jak widać to raczej Ty masz
    jakieś fobie, z resztą takie jak każdy zwolennik tego ugrupowania, który
    każdego, kto nie pisze o PiS-ie w superlatywach uważa za śmiertelnego wroga.

    Wracając do mojej wypowiedzi to miałem na myśli obecne czasy i
    bezwzględny kapitalizm w którym najważniejsza jest mamona, a każdy rząd
    tylko patrzy jak tu jeszcze bardziej wydoić obywatela. Tak więc nie
    pier...l, że jestem antypisowcem.