  • 21. Data: 2012-06-18 14:24:19
    Temat: Re: Pytania laika - alarm domowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 14:16:57 UTC+2 użytkownik Usrobo napisał:
    > aha i z tymi temperaturami sa jakie� logi i wykresy czy tylko na �ywo ?

    A jakiś tablet za 300zł wiszacy w przedpokoju nie mógłby robić za manipulator?

  • 22. Data: 2012-06-18 14:43:09
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 18 Jun 2012 13:16:57 +0100, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > to moze inaczej
    > czy dzieci mają smartfony zeby zablokować odblokowac alarm ?

    A co za problem dac jeden staly panel przy wejsciu? A na codzien wchodzisz
    przez www do systemu.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 23. Data: 2012-06-18 15:09:06
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Usrobo" <u...@o...pl> wrote in message

    > to moze inaczej
    > czy dzieci mają smartfony zeby zablokować odblokowac alarm ?
    > czy gdy jedziesz na wakacje i sąsiad (mama) podlewa ci kwiatki ma
    > smartfona ?

    Mama puszcza ci cygnał a ty zdalnie rozbrajasz mamie.

    > czy jak wchodzisz do domu zamiast wbić 4 cyfry tuż obok zamka musisz
    > wyciągać smartfona włączyć program wylaczyć alarm

    Program może działać cału czas. Telefon możesz mieć zablokowany.

    > czy wszyscy w rodzinie mają android? nie ma nikt nokii ?

    Nokia już nie żyje od czasu kiedy pokpiła smartfony a teraz zeszła się ze
    znienawidzonym Microsoftem.
    jedynie Android daje wolność pisania aplikacji i z tego powodu jest tak
    popularny. W biedronce są tablety z Androidem po 200zł

    > czy w smartfonie jest tez pin czy guzik?

    Pewnie. W programie na androida do mojego alarmu też jest osobne hasło.

    > jak ktoś ukradnie ci komórkę to po gpsie dojedzie do domu i telefonem
    > otworzy bramę i robroi alarm ?

    GPS-a nie używasz na codzień. Jak sobie wpiszesz gdzie twój dom, a na kartce
    hasło to tak jakbyć pin do karty kredytowej zapisał na niej. Idą nowe czasy
    to i nowe podejście do problemu.

    > pytam z ciekawości nie ze złośliwości.

    W stosunku do ceny domu to są groszowe sprawy :-) Jak ci sie nie spodoba ta
    centralka to ją opchniesz i kupisz inną ale będzie ci szkoda :-)

  • 24. Data: 2012-06-18 15:10:17
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    ps.com...
    napisał:
    > aha i z tymi temperaturami sa jakie� logi i wykresy czy tylko na �ywo
    > ?

    >A jakiś tablet za 300zł wiszacy w przedpokoju nie mógłby robić za
    >manipulator?

    Mógłby. I 10 tabletów równocześnie. Pewnie. Tablety są po 165PLN najtańsze.
    Ale zapewniam cię, że własny telefon daje komfort :-)

  • 25. Data: 2012-06-18 15:15:15
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message
    On Mon, 18 Jun 2012 13:16:57 +0100, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > A co za problem dac jeden staly panel przy wejsciu? A na codzien wchodzisz

    Ty też chcesz te panele naścienne :-) Uparłeś się :-) Zobaczysz, że twój
    przyjaciel smartfon jest jednak lepszym rozwiązaniem :-) Po drugie jednym
    klawiszem, który oprogramujesz sibie jako

    WYCHODZĘ dokonasz uzbrojenia alarmu, zamknięcie rolet, pogasisz światła,
    zamkniesz obie bramy.

