  • 71. Data: 2015-08-01 20:12:08
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    KK nie przetrwa stu lat. Kiedyś miał oparcie w Europie, Afryce i obu amerykach.
    Europejczycy w trybie błyskawicznym przestają chodzić do kościołów. Afrykę sracili bo
    jest tam teraz Islam. A jak gdzieś jeszcze nie jest to będzie. Religia katolicka się
    tam nie sprawdziła bo jest bieda. To zmieniają sobie na Islam. W zasadzie to im
    Ameryka Łacińska została. Nawet papieża sobie z tamtych rejonów wybrali.

  • 72. Data: 2015-08-01 20:52:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-01 o 15:15, Budyń pisze:

    > Kazdy czasem robi zle i nie jest to zaden powód na przyzwolenie złu. Ludzie kradną
    - chcesz zlikwidowac zakaz kradziezy?

    Nie chodzi o likwidowanie zakazu kradzieży czy też zabijania, ale chodzi
    o to, że KK zakazuje zbyt wielu rzeczy, które same w sobie nie są złem.
    Dla przykładu:
    1. Dlaczego osoby, które są po rozwodzie i są w kolejnym małżeństwie nie
    mogą przystępować do komunii?
    2. Dlaczego używanie środków antykoncepcyjnych, prezerwatyw to wielki
    grzech smiertelny?
    3. Dlaczego "in vitro" traktowane jest na równi z zabójstwem?

    Takich pytań mogę zadać jeszcze dużo.

    > tłuklismy to niedawno zatem w skrócie:

    Może Ty? Ja "tłukiem" nie jestem i dyskutuję merytorycznie :)

    > Jedna z podstawowych zasad społecznych: zakaz mordowania - inaczej mówiąc jesli sie
    dopusci akceptowalnosc zabijania to nie ma zadnych przeszkód by to rozszerzac na inne
    przypadki np emerytów czy inwalidów. Hitler juz próbował.
    > Biologia: pierwsza kompletna genetycznie komórka to człowiek na poczatkowym etapie
    zycia.
    > Zatem invitro poprzez produkowanie nadliczbowych zarodków z załozenia musi je
    zabic.
    > Akceptowalna byłaby produkcja zarodków (2 czy 3, baba to nie królik)tak by
    wszystkie były wszczepione, nie były selekcjonowane i mialy szanse urodzenia.

    Poczytać na temat fizjologii człowieka, albo poproś któreś z dzieci
    jeżeli są w wieku szkolnym, aby Ci wytłumaczyło temat zapłodnienia i
    rozwoju zarodka.
    Zapłodnione jajeczko w organizmie kobiety nie oznacza, że z tego od razu
    powstanie życie.
    Aby mogło powstać życie to zapłodnione jajeczko musi się zagnieździć w
    macicy i prawidłowo rozwinąć.
    Niestety wiele zapłodnionych w naturalny sposób jajeczek po prostu nie
    jest w stanie się prawidłowo zagnieździć i ginie wydalane z organizmu.
    Nawet po zagnieżdżeniu bywa, że płód nie rozwija się prawidłowo i
    zarodek obumiera, bo istnieją pewne mechanizmy, które usuwają takie, źle
    rozwijające się zarodki i płody. Często kobiety nie są nawet świadome,
    że poroniły lub mogły być w ciąży.
    Jak więc widzisz w naturze także wiele zapłodnionych zarodków umiera i
    przeżywają tylko najlepsze i najsilniejsze, bo natura sama selekcjonuje
    wadliwe osobniki.
    In vitro w tym przypadku nie jest niczym niezwykłym i nienaturalnym, one
    obumierają w taki sam sposób i w taki sam sposób się rozwijają.

    > zabijanie jest czyms złym.

    Zabijanie tak, ale zapłodnione jajeczko to jeszcze nie jest człowiek.
    Zalążek mózgu dopiero pojawia się po 4 tygodniu od zapłodnienia.
    Trudno jest określić od kiedy zlepek komórek staje się człowiekiem czy
    człekokształtnym zarodkiem.
    Oczywiście KK to nie przeszkadza, aby wciskać ludziom ciemnotę w stylu,
    że lekarz pobiera od kobiety wiele jajeczek i je wszystkie zapładnia.
    Najładniejsze się przenosi do macicy, a resztę bezużytecznych się
    zabija. Taką ciemnotę to można wciskać "ciemnogrodzianom", którzy nie
    mają zielonego pojęcia o fizjologii zapłodnienia. Ciemnogrodzianom można
    wmówić, że od kobiety można pobrać dowolną ilość jajeczek podczas owulacji.

    > Oweszem, przez Boga. Wątek o jeziorze pamietasz? Poczytaj. Mozemy jeszcze raz jesli
    sobie zyczysz :)

    Daj spokój, bo staje się to nudne.

    > KK oczywiscie podlega zmianom - tyle ze podstawowa doktryna nie ulega zmianom.

    Nie zabijaj?
    A co robił kościół kilkaset lat temu? Czy palenie na stosie i krucjaty
    to nie było zabijanie w imię Boże?

