  • 131. Data: 2018-06-15 21:00:22
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > dignity 1004A
    ale 420x320 to już przesada:)

  • 132. Data: 2018-06-15 21:01:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > 2050 zaplacilem na raty w euroagd. Za gotowke byl 150 zlotych drozszy. Nic z tego
    nie rozumie ale kupilem na raty. Na dodatek raty mam w swoim banku i jak spytalem w
    nim czy moge zrobic zeby same sie placily to pani powiedziala ze jak bede mial placic
    pierwsza rate to zebym przyszedl i ona to zrobi.

    poszukałem i wychodzi na to, że w hurtowni stoi 400 drożej niż w detalu:)))
    2k jakby łatwiej przełknąć (aczkolwiek mam pierdylion sposobów na
    zagospodarowanie 2k)

  • 133. Data: 2018-06-15 22:32:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2018 20:45:40 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > nie rozmawiamy w tym wątku o lubieniu
    > lub nie lubieniu drobiu, ale o lubieniu lub nie lubieniu projektora i powodach
    > tego.
    I całkiem przypadkiem wpierdzieliłes się między wódkę a zakąskę z ekogłupotami?

  • 134. Data: 2018-06-15 22:37:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2018 14:38:39 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Widzisz, są ludzie, którzy nie kupują nieenergooszczędnych urządzeń nie
    > dlatego, że ich nie stać na prąd, tylko dlatego, że to nie po pańsku grzać
    > chatę projektorem. Podobnie jak są ludzie, którzy nie wycięli na swej
    > nieruchomości kilkudziesięcioletnich drzew, gdy lex Szyszko (niech imię
    > jego będzie przeklęte) na to zezwoliło, bo to byłoby nie po pańsku coś
    > takiego zrobić przyrodzie (polecam książkę Sekretne życie drzew Petera
    > Wohllebena). To raz.

    Strasznie musisz być wkur....y jedząc śniadanie przy swoim drewnianym stole, siedząć
    na drewnianym krześle i przy okazji obserwujac spalajace się drewno w Twoim kominku.
    Przeczytaj książkę o której wyzej piszesz to moze postrzyma Ciebie przed wrzucaniem
    kolejnych kawalków drzew na ogień.

  • 135. Data: 2018-06-15 23:56:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zawracam gitare jak obiecalem. Tablet Lenovo TAB2A10-30. Tablet ma polaczenie z netem
    przez PLAYa. Wlaczam w nim WLAN. Wlaczam siec w projektorze. Projektor pokazuje sie
    na liscie sieci w tablecie. Wyswietlam kod QR na ekranie. Wlaczam program i
    Projection i skanuje kod. Laczy sie stawia ptaszka przy projektorze. Moge wyslac na
    projetor zdjecia z tabletu, wlaczam kamere w tablecie i widze ze na duzym ekranie
    jest to samo co na malym. Wlaczam takie cos ze mam na duzym ekranie to samo co na
    tablecie ale w gownianej jakosci. W tym trybie moge wpisac w przegladarke tabletu
    adres i laczy ale tak to dziala jak tiaktoi co mial trzy kola dobre. W iProjection
    jest jakas siermiezna przegladarka internetowa. Wpisuje www.onet.pl i wyskakuje
    komunikat ze nie polaczy. W tablecie przy sieci projektora jest napis ze urzadzenia
    polaczone bez internetu. Dla mnie to jakis wariat to wymyslil. Wczoraj zaczalem
    czytac instrukcje ale ja ten sam pisal co wymyslil laczenie z projektorem.

  • 136. Data: 2018-06-16 09:45:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 23:56 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > internetu. Dla mnie to jakis wariat to wymyslil. Wczoraj zaczalem czytac
    > instrukcje ale ja ten sam pisal co wymyslil laczenie z projektorem.

    Niestety nic mądrego Ci tu nie podpowiem, nigdy nie używałem tego w taki
    sposób jak opisujesz.
    U mnie te projektory pracują bezprzewodowo - ale z laptopami, z inną
    dedykowaną aplikacją. Apka na laptopa służy tylko za medium, nie ma
    żadnych innych funkcjonalności. Wysyła do projektora obraz i dźwięk w
    najwyższej obsługiwanej przez projektor jakości. iProjection użyłem ze dwa
    razy w ciągu dwóch lat i to tylko po to aby pokazać innym jak to działa.

    TG

  • 137. Data: 2018-06-16 09:53:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 09:45 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > TAB2A10-30

    Ten tablet ma max rozdzielczość (1280 x 800) - wszystko co wyświetli z
    niego projektor będzie przeskalowane i słabej jakości. Dodatkowo ma
    androida 5.xx
    Trzeba by to przetestować na lepszym sprzęcie, w poniedziałek mogę
    sparować samsunga S8+ i zobaczyć jak to wygląda u mnie.

    TG

  • 138. Data: 2018-06-16 11:19:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2018 22:32, Kris pisze:

    > I całkiem przypadkiem wpierdzieliłes się między wódkę a zakąskę z ekogłupotami?

    Idź już polewać Roundupem, bo Ci się coś tam zaś zazieleniło na gumnie
    i po prawdzie przy tym nie wiem, czy Ty bimber, czy kaszanka, jak już.

  • 139. Data: 2018-06-16 11:41:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2018 22:37, Kris pisze:

    > Przeczytaj książkę o której wyzej piszesz to moze postrzyma Ciebie przed wrzucaniem
    kolejnych kawalków drzew na ogień.

    Gdybym miał pewność, że przeczytałeś w życiu choć jedną książkę, to bym
    Ci polecił coś jeszcze do przeczytania (na przykład Duchowe życie zwierząt
    Petera Wohllebena), ale takiej pewności nie mam, więc nie będę rzucał pereł
    przed wieprze.

    A przy okazji: w kominku palę od dwóch lat tylko brykietami drzewnymi
    mega RUF oraz Pini&kay. Palę i sobie chwalę - tudzież polecam, choć
    drogie.

  • 140. Data: 2018-06-16 13:09:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 czerwca 2018 23:56:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    czytac instrukcje ale ja ten sam pisal co wymyslil laczenie z projektorem

    Jeśli Ciebie dobrze zrozumiałem to próbujesz udostępnić net projektorowi i tam
    korzystać z przeglądarki. I to się Tobie nie udaje
    A powinieneś chyba robić tak żeby przekazywać obraz ztableta do projektora