  • 41. Data: 2018-08-22 20:44:54
    Temat: Re: Pellet czy ekogroszek
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2018 16:07, Twardy wrote:

    > Wlasnie jestem, a w zasadzie bedę wkrotce na etapie budowy ocieplenia.
    >
    > Pzdr. T

    Daj foty domu. Obadamy co trzeba zrobić...

  • 42. Data: 2018-08-22 20:46:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2018 13:20, Twardy wrote:

    > Tak buduje, obecnie jest stan surowy zamkniety.
    > Podlogowka ma parterze  a na poddaszu grzejniki

    O rany. To pompa ciepła odpada.

  • 43. Data: 2018-08-22 20:47:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2018 13:36, Kris wrote:

    > Jak jeszcze masz możliwość to wywal te grzejniki z poddasza i daj wszędzie
    podłogówkę.
    > Później będziesz żałował że wszędzie podłogówki nie dałeś
    > Ja też na poddaszu grzejniki dałem i to jak teraz po latach widzę był główny błąd
    mojej budowy

    Mój też, tak gadali głupoty wszyscy dookoła, że też mam podłogówki i
    grzejniki. Nic dobrego.

  • 44. Data: 2018-08-22 20:59:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2018 15:41, Twardy wrote:

    > 30-50 W/ m2
    >
    > Pzdr. T

    Wrzuć foty tego domu przed ociepleniem... powiem ci czy to jest 30-50
    czy może 80-100 :-)

  • 45. Data: 2018-08-22 21:11:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-22 o 20:46, KIKI pisze:

    > O rany. To pompa ciepła odpada.

    Nie odpada, ale jest potrzebna droższa, wielostopniowa pompa
    wysokotemperaturowa, a do podłogówek mieszacz, czyli ok. 20 tys. zł drożej.

    Ale kto bogatemu zabroni wierzyć w mity, że podłogówka na piętrze to
    samo zło? :)

  • 46. Data: 2018-08-23 18:06:01
    Od: l...@g...com

    KIKI
    Daj foty domu. Obadamy co trzeba zrobić...

    Lepiej nie, bo chłop się załamie przed łikendem