  • 11. Data: 2017-04-11 10:52:41
    Temat: Re: Polan - nigdy więcej.
    Od: XL <i...@g...pl>

    mirzan <l...@g...com> wrote:

    > Rozwijasz temat w nieoczekiwanym kierunku. Chciałem zwrócić uwagę,że po
    > ostrej papryce,przy sikaniu, będzie strasznie piekło,przy innych czynnościach
    również
    > i nic innego nie miałem na myśli, więc jestem nieźle zdziwiony,po co
    > wyciągasz jakieś buraczki,nieszczelności, jak jakiś anatomopatolog domowego chowu.

    Barwnik z buraczków oraz kapsaicyna z papryki, aby znalazły się w układzie
    moczowym, przebyć muszą tę samą drogę - jelita-krew-nerki. No i w dodatku
    nie jest to dobre zjawisko. Skoro nie rozumiesz, że to ani żarty, ani
    domowe wymysły, to trudno - widocznie po prostu nie opanowałeś wiadomości z
    biologii o układzie wydalniczym...

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 12. Data: 2017-04-11 12:11:51
    Od: mirzan <l...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 10:52:42 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
    > XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
    > przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

    Proponuję wrócić do, nasion,bo alkohol też musi przebyć tę samą drogę,woda święcona
    też,jeśli ktoś wypije.

  • 13. Data: 2017-04-11 21:45:36
    Od: XL <i...@g...pl>

    mirzan <l...@g...com> wrote:

    > Proponuję wrócić do, nasion,bo alkohol też musi przebyć tę samą drogę

    Akurat niebałdzo.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 14. Data: 2017-04-13 07:43:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.04.2017 08:42, mirzan pisze:

> [...]
    jakieś buraczki,nieszczelności, jak jakiś anatomopatolog domowego chowu.

    Niepotrzebnie się starasz. Tu bowiem mamy do czynienia z przypadłością
    znaną z internetowych forumów: niektórych ironia musi w dupę kopnąć,
    by ją zauważyli. Szczególnie, gdy nie jest oznakowana emotką - ;)
    A poczucie humoru jest wprost proporcjonalne do ilorazu. Inteligencji.

  • 15. Data: 2017-04-14 08:33:13
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

> [...]
    > by ją zauważyli. Szczególnie, gdy nie jest oznakowana emotką - ;)
    > A poczucie humoru jest wprost proporcjonalne do ilorazu. Inteligencji.

    Istotnie - tryskasz.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 16. Data: 2017-04-14 16:16:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.04.2017 08:33, XL pisze:

    > Istotnie - tryskasz.