  • 51. Data: 2018-08-20 11:39:48
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Gdzie masz racje to Ci ja przyznam. Nie mam niz z frendzlami ale z kociego drapaka
    kilka razy zwisal wyrwany sznurek i sie zaplatal. Z frendzlami pewno zrobi podobnie,
    ale nie wiem bo nie mam frendzli. Dywanow tez nie mam to nie wiem jak zamiatarka
    sprzata na dywanach. Trzeba co jakis czas odpalic normalny odkurzacz bo sa takie
    miejsca ze zamiatarka nie dojedzie. U mnie jest jedno takie miejsce. Ale sa i miejsca
    gdzie czlowiek nie dojdzie bo mu sie nie chce a zamiatarka uwaza ze ma raj na ziemi.
    Ostatnio podnioslem nogi w kanapie o centymetr bo tyle brakowalo zeby zamiatarka pod
    nia sie zmiescila. Z jednego bobrowania pod kanapa caly brzuch kurzu itp zebrala. Mam
    tania zamiatarke. Jezdzi w sposob calkowicie przypadkowy. Nie zauwazylem zeby
    nastawiona na 20 minut w pokoju 40m? cos opuscila. Nogi mebli kocha jak pies drzewa.
    Odkad jest i sprzata przy nogach krzeselek itp kudlow brak.

    Ja mam taniego chińskiego iLife-a i w salonie, gdzie jest stół + 8
    krzeseł to może i godzinę się boksować a i tak pozostawi coś po sobie.

    Dodatkowo ma problem z rozpoznaniem czarnych przeszkód. O ile białych
    przeszkód nie dotyka, to o czarne wali za każdym razem. Być może mam tam
    czarną dziurę, która wciąga wszystko łącznie z impulsami z czujników
    tego odkurzacza? :)

    --
    Pete

  • 52. Data: 2018-08-20 14:05:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez mam tania zamiatarke, dignity sie nazywa. Tez wali w przeszkody. Przykleilem
    dookola samoprzylepna uszczelke od okna i niech wali ile chce. Moja jak przywali to
    albo sie wycofuje albo zaczyna zakrecac. Dobre jest bo ktos u mnie zobaczyl i wysmial
    ze tania. Kupil taka za 1600 i twierdzi ze zamiatarki sa chujowe bo jego slabo
    sprzata. A ja ze swojej jestem bardzo zadowolony. Jeden minus mojej to ze sie jeden z
    czujnikow sterujacych ruchem brudzi od kurzu i trzeba co jakis czas odkurzyc go
    zwyklym odkurzaczem. Drugi ze akumulatorki wystarczaja na troche ponad godzine i
    odkad ja kupilem, a bedzie ze dwa lata, dokladam jeszcze jeden zestaw i dolozyc nie
    moge. Poltorej godziny bylo by dla mnie akurat tyle ile potrzeba.

  • 53. Data: 2018-08-20 20:47:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 09:23, Kris pisze:

    > Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym kurzem.
    robot Ci kurzu nie pozbiera, tylko pozamiata.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 54. Data: 2018-08-20 20:51:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 09:14, Lisciasty pisze:

    > Dzieje się. W zeszłym roku im zamarzło.
    Bo mieli wreszcie porządną zimę, ale wentylacja nie zamarznie więc
    rury puścić może tym bardziej że je i tak ociepli.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 55. Data: 2018-08-20 21:33:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zajebales z tym kurzem jak lysy jajami o beton.

  • 56. Data: 2018-08-20 23:33:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 17.08.2018 o 23:11, pilocik pisze:

    > roborock S50

    A niech tam! Właśnie kupiłem iLife A8, napiszę jak się sprawuje :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2018-08-21 11:42:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Zajebales z tym kurzem jak lysy jajami o beton.
    Lecz się na nogi bo na głowę już za późno.

  • 58. Data: 2018-08-21 17:31:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 Aug 2018 20:51:59 +0200, Janusz

    > Bo mieli wreszcie porządną zimę, ale wentylacja nie zamarznie więc
    > rury puścić może tym bardziej że je i tak ociepli.

    No, ale my mamy jednak trochę chłodniejsze zimy. Za murem, a przed styro
    temperatura wynosi +10sC. Z drugiej strony rury, od warstwy styro i
    powietrza może spadać do 0sC. Co prawda będzie tamtędy biec ciepłe
    powietrze i teoretycznie nie powinno się nic zadziać. Ale szukam mimo tego
    potwierdzenia. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 59. Data: 2018-08-21 22:22:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zajebales z tym kurzem jak lysy jajami o beton.

    Masz rację, bo nawet nie pozamiata tylko rozniesie po całej chałupie.

  • 60. Data: 2018-08-22 00:57:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Glupszy jestes niz ustawa przewiduje.