  • 73. Data: 2015-08-01 21:31:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zgodzę się z tobą że człowiek to od któregoś tygodniaczy miesiąca. Zapłonienie
    jajeczka oznacza że powstał komplet informacji o przyszłym człowieku. Aborcja jest
    bardzo zła. Ale nie wolno jej zakazywać. Trzeba tak uświadamiać młodych ludzi żeby
    byli świadomi tego co robią. Wiem że fantastyka ale trzeba próbować. Jak by się ktoś
    pytał to jestem ateistą. Dla ateisty życie jest czymś tak wyjątkowym i
    niepowtarzalnym że nie można go niszczyć nawet na poziomie kilku komórek. W
    przeciwieństwie do aeistów wierzący to barbarzyńcy pomimo działań pozorowanych w
    stylu zakazu skrobanek. Wierzący nie szanują życia bo wierzą że jak umrą to dalerj
    będą żyli. Czyli że zachowają ciało i świadomośc spzred śmierci. Tak przynajmniej im
    wdrukowano. Klamstwo jest oczywiste a na doatek logicznie dopasowane do ideologii.
    Życie wieczne nie miało by tak dużego wzięcia jak by mówiono że dalej się żyje ale
    nie zachowuje wspomnień.

  • 74. Data: 2015-08-01 21:39:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > KK oczywiscie podlega zmianom - tyle ze podstawowa doktryna nie ulega zmianom.

    owszem ulegała i ulega dużym zmianom

    > Mozesz mnie nazywac durniem - ale wykazac to bedzie ci raczej trudno :)

    to akurat prosto

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 75. Data: 2015-08-01 21:41:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-07-31 o 20:44, Budyń pisze:

    > dosc ogólne założenie - co znaczy nie moze? Moze i robi to, zakazalo
    > tradycyjnych zarówek itp. Co sobie ustawodawca wymysli to przeglosowuje.

    Ale to już jest lobbowanie z pogwałceniem konstytucji. Podobne
    lobbowanie robi KK.

    > a po co? Nie sam homoseksualizm zagraza spoleczenstwu, a raczej
    ponadreprezentatywna promocja.

    Gdzie tą promocję widzisz?
    Chyba tylko urojenia głoszone przez księży.

    > post jest sprawą religii zatem niech sie wyznawcy sami chłoszczą nawzajem - panstwo
    im do tego niepotrzebne :)

    To po jakiego grzyba KK wpiernicz się intymne życie niekatolików?

  • 76. Data: 2015-08-01 21:46:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    pytał to jestem ateistą. Dla ateisty życie jest czymś tak wyjątkowym i
    niepowtarzalnym że nie można go niszczyć nawet na poziomie kilku komórek.

    Ale my tu nie o aborcji, co do której także nie jestem zwolennikiem,
    lecz dyskutujemy o in vitro.

  • 77. Data: 2015-08-01 22:24:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No fakt odbiegłem trochę. Zapłodnienie pozaustrojowe jak najbardziej wpisuje się w
    ateizm. W jego wymiku powstaje nowe życie z zachowaniem elementu przypadkowości.
    Kiedyś do lekarza przyszła pani i mówi że chce sztucznego zapłodnienia. Lekarz
    tłumaczy że jak zdrowa to najlepiej sprawdzoną staroświecką metodą. Ale kobieta to
    kobieta i ne wytłumaczysz ( wytłumacz coś xlce). No to wstał, poszedł do szafy z
    jakimiś medykamentami wziął próbowkę i pyta. Chłopiec czy dziewczynka. Oczywiście że
    chłopiec słyszy w odpowiedzi. Wziął nalal coś do próbówki. Mądry czy głupi pyta. No
    oczywiście ze mądry, minimum jak Ajnsztajn. Lekarz dolał czegoś do próbowki. Ladny
    czy brzydki ma być?. No ladny, przystojny, wysoki jak Alan Delon ma być. Dobrze,
    dolal cos wymieszal i mówi żeby stanęla obok leżanki wypiła. Wypila i fik na lezankę
    bez czucia. Lekarz zaczął rozpinać rozporek i mówi " ja ci kurwa dam Delona".

  • 78. Data: 2015-08-02 07:52:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2015-07-31 o 12:35, Budyń pisze:

    >Budyń, co Ty pierniczysz?
    >Jakich zboczeńców?

    No zboczeńców. Wszystko co inne niż 99(51?) % społeczeństwa. Hitler wiedział
    co z nimi robić. Społeczeństwo nawet uwolnił od balastu bezproduktywnych
    inwalidów (też inni od średniej).

  • 79. Data: 2015-08-02 07:55:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2015-07-31 o 16:16, Ergie pisze:

    >Kościół to nie tylko i wyłącznie papież i biskupi, ale ogół jego wyznawców.
    >Taki kościół jacy jego wyznawcy.

    Ale ogół, czy garstka pojebów z maczetami?

  • 80. Data: 2015-08-02 07:57:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-07-28 o 11:12, Ergie pisze:

    >Dziecko IPN-u, w Polsce nie było komunizmu a i socjalizm był wypaczony.
    >Zapamiętaj raz na zawsze.

    Znaczy, tzw. "komuna" to było jednak zło, wielkie zło?