  • 111. Data: 2009-07-01 08:46:48
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:h2euil$5c$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy to wina rodziców czy nauczycieli ? Nie wiem kto ci tą inteligencje
    > wmówił, ale zażartował okrutnie, a ty uwierzyłeś.

    PLONK

  • 112. Data: 2009-07-01 09:07:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Misiu, byłem w Chinach kilkanaście razy na przestrzeni kilku lat i wiem na
    > ich temat więcej niż napisałem. Wszystko co napisałem w tym wątku jest
    > dość
    > łatwo weryfikowalne, podaj gdzie napisałem nieprawdę a sprawdzimy kto
    > pisze
    > bzdety.

    No Jelonku, jeden porzyklad mamy na samym poczatku watka - mistrzowsko
    opanowana technologia stawiania prestizowych apartamentowcow. Uwielbiam
    kolesi, co Tam Byli I Dzieki Temu Wszystko Wiedza Najlepiej - ja nie bylem,
    ale zdjecia widze. Byles tam tez?

    Skoro przywolales temat kolei i wiesz o tej chinskiej tak duzo - wszak
    uwazasz, ze dla chinczyka 7 godzin na 440km jest niewyobrazalne: jaka jest
    srednia predkosc kolei w Chinach?

    "Wysokich budynków maja od groma" - jakze szczegolowa i konkretna wiedza.
    Tak naprawde to co piszesz to ogolenikowe popierdywanie, dowodzace, ze
    jednak widzisz tylko czubek gory lodowej.

    Ale powiedz nam jednak co wiesz o chinskiej transplantologii. Mam nadzieje,
    ze w ramach tych kilkunastu wizyt (dzieki ktorym to poznales, ze Chiny sa
    ueber alles) temat zglebiles nalezycie. Przeciesz Wszystko Wiesz Najlepiej.

  • 113. Data: 2009-07-01 09:19:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Boban" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ueber alles) temat zglebiles nalezycie. Przeciesz Wszystko Wiesz
    > Najlepiej.

    Myśle że skoro był tam kilkanaście razy to jednak wie lepiej od nas jak tam
    jest.
    My wiemy tylko z prasy/netu itp a z wiarygodnością środków przekazu bywa
    różnie.

    Krzysiek

  • 114. Data: 2009-07-01 09:51:25
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

> [...]
    > dobrze wiedzą że wsyztsko co mają mogą w ulamku chwili stracić i wylądować w
    > obozie.
    >
    > Debilizmem jest porównywanie China do pańśtw demokratycznych, tak u nas tez
    > się zdarzają nadużycia ale masz szansę sie bronić i jesli jesteś uparty to
    > mozesz wygrać, bo u nas jest prawo i wolności których tam niema.
    >
    > To o czym mówimy to odwieczny dylemat wolności. Czy lepiej być sytym w
    > niewoli czy głodnym na wolności. Czy lepiej życ jak pączek w maśle z łąski
    > tyrana czy wiązać koneic z końcem na swoim.

