  • 11. Data: 2015-05-28 12:12:52
    Temat: Re: Paroszczelny montaż okien
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-28 11:59, Marcin N wrote:
    > Czemu w ogóle nie dodają tego gratis? Ile kosztują te dwie taśmy? Nawet
    > jeśli są "magiczne" to pewnie jest to pomijalna kwota przy cenie okna.

    No właśnie cena taśm i dodatkowej usługi "ciepłego" montażu nie jest
    pomijalna (przynajmniej dla mnie) i stanowi pi razy drzwi 10% ceny okien
    ze standardowym montażem.

    Pewnie gdyby użyć nieco mniej magicznych (markowych) taśm to byłoby
    taniej. Ale przy liczbie okien jak u mnie jest do zamontowania czas
    montażu wydłużyłby się o dwa dni. Tak więc zgaduję, że i cena samej
    usługi stanowi niebanalny ułamek z tych 10%.

    Tak czy inaczej jeśli chodzi o magię to preferuję dzwoneczki u powały
    tak więc "ciepły" montaż sobie odpuszczę.

    Piotrek