  • 11. Data: 2020-10-17 13:07:50
    Temat: Re: Panele na wodzie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Irokez napisał:

    > Płonący panel raczej nie ma 1000V

    Dlaczego?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2020-10-17 13:15:38
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Oct 2020 11:55:09 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Panowie, przecież tam się nie ma co palić, najwyżej izolacja na
    > przewodach czy złączkach. Reszta jest niepalna.

    Z tą wodą to rzeczywiście coś dziwnego ale postęp w tej dziedzinie idzie
    chyba szybciej niż nam się wydaje. Kilka dni temu jechałem do Madrytu a
    tam w okolicy (wprawdzie z daleka) widziałem całe pola paneli ale jakoś
    inaczej wyglądające niż do tej pory. Prawie wszystkie miały ksztłt lekko
    półokrągły i całe czarne. Żadnych połączeń jakie do tej pory widziałem w
    panelach. Wyglądało to jakby ktoś nałożył na płytę czarną folię. Może to
    już inna technologia i inne paramtry?
    --
    Kadar

    Avast.

  • 13. Data: 2020-10-17 13:51:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2020 13:15:38 +0200, Kadar Oszmiański napisał(a):

    > Prawie wszystkie miały ksztłt lekko
    > półokrągły i całe czarne. Żadnych połączeń jakie do tej pory widziałem w
    > panelach.

    Trzeba było pstryknąć zdjęcie.

    PS. Moje gratulacje, piszesz z 40Tude :) Ale avast dokleja ci swoją
    stopkę co jest nieeleganckie. Gdzieś w nim jest zaszyta możliwość jej
    wyłączenia, przejrzyj proszę opcje avasta i wyłącz.
    Przy okazji mógłbyś na grupie o czytnikach zamieścić swoje doświadczenia
    z 40Tude.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 14. Data: 2020-10-17 21:20:56
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Oct 2020 13:51:11 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > wyłączenia, przejrzyj proszę opcje avasta i wyłącz.
    > Przy okazji mógłbyś na grupie o czytnikach zamieścić swoje doświadczenia

    Jacku dzięki za informacje ale to chyba znowu mnie przerasta. Z avastem
    walczę regularnie, żeby mi się ciągle nie włączał i ciągle nie przerywał
    pracy to i tak dla mnie za dużo.
    Chętnie bym opisał gdybym wiedział co robię. Używam tego jak małpa
    młotka. Czytam w googlach a odpisuję w tym programie. Nie panuję nad nim
    kompletnie.
    --
    Kadar

    Avast.

  • 15. Data: 2020-10-17 21:57:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2020 21:20:56 +0200, Kadar Oszmiański napisał(a):

> [...]
    > Chętnie bym opisał gdybym wiedział co robię. Używam tego jak małpa
    > młotka. Czytam w googlach a odpisuję w tym programie. Nie panuję nad nim

    Wszystkiego można się nauczyć. Zacznij wątek na pl.news.czytniki to
    zapewne ci coś doradzę. Tu nie wypada o tym gadać.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 16. Data: 2020-10-18 10:25:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kadar Oszmiański.
    On 17.10.2020 21:20 you wrote:

> [...]
    > gdybym wiedział co robię. Używam tego jak małpa młotka. Czytam w
    > googlach a odpisuję w tym programie. Nie panuję nad nim kompletnie.

    A jakiego masz windowsa? Jak dziesiątkę to wywal tego Avasta w p..du.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2020-10-18 12:01:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2020 10:25:59 +0200, Pete napisał(a):

    > A jakiego masz windowsa? Jak dziesiątkę to wywal tego Avasta w p..du.

    Święta prawda z tym antywirem. Kadar, zacznij wątek na pl.news.czytniki
    to co doradzę w sprawie obsługi 40Tude.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 18. Data: 2020-10-19 17:01:00
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sun, 18 Oct 2020 10:25:59 +0200, Pete napisał(a):

    > A jakiego masz windowsa? Jak dziesiątkę to wywal tego Avasta w p..du.

    Tak po prostu go wykasować? Tak, mam 10.
    --
    Kadar

    Avast.

  • 19. Data: 2020-10-19 17:17:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2020 17:01:00 +0200, Kadar Oszmiański napisał(a):

    > Tak po prostu go wykasować? Tak, mam 10.

    Dokładnie tak, skasuj/odinstaluj. W10 ma własną obronę antywirową.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2020-10-19 18:21:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kadar Oszmiański.
    On 19.10.2020 17:01 you wrote:

    > Tak po prostu go wykasować?

    Wywalić w cholerę szpiega.

    > Tak, mam 10.

    Po odinstalowaniu Avasta, Sprawdź czy cała ochrona W10 jest włączona i
    aktywna.
    I pozostanie tylko pilnować aktualizacji.

    --
    Pete