    Mlody, masz blade pojecie o polityce i swiecie. W d.. byles g... widziales i
    chwalisz tzw. demokracje. I wiem, ze Cie nie przekonam bo masz swoje ustalone
    poglady typu, ze dlug gierkowski to przejedlismy. Nie, to byl jedyny dlug,
    ktorego nie przejedlismy; budowano huty, zapory, potrzebna byla zachodnia
    technologia, kupowalo sie nowoczesne maszyny, fabryki, linie technologiczne.
    Moj instytut, w ktorym pracowalem dostal z tego "az" 5 tysiecy dolarow za co
    kupilismy szwedzkie urzadzenie, ktore sluzy bezawaryjnie do dzis czyli ponad
    30 lat. No ale wg Ciebie dlug ten przejedlismy a teraz niby inwestujemy
    kupujac za granica zaplesniale zboze. A Leppera, ktory sie temu sprzeciwil, do
    paki.
    Ale nie o tym. Ja pracowalem tu z jedna Chinka, ktora mi troche poopowiadala
    jak to tam u nich jest. I powiedziala, ze jednym z nielicznych
    ograniczen, "rezymem", ktore panstwo wprowadzilo, jest ograniczenie ilosci
    dzieci do jednego potomka na rodzine.
    Tu w USa Chinczylow tez nie brakuje, jakos przyjezdzaja i przyjechaloby
    znacznie wiecej gdyby im, tak jak nam, to demokratyczne panstwo USA wiz nie
    odmawialo.
    Uwazam, ze to narod z kilkutysiacletnia tradycja, madry i pracowity i co
    najwazniejsze, nie agresywny. Oni wiedza co robia zapewne duzo lepiej od
    Ciebie, ktory chetnie bys im poradzil aby sie u sasiadow zadluzyli po uszy bo
    wtedy, jak na zchodnich bankierow beda przez pokolenia jak my robic, to beda
    cacy.
    Narod to zdolny, ta dziewczyna nie miala klopotow z pisaniem 30-40 slow na
    minute po angielsku oczywiscie, ktorego to jezyka ucza w Chinach od mlodych
    lat. Pokaz mi polska maszynistke, ktora napisze na minute bezblednie chociazby
    pietnascie slow. Dziewczyna znala chinski, drobiazg tych ponad 3 tysiace
    znakow. I maja swa kulture, zwyczaje, moim zdaniem wcale nie takie dzikie. Na
    przyklad sprawy damsko meskie. U nas i w krajacgh "demokratycznych" dziewczyna
    chciala by lecz boi sie, dala by lecz musi skalkulowac za ile... A ta Chinka
    mloda i jak na Chinke barzo ladna, stawiala sprawe prosto: chce, potrzebuje
    tego dla zdrowia ale i wymagam, jak sp... robote to wiecej nie dostaniesz.
    Troche doswiadczenia w tych sprawach mam, nie powiem, ale zadna nie umie tego
    tak jak robia to Chinki, zachecam do sprawdzenia, bardzo bys sie zdziwil co
    one potrafia w lozku.
    Wezmy sztandarowy przyklad z tymi magnesami. Chinczycy kupili od Amerykanow
    technologie produkcji magnesow ferrytowych. I swoim zwyczajem wzieli sie do
    roboty w efekcie czego udalo im sie na bazie tej technologii opracowac magnesy
    40 razy silniejsze, znane pod nazwa neodymowe. Podobno Busch chcial te nowa
    technologie kupic; powiedzieli mu, ze kazda ilosc magnesow sprzedadza w cenie
    8 dolarow za kilogram ale technologii - nie.
    Oczywiscie, ze musza to towarzystwo za morde przymac ale ta Chinka i na tym
    sie znala. Powiedziala zgodnie z prawda, ze w Stanach odsetek ludzi siedzacych
    w pierdlu jest dwukrotnie wiekszy od ilosci w Chinach.
    Teraz akurat pracuje u Chinczyka. Na co mi to na stare lata przyszlo. Facet
    normalny, podal kody, zostawil klucz, w lot pojmuje wzystkie sprawy
    techniczne, ma park narzedziowy godny pozazdroszczenia i jeszcze sie
    usprawiedliwia, ze sam by sobie to zrobil ale mu sie nie oplaca ma dobrze
    platna prace i woli "dzab" zlecic fachowcowi. Po angielsku mowi ze
    specyficznym akcentem i co najciekawsze, pokazal mi gdzie stoi zrodlana woda,
    co sie tu rodowitym tubylcom rzadko zdarza.
    Pzdr.

  • 115. Data: 2009-07-01 10:23:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    > nadzieje, ze w ramach tych kilkunastu wizyt (dzieki ktorym to
    > poznales, ze Chiny sa ueber alles) temat zglebiles nalezycie.

    no wiadomo dzięki temu ze nie ma tak głupich ograniczeń jak w tym wstrętnym
    zakłamanym świecie demokracji, jest fantastycznie rozwinięta, nie trzeba
    czekać na narządy, narządy czekają na biorców, płacisz i już za dzień dwa
    dostajesz świeżutkie świeżo wycięte narządy.

