  • 301. Data: 2018-06-26 14:43:04
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 14:21:25 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > To już leipej epsona, co go kogucik kupił. Dzisiaj (tylko) na ibbod jest
    > za 1900:
    > http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/38403/12533
    6/projektor-epson-full-hd-1080p-wifi-3100-lumenw.htm

    Tylko dzisiaj tylko 38% taniej :D

    Nie lepiej dopłacić trzy stówy i mieć z polską fakturą i gwarancją?

    https://www.x-kom.pl/p/387156-projektor-epson-eh-tw6
    50-3lcd.html

    ibood widzę ciula z tymi promocjami jak każdy, bo w cenie ~2,2k masz
    w kilkudziesięciu polskich sklepach ten projektor do wzięcia od ręki.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 302. Data: 2018-06-26 14:58:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 14:43:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > Tylko dzisiaj tylko 38% taniej :D
    >
    > Nie lepiej dopłacić trzy stówy i mieć z polską fakturą i gwarancją?

    https://www.euro.com.pl/projektory-multimedialne/eps
    on-eh-tw650-3d.bhtml
    2050zł jak ktos raty lubi spłacać.

    > ibood widzę ciula z tymi promocjami jak każdy, bo w cenie ~2,2k masz
    > w kilkudziesięciu polskich sklepach ten projektor do wzięcia od ręki.

    Na ibood to norma
    Obserwuję już ich chyba ze dwa lata i zauwazyłem ze ceny maja z kosmosu.

  • 303. Data: 2018-06-26 15:05:23
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 304. Data: 2018-06-26 15:35:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poszedlem do sklepu z pieniedzmi i wyszedlem z pieniedzmi bo kupilem na raty. Oplaca
    sie bo 150 taniej, uciazliwosc zadna bo z konta beda mi sciagali. Do tego raty bez
    oprocentowania i zadnych jawnych i ukrytych kosztow.

  • 305. Data: 2018-06-26 16:27:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-26 o 14:27, Kris pisze:

    > Testowałeś czy tak z rozpędu piszesz widząc cena i markę?

    przypieprzasz się dla zasady, czy jednak potrafisz czytać ze zrozumieniem?

    Powtórzę:

    Jak tak opisują rozdzielczość, to i w każdym innym parametrze mogą się
    tak 'pomylić'

    6/projektor-epson-full-hd-1080p-wifi-3100-lumenw.htm

    > Ale to prawie 3 razy drożej jak linkowany chińczyk

    Niewiele ponad 2 razy drożej i 2 razy więcej pikseli.
    No i lumeny rzeczywiste a nie chińskie.

    --
    Pete

  • 306. Data: 2018-06-26 16:29:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-26 o 14:43, Adam Sz. pisze:

    6/projektor-epson-full-hd-1080p-wifi-3100-lumenw.htm

    > Tylko dzisiaj tylko 38% taniej :D
    >
    > Nie lepiej dopłacić trzy stówy i mieć z polską fakturą i gwarancją?

    w ibodzie teśż masz polską fakturę i polską gwarancję epsona

> [...]
    >
    > ibood widzę ciula z tymi promocjami jak każdy, bo w cenie ~2,2k masz
    > w kilkudziesięciu polskich sklepach ten projektor do wzięcia od ręki.

    3 stówki piechotą nie chodzą.

    --
    Pete

  • 307. Data: 2018-06-26 16:31:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-26 o 14:58, Kris pisze:

    6/projektor-epson-full-hd-1080p-wifi-3100-lumenw.htm

    50-3lcd.html

    > https://www.euro.com.pl/projektory-multimedialne/eps
    on-eh-tw650-3d.bhtml
    > 2050zł jak ktos raty lubi spłacać.

    euro wyklucza raty jak chcesz fakturę :P

    --
    Pete

  • 308. Data: 2018-06-26 16:37:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 16:31:02 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > euro wyklucza raty jak chcesz fakturę :P

    http://allegro.pl/projektor-epson-eh-tw650-dod-gwara
    ncja-hdmi-i7400137603.html

    Tu masz za 2190 z fakturą i ratami 0%. Faktura może być na firmę, a raty
    prywatnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 309. Data: 2018-06-26 17:16:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szkoda ze skurwysynska metode podpowiadasz. Jak ktos chce projektor do domu a kupuje
    na firme to jest to nieuczciwe. Dzisiaj wlaczam dziennik a tam ze dla malych i malo
    zarabiajacych firm obnizaja od przyszlego roku zus do 660 zlotych. Jak by ludzie nie
    okradali wlasnego panstwa to moze by dalo sie zrobic normalny zus 800 a obnizony 400.
    Ze dwa lata temu us w lodzi sprawdzil gabinet lekarski. Zainteresowali sie po co w
    gabinecie telewizor za 30 tysiecy, pralka za 10 tysiecy itp. Przyszli a w gabinecie
    tych i wielu innych rzeczy nie ma. To poszli do domu wlasciciela i tam sa. Dostal o
    ile pamietam 150 tysiecy grzywny i poltora roku w zawiasach. Nie bylem przez cale
    zycie swiety ale nie mozna przeginac. A najlepiej byc uczciwym na tyle na ile sie
    daje. Wtedy wizyta w us nie jest nieprzyjemna, spokojnie sie w nocy spi. Czy to tak
    duzo 73 zlote raty przez 30 miesiecy zeby chciec je ukrasc?

  • 310. Data: 2018-06-26 18:36:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 17:16:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Szkoda ze skurwysynska metode podpowiadasz. Jak ktos chce projektor do domu a
    kupuje na firme to jest to nieuczciwe.

    Ale wiesz, że mając działalność - Ty to firma, a firma to Ty? W dodatku
    biuro może być we własnym domu :)

    Ja mam spółke cywilną, która jest umową łączącą dwóch takich "domowych"
    przedsiębiorców. Dlaczego nie mogę trzymać projektora w domu? Akurat
    projektor wiele razy przydałby mi się w firmie ale nie musi tam stać
    na stałe.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.