  • 51. Data: 2016-07-25 23:29:58
    Temat: Re: Budowa małego domu - od czego zacząć?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:17:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Co do tych urokliwych dzialek. W tv sa reportaze o problemach ludzi. Raz to dziury
    w drodze a innym razem ze obok kilkuletniego osiedla domkow polozonego w urokliwym
    terenie beda budowali linie wysokiego napiecia. Ze firma zbudowala magazyn i
    codziennie ciurkiem tiry jezdza. Byly anteny telekomunikacyjne, wiatraki,
    kompostownia smieci itp. Wszystko legalnie, zgodnie z wszystkimi przepisami z
    zachowaniem wiekszych niz wymagane stref ochronnych. Z dnia na dzien wartosc
    nieruchomosci w takich miejscach bardzo spada. A jak zaczynali budowac to ptaszki
    spiewaly, swierszcze cykaly.

    No sa i beda takie reportaze. Ale w skali ilosci wszystkich domow to sa
    pojedyncze przypadki. I to pewnie glownie na przedmiesciach, gdzie zabudowa
    jest bardzo rzadka, dzialki tanie, czesto z nieustalonym planem
    zagospodarowania. Bardzo czesto budowane przez developerow, ktorzy doskonale
    zdawali sobie sprawe z polozenia i mozliwosci wystapienia uciazliwosci
    w przyszlosci i np. kupili w tym miejscu tanio dzialki. Ludzie kupuja oczami
    - wystarczy im dobrze skoszony trawnik i ladna dachowka - nie patrza na
    szczegoly, a potem placz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2016-07-25 23:31:04
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 15:57:58 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Pakuje kase co ma interes a za kredyt buduje dom. Interes pada jak juz stoi dom.
    Nie ma pieniedzy i domu. Ksztowalo go to w Twoim przykladzie milion. Jak nie zacznie
    handlowac narkotykami to do konca zycia nie odrobi.

    Gruopa dołuje, bo kretyni udają tu fachowców.
    Juz nieraz obserwowałem, jak kretyni obejmowali przywództwo w grupach, które nie
    miały wyrażnego lidera.

    Ludzie! Weżcie pod uwagę, że najważniejszy jest WASZ interes.
    Nie bierzcie pod uwagę tych pseudomądrości.

  • 53. Data: 2016-07-25 23:32:12
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 12:22:45 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Posiadanie domu nie jest analogowe a raczej zero jedynkowe. Nie jestem
    przeciwnikiem w sytuacji kiedy posiadajacy dom ma prawie gwarancje ze do konca zycia
    bedzie mial pieniadze w miejscu gdzie dom postawil. Dla ludzi mlodych jest to
    gwarancja zatrudnienia na kilkadziesiat lat w najblizszej okolicy. Kupowanie domow i
    mieszkan to zabawa dla ludzi bogatych. Osoba nie majaca odpowiedniej ilosci kasy po
    zbudowaniu domu bedzie biedniejsza niz przed pomimo ze bedzie miala dom. Mieszkanie w
    domu ma wiele zalet, ale tylko dla bogatych.

    Debil jesteś.

  • 54. Data: 2016-07-25 23:33:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    napisał:
    > Co do tych urokliwych dzialek. W tv sa reportaze o problemach ludzi.

    BTW. Sa tez reportaze o mieszkancach-sadystach zatruwajacych zycie innym
    ludziom. O mieszkancach-zbieraczach smieci. W Niemcach nawet widzialem ostatnio
    protesty mieszkancow jak im w centrum osiedla postawili dwa albo trzy nowe
    bloki pod wynajem dla uchodzcow :-) Tym to dopiero komfort zycia spadnie.
    Wolalbym juz pod nosem kompostownie smieci miec, byloby czysciej i bezpieczniej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2016-07-25 23:34:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 00:11:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Lepiej przepij kase. Domy to skarbonki bez dna. Na dodatek oprocz kilku lokalizacji
    w Polsce nie sa lokata kapitalu.

    Sam pij.
    Pierd....ny alkoholik.

  • 56. Data: 2016-07-26 00:09:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystraszyles sie lachociagu ze w niemczech moga cie ciapaki darmo wydymac i wrociles?

  • 57. Data: 2016-07-26 11:50:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Jul 2016 11:38:39 -0700 (PDT), "Adam Sz."
    <a...@g...com> wrote:
    > Ale co z tego skoro nie da sie sprzedac domu bez gruntu ani gruntu
    bez domu
    > .

    Możesz rozwinąć? Ja kupiłem grunt bez domu z zamiarem jego przyszłej
    budowy...

    --
    Marek

  • 58. Data: 2016-07-26 11:55:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Jul 2016 14:32:12 -0700 (PDT), Marek
    <m...@g...com> wrote:
> [...]
    niz przed
    > pomimo ze bedzie miala dom. Mieszkanie w domu ma wiele zalet, ale

    Do formy można się przyczepiać, ale tak bardziej merytorycznie?
    Trochę prawdy w tym jest, że dom
    to skarbonka bez dna, w szczególności gdy nie odziczylismy
    domu/mieszkania, budujemy/kupujemy
    nowe z kredytu, licząc że nie wyrzuca nas z roboty a gdy wyrzuca -
    znajdzie się inna.

    --
    Marek

  • 59. Data: 2016-07-26 13:30:49
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2016-07-24 o 16:48, Franek pisze:

    > Od czego zacząć?

    W pierwszej kolejności kup taczkę, żebyś miał czym kasę na budowę
    dowozić - reszta już jakoś pójdzie :)

    --
    Gregorius

  • 60. Data: 2016-07-26 15:50:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 11:50:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > On Mon, 25 Jul 2016 11:38:39 -0700 (PDT), "Adam Sz."
    > bez domu
    >
    > Możesz rozwinąć? Ja kupiłem grunt bez domu z zamiarem jego przyszłej
    > budowy...

    Ups troche sie zagalopowalem :-)
    Oczywiscie nie da sie sprzedac domu bez gruntu. I koniec ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.