  • 21. Data: 2020-10-19 18:38:58
    Temat: Re: Panele na wodzie
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, October 17, 2020 at 1:08:11 PM UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dlaczego?

    bo dym słońce zasłania ;)

  • 22. Data: 2020-10-19 18:42:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan WS napisał:

    > bo dym słońce zasłania ;)

    Napięcie jest stałe, w małym stopniu zależy od intensywności
    oświetlania. Zmienia się wydajność prądowa źródła.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2020-10-19 19:14:50
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Oct 2020 18:21:33 +0200, Pete napisał(a):

    > Wywalić w cholerę szpiega.

    > Po odinstalowaniu Avasta, Sprawdź czy cała ochrona W10 jest włączona i
    > aktywna.
    > I pozostanie tylko pilnować aktualizacji.

    Na razie nie wykasowywałem bo Collie wprawdzie 2 razy kiedyś chciał mnie
    obrazić za co mu nie dziękuję ale podpowiedział jak usunąć doklejanie
    się avasta do wiadomości. Za to mu dziękuję. Mam nadzieję, że teraz już
    będzie dobrze.
    --
    Kadar

  • 24. Data: 2020-10-20 12:55:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 19.10.2020 o 19:14, Kadar Oszmiański napisał:

    > Na razie nie wykasowywałem bo Collie wprawdzie 2 razy kiedyś chciał mnie
    > obrazić za co mu nie dziękuję ale podpowiedział jak usunąć doklejanie
    > się avasta do wiadomości. Za to mu dziękuję.

    Na Usenecie jesteś tym co piszesz: wypowiadasz się dorzecznie -
    jesteś mądry, wypisujesz głupoty - jesteś głupi. Tak że napisanie,
    iż przedpiśca jest głupi, nie jest obrażaniem, tylko konstatacją
    tego, co napisał. I tyle.

  • 25. Data: 2020-10-20 13:05:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2020 12:55:44 +0200, collie napisał(a):

> [...]
    > jesteś mądry, wypisujesz głupoty - jesteś głupi. Tak że napisanie,
    > iż przedpiśca jest głupi, nie jest obrażaniem, tylko konstatacją

    Ale do dobrego tonu należy nieprzedstawianie swojej opinii o kimś tylko
    pozostawienie tej oceny do samodzielnego wysnucia przez innych
    czytających. Co nie znaczy że ja się zawsze do tego stosuję :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 26. Data: 2020-10-22 17:46:44
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

> [...]
    > jesteś mądry, wypisujesz głupoty - jesteś głupi. Tak że napisanie,
    > iż przedpiśca jest głupi, nie jest obrażaniem, tylko konstatacją

    Nie ma takiej zasady. Wymyśliłeś ją sobie.
    Nie krytykujesz tego co ktoś napisał tylko obrażasz ludzi a to różnica.
    --
    Kadar