  • 41. Data: 2018-10-25 10:29:37
    Temat: Re: Pompa ciepła czy biomasa?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 10:21:58 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Użytkowa http://barway.pl/ozc.jpg

    Nie działać :/

    L.

  • 42. Data: 2018-10-25 11:03:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 25 Oct 2018 01:29:37 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Nie działać :/

    Ojtam ojtam, już działać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 43. Data: 2018-10-25 11:47:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 11:03:05 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Ojtam ojtam, już działać.

    Wkleję moje jak będę w chałupie.

    L.

  • 44. Data: 2018-11-05 22:12:29
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Ja mam dom 170m2+40 garaz w bryle. Pompa ciepla z wymiennikiem poziomym,
    gruntowym - troche przewymiarowanym. Mam pompe o mocy 7,8kW do grzania i
    CWU i mam wrazenie, ze moglaby byc mniejsza, bo ta moja za duzo nie chodzi.
    Piotr

  • 45. Data: 2018-11-05 22:14:41
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Pionowym, sorry:)

  • 46. Data: 2018-11-06 07:28:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 22:12:30 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    > CWU i mam wrazenie, ze moglaby byc mniejsza, bo ta moja za duzo nie chodzi.

    a co ci mówili jak zaczynałes?
    "8 kW u Ciebie będzie się
    nudzić przez większą część sezonu grzewczego ;) "

    :-)

    b.

  • 47. Data: 2018-11-06 21:48:12
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Kolejna nizej w szeregu miala 5,8kW i mialem wrazenie, ze moze byc za mala.
    Ogolnie i tak jestem meeeeega zadowolony.
    Piotr