  • 411. Data: 2018-07-03 03:05:47
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najpierw bylo 28 lat. Okazalo sie ze wyszlo z tego szesc lat a teraz ze kilkanascie.
    Do tego syn jej zaplacil za operacje. To ona szesc lat czekala od momentu kiedy syn
    zaplacil. Kup bilobil na pamiec bo chwilowo wychodzi ze prawde napiszesz jak sie
    pomylisz bo zapomniales co wczesniej pisales.

  • 412. Data: 2018-07-03 08:29:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lipca 2018 01:13:39 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Dalsza dyskusja naprawdę nie ma już sensu.

    Tu się z Toba zgadzam

  • 413. Data: 2018-07-03 11:53:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lipca 2018 08:29:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tu się z Toba zgadzam

    Nie wiem jak w ogóle można bronić NFZ i jego usług :-)
    Przecież jakby tak działało prywatne przedsiębiorstwo to już dawno nie ma
    ani jednego klienta.

    Jak Ci palec spuchł to u mnie terminy do ortopedy są najbliższe na za
    4 tygodnie :D NFZ i państwowe przychodnie to patologia, syf, kiła i mogiła.

    Zaorać.

    Tych co bronią NFS - też zaorać.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 414. Data: 2018-07-03 12:08:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    momentu kiedy syn zaplacil. Kup bilobil na pamiec bo chwilowo wychodzi ze prawde
    napiszesz jak sie pomylisz bo zapomniales co wczesniej pisales.

    Jak widać stary jesteś i nie ogarniasz rzeczywistości. Daj se już spokój
    z pisaniem, bo robisz z siebie pośmiewisko.

  • 415. Data: 2018-07-03 14:08:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Komus kto radzi zeby kupic do domu projektor na firme i zeby skorzystac z bonifikaty
    w ratach wziac je na osobe fizyczna to jak sobie zlamie noge powinien czekac miesiac
    na zalozenie gipsu. Na obejrzenie spuchnietego palca, zlamanej nogi, bolacego brzucha
    czeka sie w tyle ile jest osob w kolejce do lekarza na dyzurze w szpitalu.
    Najczesciej w takich przypadkach chory zostanie dowieziony do najblizszego szpitala
    karetka. Pewno jak by nie bylo masowego okradania panstwa przez jego obywateli to
    system dzialal by lepiej. Ale tak krawiec kraje jak mu materi staje. Nie pasuje ci
    tutaj wszystko, nfz zly, zus zly, urzad skarbowy okrada. Wyjedz tam gdzie jest
    lepiej. Panstwo bez ciebie nie upadnie a sobie zrobisz dobrze.

  • 416. Data: 2018-07-03 15:19:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 09:29, Kris pisze:

    > W jaki sposób rząd zmusił lekarza do kupna tego telewizora? w jaki sposób rząd
    zmusza przedsiębiorców do zatrudniania się na fikcyjnych etatach, w jaki sposób rząd
    zmusił przedsiębiorce do niewypłacenia pensji mojej Mamie?

    Wiesz co jest najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

  • 417. Data: 2018-07-03 15:22:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    jest lepiej. Panstwo bez ciebie nie upadnie a sobie zrobisz dobrze.

    ... erdolisz od rzeczy.

  • 418. Data: 2018-07-03 15:32:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lipca 2018 15:19:41 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Wiesz co jest najważniejsze w prowadzeniu biznesu?
    M.in.:
    Nie oszukiwać
    Nie kombinować
    Wywiązywać się ze zobowiązań

    Coś tam jeszcze dopisz a kolejność ustaw wg "ważności" jeśli masz taką potrzebę

  • 419. Data: 2018-07-03 17:59:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-03 o 15:32, Kris pisze:

> [...]
    > Wywiązywać się ze zobowiązań
    >
    > Coś tam jeszcze dopisz a kolejność ustaw wg "ważności" jeśli masz taką potrzebę

    Nieprawda. Szukaj dalej. Obwiam się tylko, że nie zgadniesz, bo nigdy
    nie prowadziłeś swojej działalności.

  • 420. Data: 2018-07-03 20:58:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lipca 2018 14:08:24 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Pewno jak by nie bylo masowego okradania panstwa przez jego obywateli to system
    dzialal by lepiej. Ale tak krawiec kraje jak mu materi staje.

    ROTFL. Wszystko co państwowe działa żałośnie, jest niewydolne i nieudolne.
    WSZYSTKO! Bez wyjątku. Urzędnicy nie znają się na zarządzaniu i biznesie.
    Obecni rządzący to socjaliści. Z tego miksu nic dobrego nie będzie.

    ZUS ma znowu wydać 1 miliard pln na nowy system informatyczny :-) Przecież
    to jest śmiech na sali. Państwowe systemy informatyczne to największy
    szit jaki istnieje - wiecznie nie działa. Cepiki i inne. Informatyzacja
    państwa leży mimo pompowanych miliardów w niego :-)

    W prywatnej firmie wszyscy za to odpowiedzialni byliby dawno na zbity pysk
    wywaleni. Szkoda ryja strzępić.

    --
    Adam Sz.