  • 116. Data: 2009-07-01 10:26:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tornad wrote:
> [...]
    > Tu w USa Chinczylow tez nie brakuje, jakos przyjezdzaja i
    > przyjechaloby znacznie wiecej gdyby im, tak jak nam, to demokratyczne

    ciekawe czemu, skoro Chiny to taki raj na ziemi, a Ameryka jest taka
    straszna.

    odwieczne pytanie, czemu ludzie chca emigrowac do tego strasznego kraju choć
    ich kraje to takie prawdziwe raje na ziemi

  • 117. Data: 2009-07-01 10:29:19
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "kris" napisał:
    > Powiedz to osobom które teraz w "wolnej" Polsce zarabiają 3,95zł/godz.

    a ty pobieras żoło od sowietuf?
    polska nie jest wolna i się na to nie zapowiada, jesteśmy dalej pod
    władaniem moskwy!O(

  • 118. Data: 2009-07-01 10:32:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Myśle że skoro był tam kilkanaście razy to jednak wie lepiej od nas jak
    > tam jest.

    Tak, na pewno wie lepiej jak brzmi na zywo konkretny dialekt chinskiego, jak
    smakuje lokalne zarcie, jaka jest lokalna wilgotnosc itp. Koniec.

    > My wiemy tylko z prasy/netu itp a z wiarygodnością środków przekazu bywa
    > różnie.

    I jeszcze dodaj, ze wystarczy byc, zeby: widziec dokladnie jakie jest PKB na
    glowe, wielkosc zuzycia ropy, wielkosc deficytu budzetowego, jaka
    dokladnie - w calkym kraju - liczba samochodow ponizej 3 lat itp. O zadnym
    kraju nie zdobywasz takich informacji organoleptycznie - zawsze siegasz do
    raportow, a te nie znaja granic ani odleglosci. To jest informacja. Nie
    widziwiaj.

  • 119. Data: 2009-07-01 10:37:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie trzeba czekać na narządy, narządy czekają na biorców, płacisz i już za
    > dzień dwa dostajesz świeżutkie świeżo wycięte narządy.

    Ja tam nie wiem jak jest na prawdę
    Nie wiem Marku czy tam byłęś, widziałes, skąd czerpiesz swoją wiedzę.
    Ja mediom bezkrytycznie nie ufam. Tu piszą ludzie co w Chinach byli, z
    Chinczykami gadali itp. Ja tam nie wiem., ale jestem skłonny bardziej
    wierzyć tym relacjom.

    Krzysiek

  • 120. Data: 2009-07-01 10:43:04
    Od: "Boban" <b...@g...pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > No Jelonku, jeden porzyklad mamy na samym poczatku watka - mistrzowsko
    > opanowana technologia stawiania prestizowych apartamentowcow.

    Misiu, to nie był apartamentowiec tylko budynek mieszkalny dla przeciętnych
    ludzi. Jesteś pewnie sprzedawcą u jekiegoś dewelopera i sprzedajesz 40-
    metrowe apartamenty :)

    > Skoro przywolales temat kolei i wiesz o tej chinskiej tak duzo - wszak
    > uwazasz, ze dla chinczyka 7 godzin na 440km jest niewyobrazalne: jaka jest
    > srednia predkosc kolei w Chinach?

    Takie zabawy zostawiam klikaczom jak ty.

> [...]
    > ze w ramach tych kilkunastu wizyt (dzieki ktorym to poznales, ze Chiny sa

    Misiu o małym rozumku, nigdzie nie napisałem, że Chiny są ueber alles. Co
    napisałem dowiesz się jak pozytywnie skończysz kurs czytania ze zrozumieniem.