  • 21. Data: 2011-02-03 19:35:33
    Temat: Re: Bateria z głowicami kulowymi?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 3 Feb 2011 15:39:52 +0100, Marek P. napisał(a):

    > Dzięki. A ja od roku dochodze jak zliwidowac efekt stukania. W chlewni mam
    > kilkadziesiąt automatycznych poideł i jak się zamykają to stukanie niesie
    > się po całej instalacji. Myslicie że wystarczy kawałek węża gumowego jako
    > tłumik. Regulator ciśnieni nie pomaga bo uderzenia są za krótkie.

    Albo tak, albo dodać małe zbiorniki cisnieniowe co jakiś czas.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 22. Data: 2011-02-03 20:08:25
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się po całej instalacji. Myslicie że wystarczy kawałek węża gumowego jako
    > tłumik. Regulator ciśnieni nie pomaga bo uderzenia są za krótkie.

    Naczynie przeponowe do zimnej wody
    --
    Jackare

  • 23. Data: 2011-02-04 08:47:53
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-02-03 21:08, Jackare pisze:

    > Naczynie przeponowe do zimnej wody

    Nie wiem co to jest, ale rzeczywiscie nalezaloby zaczac
    od wyciecia kilku m. rury i wstawienie weza cisnieniowego.
    Niechby ten waz szedl sobie jakims luznym zwojem (nie prosto
    zgodnie z rura). Przy zamykaniu powinien wyraznie sie merdnac
    i stuki powinny ucichnac.

    pozdro
    --
    A S