    A wracając masz klawisz

    WRACAM

    Wciskasz go, bramy jadą, alarm się otwiera, jak noc to śwuiatło się zapala
    (tam jest zegar astronomiczny) i już :-)
    Idziesz do kibelka to czytasz prasę, a przy okazji sprawdzasz alarm,
    temperatury, piec :-)

  • 26. Data: 2012-06-18 15:50:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > W stosunku do ceny domu to są groszowe sprawy :-) Jak ci sie nie spodoba
    > ta centralka to ją opchniesz i kupisz inną ale będzie ci szkoda :-)

    To prawda, ta centralka daje możliwości znacznie większe niż najdroższa
    satela, o której piszę
    autor wątku, a sama obsługa jest znacznie bardziej przyjazna dla użytkownika
    jak i sama konfiguracja i uruchomienie, na takich centralach buduje się
    domki inteligentne, to się dopiero rozwija i dlatego nie jest tak popularne
    jeszcze.

    Jak już bardzo uzytkownik chce typowy system z manipulatorami na kablu to
    polecam paradoxa kanadayjski system cyfrowy.

    Jedyny problem to posiadać duzo przewodów w roznych kombinacjach, ja
    przewidziałem
    projektujć swoją instlację wszelkie kombinację:) na szczęscie.

    Dużo załatwiła mi jedna rura, od strychu do piwnicy, na strychu i piwnicy
    schodzą się rożne przewody,
    najważniejsze pod tynkami, mniej ważne strych, najmniej wazne dla
    bezpieczeństwa w piwnicy.

    polecam każdemu zapuszczenie takiej rury fi110 przez salon gdzie LED w
    centralnym punkcie będzie.

    pozdrawiam
    AT

  • 27. Data: 2012-06-18 16:02:03
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Jedyny problem to posiadać duzo przewodów w roznych kombinacjach, ja
    > przewidziałem
    > projektujć swoją instlację wszelkie kombinację:) na szczęscie.

    A w ogóle to trzeba było myśleć zanim się zaczeła budowa :-) I by nie było
    strat i by wszystko było z głową i ocieplenie jak należy :-)
    gdyby nawet kable rozmieścić jak należy to za zaoszczędzone metry
    niepotrzebnych połączeń już by była elektronika :-)

    Ale gdybyśmy to wiedzieli to byśmy nie murowali z porothermu i szczyty byśmy
    mieli jak należy od początku :-)

  • 28. Data: 2012-06-18 16:41:08
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-06-18 16:02, kiki pisze:

> [...]
    > niepotrzebnych połączeń już by była elektronika :-)
    >
    > Ale gdybyśmy to wiedzieli to byśmy nie murowali z porothermu i szczyty

    a przekaźniki są tam wbudowane?

  • 29. Data: 2012-06-18 17:06:09
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak może Paśc Internet? to na tej samej zasadzie pada gsm.

    Nigdy Ci nie padł router w domu?
    Mi padały zarówno Linksys jak i Cisco.
    Centrala alarmowa ma być z założenia bezawaryjna. I tak też jest
    projektowana. Podłaczając do tego jakiś routerek z "zaprogramowaną"
    żywotnością 2 lata, który jest jedyną możliwą metodą obsługi centrali oraz
    sygnalizacji alarmu, nie jest to dobry pomysł.
    To jest fajne, ale na inteligentny dom. A nie na system alarmowy do domu (do
    komórki z węglem się nadaje albo jako dotykowy).

    Zapytaj się czy to można do banku zainstalować...

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2012-06-18 17:08:37
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 18 Jun 2012 14:15:15 +0100, kiki <l...@l...net> wrote:

    > Ty też chcesz te panele naścienne :-) Uparłeś się :-) Zobaczysz, że twój
    > przyjaciel smartfon jest jednak lepszym rozwiązaniem :-)

    Jedno drugiemu nie szkodzi a wrecz sie uzupelnia. Co innego telefon z
    3calowym ekranikiem a co innego 15calowy panel nascienny. No i poprzednio
    piszac "panel" mialem na mysli (nie wiem jak sie to fachowo nazywa)
    klawiature numeryczna do wstukania kodu rozbrojenia alarmu, bo o to chyba
    poprzednikowi-sceptykowi chodzilo.

> [...]
    > zapala (tam jest zegar astronomiczny) i już :-)
    > Idziesz do kibelka to czytasz prasę, a przy okazji sprawdzasz alarm,

    Na plc-home.pl ktos juz to tak rozwiazal, ze system bierze dane z GPSa i
    wie, kiedy sie do domu zblizasz ;)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk