  • 141. Data: 2018-06-16 13:12:19
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 czerwca 2018 11:41:55 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > A przy okazji: w kominku palę od dwóch lat tylko brykietami drzewnymi
    > mega RUF oraz Pini&kay. Palę i sobie chwalę - tudzież polecam, choć
    > drogie.

    A te brykiety to z kosmosu spadly czy ze scietych drzew(co na to Peter Jakistam?)
    zrobione?
    Pomijając ze pewnie jakies chemiczbbe świństwa zawierają

  • 142. Data: 2018-06-16 13:26:17
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    > Dwa lata uplynely jak kupilem projektor. Taniego chinczyka o rozdzielczosci hd.
    Przepracowal ok 10000 godzin, moze z tysiac mniej, szczegol bez znaczenia.

    9000 godzin / 2 lata = ponad 12 godzin dziennie

    wow

  • 143. Data: 2018-06-16 14:05:47
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 16 Jun 2018 13:26:17 +0200, pilocik wrote:
    > 9000 godzin / 2 lata = ponad 12 godzin dziennie
    >
    > wow

    żadne wow, przecież pisał że to nie do oglądania. za ogrzewanie robi po
    prostu - o tyle mniej pelletu spali.

    Mateusz

  • 144. Data: 2018-06-16 14:23:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Robi za tlo wizualno akustyczne. Sa tacy co jak wstana to wlaczaja radio. Nie
    sluchaja go ale ma grac. Radia nie lubie ale ruchome obrazki z dzwiekim lubie stad
    tyle godzin przepracowal. Nawet jak nikogo nie ma w domu to tez gra. Wykombinowalem
    ze bede mial dwa projektory. Chinczyk bedzie wlaczony w dzien a Japonczyk jak cos
    interesujacego bedzie.

  • 145. Data: 2018-06-16 14:27:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stu czterdziestoma watami w kamienicy w pokoju 40m? to nagrzalem ze w zime w
    kapielowkach chodzilem. Kiedys bylo 300W w zarowkach i nikogo na wior nie wysuszylo.

  • 146. Data: 2018-06-16 14:35:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.06.2018 14:05, Mateusz Viste pisze:

    > żadne wow, przecież pisał że to nie do oglądania. za ogrzewanie robi po
    > prostu - o tyle mniej pelletu spali.

    I nie tylko. Niektórym ludziom non stop włączony telewizor służy jako
    generator swoistego białego szumu, bez którego w mieszkaniu panowałaby
    nie do zniesienia śmiertelna cisza. Bo jak się jest w określonym wieku,
    to taka cisza może brzmieć - nie brzmiąc - złowieszczo. Poza tym ryczący
    telewizor zagłusza warkot wentylatora w projektorze.

  • 147. Data: 2018-06-16 16:13:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A mowia ze collie sa madre.

  • 148. Data: 2018-06-17 09:30:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Jun 2018 13:55:43 +0200, Myjk

    > Ale to "zajebiście" to tylko przy całkowitym zaciemnieniu, względnie do
    > meczu gdzie ciemnych elementów ze świecą szukać. W przeciwnym razie film
    > wygląda jak wypsiany, brakuje tego co daje "jakość" -- kontrastu.

    Dzisiaj się akurat nawinął film DIY Perks w temacie (sponsorowanego)
    projektora LG -- ale jest to o co mię chodziło, porównanie pokój jasny a
    zaciemniony --> https://youtu.be/rlIJ56d3Zrs?t=9m18s Czyli wypsiane cienie
    bez należytego zaciemnienia. W trybie ECO musi być już zupełna kiszka, bo
    zapewne jeszcze mniejszy kontrast jest.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 149. Data: 2018-06-17 10:05:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.06.2018 09:30, Myjk pisze:

> [...]
    > bez należytego zaciemnienia. W trybie ECO musi być już zupełna kiszka, bo

    Wypsiany człek z Bałut pewnie Ci odpisze, że się nie znasz, jesteś ślepy,
    głupi i masz wszy. Bo projektor jest uber alles i szlus.

  • 150. Data: 2018-06-17 12:17:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 czerwca 2018 10:05:04 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Wypsiany człek z Bałut pewnie Ci odpisze, że się nie znasz, jesteś ślepy,
    > głupi i masz wszy. Bo projektor jest uber alles i szlus.

    Jak tam Panie Ekooszołomie z tym brykietem co w kominku palisz i z tym drewninym
    stołem w jadalni? Z kosmosu spadły czy ze ściętych drzew jednak? I co na to Peter
    Jakiśtam?