  • 311. Data: 2018-06-26 18:49:44
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 14:31:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie twierdze ze w pelnym swietle dziennym dziala. Jak nie jest ciemno to
    > napisalem ze obraz jest uzytkowy. Teraz jest pochmurno, okna od wschodu.

    problem w tym że ja w pokoju w którym chciałbym to zammontować mam:
    Okno balkonowe pojedyczne od południa
    Okno jednoskrzydłowe od zachodu
    Okno balkonowe dwuskrzydłowe od zachodu.
    Teraz jest 18:45 i słońce NADAL super oświetla tą ściane na której
    chciałbym mieć ekran.
    A fajnie by było mieć taki projektor bo
    a) nie mam TV
    b) mam HBOGO
    c) chciałbym z synami pograć w jakieś gry na ciut większym ekranie niż 14 cali

  • 312. Data: 2018-06-26 19:14:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zlodziej zawsze znajdzie jakies wytlumaczenie. Jak sa jakies zasady to nalezy ich
    przestrzegac. Masz projektor w firmie to drugi kup do domu jak sie idea posiadania
    projektora podoba.

  • 313. Data: 2018-06-26 19:15:03
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale wiesz, że mając działalność - Ty to firma, a firma to Ty? W dodatku
    > biuro może być we własnym domu :)

    A mnie zawsze zastanawia jedno.
    Generalnie panuje opinia że w budżetówce to się pije kawe i nic nie robi.
    ALE
    Internet jest pełen opisów sytuacji jak to polski przedsiębiorca
    jest gnębiony przez Państwo Polskie czytaj urzędników.

    Wiec jak to jest?
    To ci urzednicy zamiast pić kawę i plotkować to jakieś pisma piszą,
    coś sprawdzają, przypieprzają się do jakiś cyferek.
    Po co im to?

    Tak mi się przypomniało.
    Kiedyś byłem w PRYWATNYM biurze rachunkowym obsługującym PRYWATNE FIRMY.
    I jedna z pracownic do drugiej:
    "żeby wreszcie tego X dojechali bo już tak kombinuje że się mu należy"

  • 314. Data: 2018-06-26 19:16:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie masz teraz warunkow na to by kupic projektor. Tez nie mam samochodu ktory bym
    chcial miec.

  • 315. Data: 2018-06-26 19:36:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-26 o 18:36, Adam Sz. pisze:

> [...]
    kupuje na firme to jest to nieuczciwe.
    > Ale wiesz, że mając działalność - Ty to firma, a firma to Ty? W dodatku
    > biuro może być we własnym domu :)
    >
    > Ja mam spółke cywilną, która jest umową łączącą dwóch takich "domowych"
    > przedsiębiorców. Dlaczego nie mogę trzymać projektora w domu?

    Bo kogutek to stary komuch, esbek i on nigdy nie zrozumie, że
    prowadzenie własnej działalności gospodarczej to praca przez 24 godziny
    na dobę, także i w domu, a odpowiada się całym swoim majątkiem.

    Ciekaw jestem czy jego całe życie było takie uczciwe, jakiej uczciwości
    wymaga od innych?

  • 316. Data: 2018-06-26 19:57:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie bylem ale pracowalem i juz jestem uczciwy. Ty pewno rece bys ucinal takiemu co
    podpierdoli z twojego samochodu lusterka. A jak grzecznie spytam czy aby twoje
    zlodziejskie lapy od dawna by na segmencie w sloiku z formalina cie nie moczyly, to
    pewno odpowiesz ze twoje to nie bo sie zawsze wyspowiadales jak kradles. Nie ruszaja
    mnie wyzwiska ze jakis ubek bylem bo nie bylem. Nie jestes mnie w stanie obrazic bo
    byle kto mnie nie obrazi.

  • 317. Data: 2018-06-26 20:05:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 19:36:59 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ciekaw jestem czy jego całe życie było takie uczciwe, jakiej uczciwości
    > wymaga od innych?

    Ale co byłoby nieuczciwego jakbym kupił sobie projektor na fakturę i używał
    w domu? Jestem przedsiębiorcą, pracuje wszędzie. W domu pracuje zresztą
    przez większość czasu, a prądu w koszty i od VATu nie odliczam ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 318. Data: 2018-06-26 20:16:30
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 26 Jun 2018 11:05:51 -0700, Adam Sz. wrote:
> [...]
    > używał w domu? Jestem przedsiębiorcą, pracuje wszędzie. W domu pracuje
    > zresztą przez większość czasu, a prądu w koszty i od VATu nie odliczam

    Grupa to niekoniecznie dobre miejsce na takie dyskusje - ile osób, tyle
    ekspertów. Dużo pewniej byłoby zapytać lokalny oddział skarbówki o
    stosowną interpretację. Kto się pokusi?

    Mateusz

  • 319. Data: 2018-06-26 20:33:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Grupa to niekoniecznie dobre miejsce na takie dyskusje - ile osób, tyle
    > ekspertów. Dużo pewniej byłoby zapytać lokalny oddział skarbówki o
    > stosowną interpretację. Kto się pokusi?
    >
    > Mateusz

    Urzędnik nie jest od udzielania informacji tylko od karania.

  • 320. Data: 2018-06-26 21:04:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 19:14 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Zlodziej zawsze znajdzie jakies wytlumaczenie. Jak sa jakies zasady to
    > nalezy ich przestrzegac. Masz projektor w firmie to drugi kup do domu
    > jak sie idea posiadania projektora podoba.

    Siedzę teraz w domu i przez VPN jestem połączony do infrastruktury klienta
    i realizuję powierzone mi zadania. W między czasie piszę na tej grupie
    (czekam aż mi się skrypt skończy) i zerkam w TV na mecz.
    Byłbym złodziejem gdybym ten TV kupił na fakturę?
    A gdybym tą sesję VPN wyświetlał na tym TV (bo oczy już nie te i na 14"
    coraz gorzej widzę) - to wg Ciebie mógłbym ten telewizor kupić na fakturę
    czy nadal nie?
    Jak ktoś ma firmę (czy zwykłą DG) to praktycznie przez całą dobę jest "w
    pracy". Zwykłym ludziom z "etatów" ciężko to pojąć, dla typowego urzędnika
    to kosmos.

    TG