  • 291. Data: 2018-06-25 16:30:45
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-25 o 11:56, sirapacz pisze:

    > nie kumam
    > przecież on używa tv na projektorze

    na starym, bo miał wbudowany w projektor. Nowy proj jest bez TV.

    --
    Pete

  • 292. Data: 2018-06-25 18:20:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skad ty Pepe bierzesz takie informacje? Najpierw ze pierwszy to 800x600. Potem ze
    nowy 1280x720. Teraz ze w starym byla wbudowana telewizja. Przestan beznadziejnie
    glupio klamac. Osmieszasz sie tylko. Lubisz sie osmieszac?

  • 293. Data: 2018-06-25 19:01:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2018 09:32, quent pisze:

    > Uważam, że moje obecne 92" jest w sam raz na pomieszczenie w którym mam projektor.

    I to jest prawidłowe podejście do projektora (choć bez przecinka):
    "pomieszczenie, w którym mam projektor". Tymczasem projektormany
    z uporem maniaka chcą w tym miejscu widzieć słowa: " kino w salonie".
    A to się wyklucza, o czym już pisałem.

  • 294. Data: 2018-06-25 19:46:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaka zmiana collie. Zaczales uzywac jakies ziolo czy przestales?

  • 295. Data: 2018-06-26 12:35:02
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2018 19:46:58 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jaka zmiana collie. Zaczales uzywac jakies ziolo czy przestales?

    znalazłem takie coś:
    https://www.gearbest.com/projectors/pp_1401023.html?
    wid=1433363

    dlaczego taki?
    Bo mam od nich szczoteczke soniczną od dwóch miesięcy i nadal działa.

    ale
    są na dole pytania i odpowiedzi
    i znalazłem takie coś:

    pytanie: czy przy dziennym świetle można używać
    odpowiedź produkt rekomendowany do działania w ciemnym miejscu

    Zenek twierdzi że przy 2000 lm jest OK w epsonie przy dziennym świetle
    Tu max jest 3200 i nawet jak są to chińskie lumeny to da rade
    w mieszkaniu gdzie okna są od zachodu?

  • 296. Data: 2018-06-26 12:49:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 12:35:03 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > znalazłem takie coś:
    > https://www.gearbest.com/projectors/pp_1401023.html?
    wid=1433363

    Parametry jak za taką cenę super
    Tu wersja "BASIC" cokolwiek to znaczy jeszcze tańsza
    https://www.gearbest.com/projectors/pp_1412191.html?
    zanpid=10435_1530009980_eb221f659705716117f24b0d1a52
    d16f&awc=10435_1530009980_eb221f659705716117f24b0d1a
    52d16f&awin_publisher=399713&utm_source=zanox&utm_ca
    mpaign=GearbestDE

  • 297. Data: 2018-06-26 14:16:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.06.2018 12:35, Bolko pisze:

> [...]
    >
    > Zenek twierdzi że przy 2000 lm jest OK w epsonie przy dziennym świetle
    > Tu max jest 3200 i nawet jak są to chińskie lumeny to da rade

    U Zenka nawet świeczka zamiast żarówki da radę. Ale Ty trzymaj się
    zdrowego rozsądku po pobycie w najbliższym kinie i zdania producenta.
    No, chyba że Twoje okna od zachodu wychodzą na Bałuty. Wtedy te 3200
    da radę. Jak u Zenka - 2000 z oknami od południa, w samo południe
    i ekranem z dwóch prześcieradeł.

  • 298. Data: 2018-06-26 14:21:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-26 o 12:49, Kris pisze:

    wid=1433363

    > Parametry jak za taką cenę super

    chińskie parametry.
    W tytule niby fullHD a w opisie: "native resolution HD 1280 x 800 pixel"

    To już leipej epsona, co go kogucik kupił. Dzisiaj (tylko) na ibbod jest
    za 1900:
    http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/38403/12533
    6/projektor-epson-full-hd-1080p-wifi-3100-lumenw.htm

    Pete

  • 299. Data: 2018-06-26 14:27:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 14:21:25 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > chińskie parametry.

    Testowałeś czy tak z rozpędu piszesz widząc cena i markę?

> [...]
    > za 1900:
    > http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/38403/12533
    6/projektor-epson-full-hd-1080p-wifi-3100-lumenw.htm

    Ale to prawie 3 razy drożej jak linkowany chińczyk

  • 300. Data: 2018-06-26 14:31:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie twierdze ze w pelnym swietle dziennym dziala. Jak nie jest ciemno to napisalem ze
    obraz jest uzytkowy. Teraz jest pochmurno, okna od wschodu i na starym projektorze
    bardzo przyzwoity obraz. Jesli na ekran nie pada bezposrednio inne swiatlo niz z
    projektora to obraz jest do przyjecia. Przy nowym projektorze bylo by o klase lepiej,
    ale w dzien gra stary. Nie wiem o co chodzi z tym ogladaniem w dzien. W dzien
    wiekszosc z wyjatkiem emerytow jest w pracy. A jak jest sobota i jest jakis super
    program czy film na ktory ktos czeka to na godzine czy dwie moze zaslonic okna.
    Niedawno wstalem i wlaczylem projektor. W dzienniku mowia ze od nowego roku dla
    malych firm zus 660 zlotych. Czy ja musze ogladac Morawieckiego w 4k bo inaczej sie
    nie bedzie liczylo? Zaraz wychodze zrobic zakupy na obiad i kolacje. Czy w tym czasie
    dla jakiegos pajaka zyjacego w jakiejs dziurze musi byc obraz fhd? Jak wieczorem
    uznam ze chce obejrzec cos w tv to wlacze nowy projektor i obejrze.