  • 31. Data: 2018-05-10 18:14:07
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-10 o 17:54, Pete pisze:

    > Niestety ale zachowujesz się podobnie.
    >
    > A moje własne dziecko po podaniu szczepionki skojarzonej wylądowało na
    > OIOMie z gorączką ~42C i drgawkami gorączkowymi.
    > Uwierz mi, to nie jest przyjemny widok. A lekarze w szpitalu za żadne
    > skarby nie pozwolili na wpisanie NOPu.
    > (co zresztą potwierdził ww komentarz)
    >
    > Dlatego w statystykach szczepionki są super bezpieczne.

    A tu jeszcze artykuł, jak GSK zafałszowuje statystyki nt szczepionki
    Infanrix hexa:
    http://stopnop.com.pl/wp-content/uploads/2017/11/Inf
    anrix-hexa-i-przypadki-nag%C5%82ych-%C5%9Bmierci.pdf

    --
    Pete

  • 32. Data: 2018-05-10 18:22:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 May 2018 17:54:30 +0200, Pete

    > Niestety ale zachowujesz się podobnie.

    Ignorując wulgarnych chamów zachowuję się wprost przeciwnie. Niech rzeczowo
    przedstawi kontrargumenty do materiału to się autor do którego było to
    kierowane się ustosunkuje. W przeciwnym razie "dyskusja" będzie podobna jak
    z obrońcami teorii o płaskiej ziemi, czy ignorantów twierdzących że od
    ogrzewania podłogowego puchną nogi i kurz fruwa (o trzęsieniu ziemi nie
    wspomnę). Dla mnie EOT.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2018-05-10 18:31:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 May 2018 08:38:21 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Akurat argument tam byl zacny. Ignorujac go robisz dokladnie to co takich
    > ludzi napedza.
    > Mnie w ruchu antyszczepionkowym fascynuje ze nikt ze strony rzadowej nie
    > dementuje oskarzen o wszczepianie czipow, markerow, toksycznosci
    > szczepionek.
    > Starczy jedno dementi na rok w temacie.

    Nie wystarczy -- zobacz co się dzieje w przypadku choćby tutki. Lasek i
    spółka prostują brednie maciory, a temat i tak dalej żywy. Z oszołomami i
    trolami jeszcze nikt nie wygrał, szczególnie w dobie internetu.

    > A tego sie nie robi. Ergo: nikt
    > sie pod tym podpisac nie chce a to juz smierdzi.

    Po prostu gówna się nie rusza, bo, w świetle tego co powyżej, zacznie
    jeszcze bardziej śmierdzieć. To jest powszechnie znana prawda -- powinieneś
    tę zasadę znać choćby z newsów. :P

    Stawiam na spisek! ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2018-05-10 18:36:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 18:32:17 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > spółka prostują brednie maciory, a temat i tak dalej żywy. Z oszołomami i
    > trolami jeszcze nikt nie wygrał, szczególnie w dobie internetu.

    to akurat marny przykład - co z tego ze macierwicz co chwila wybuchy wyciąga jak w
    kontrze są RÓWNIE niewiarygodni lasek i spółka.

    b.

  • 35. Data: 2018-05-10 19:04:04
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 11:32:17 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > spółka prostują brednie maciory, a temat i tak dalej żywy. Z oszołomami i
    > trolami jeszcze nikt nie wygrał, szczególnie w dobie internetu.

    Starczy, starczy. Krzyczec dalej beda ale oficjalne stanowisko bedzie zaprezentowane.
    A jednak takowego nie ma.
    I skoro nawet tak malego ruchu formalno oficjalnego nie ma to coraz wiecej ludzi
    zaczyna myslec o tym ze sprawa smierdzi.
    Czytales linke co podeslal Pete?
    Tam ladnie widac ze jednak przypadki smierci po podaniu szczepionki sa.
    50 sztuk na te 50mln dawek (oidp) ale sa.

    Ludzi to martwi a elity zamiast spokojnie tlumaczyc ze szansa na smierc od
    szczepionki jest mniejsza niz szansa na smierc przy przechodzeniu przez ulice wola
    siedziec cicho. A to napedza te ruchy.

    > Po prostu gówna się nie rusza, bo, w świetle tego co powyżej, zacznie
    > jeszcze bardziej śmierdzieć. To jest powszechnie znana prawda -- powinieneś
    > tę zasadę znać choćby z newsów. :P

    Niezbyt dobre podejscie z punktu widzenia nauki.
    I to zle swiadczy o bioracych w tym udzial naukowcach i biznesie.

    > Stawiam na spisek! ;P

    No i sam widzisz. Prosciej pozartowac niz zastanowic sie jak temat ogarnac.
    A temat prosty nie jest szczegolnie ze dzis relatywnie niewiele trzeba narzezbic aby
    duze szkody wyrzadzic.

  • 36. Data: 2018-05-10 20:00:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 May 2018 09:36:03 -0700 (PDT), Budyń

    > to akurat marny przykład - co z tego ze macierwicz co chwila wybuchy
    > wyciąga jak w kontrze są RÓWNIE niewiarygodni lasek i spółka.

    Przykład jak każdy inny, bo zawsze ktoś może stwierdzić że ten co głosi
    oficjalny komunikat się nie zna czy tam kłamie. Dlatego podtrzymuję, że bez
    sensu jest takie rzeczy "oficjalnie" tłumaczyć, bo oszołomy i tak tego nie
    przyjmą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2018-05-10 20:04:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-10 o 19:04, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Tam ladnie widac ze jednak przypadki smierci po podaniu szczepionki sa.
    > 50 sztuk na te 50mln dawek (oidp) ale sa.
    Bzdury, nikt nie udowodnił że to po szczepionce, poza tym bez szczepienia
    pewnie by też umarły, normalnie noworodków więcej umiera.
    To po 1 a po 2 policz ile umrze z tych 50mln nie będąc zaszczepione,
    nie bez powodu szczepienia dzieci znacznie zmniejszyły śmiertelność
    wśród dzieci.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 38. Data: 2018-05-10 20:14:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Niestety ale zachowujesz się podobnie.
    >
    > A moje własne dziecko po podaniu szczepionki skojarzonej wylądowało na
    > OIOMie z gorączką ~42C i drgawkami gorączkowymi.
    No i? widocznie nie było przygotowane na szczepienie, było chore,
    moje dzieci są zaszczepione i żadnych objawów nie miały, podobnie
    inne które znam.

    > Uwierz mi, to nie jest przyjemny widok. A lekarze w szpitalu za żadne
    > skarby nie pozwolili na wpisanie NOPu.
    Podaje się dziecku ibum w syropie aby trochę zbić gorączkę bo organizm
    szaleje podobnie jak przy alergii, 2-3 dni i po gorączce.
    Moje dzieci jak zaczeły chodzić do szkoły to także
    znosiły wirusy i gorączkowały 1-2 dni, raz mocno, drugi słabiej az po
    kolejnym się skończyło, teraz mam spokój , nawet ta grypa co szalała u
    nas ich nie zaraziła.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 39. Data: 2018-05-10 20:22:16
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 13:04:47 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:

> [...]
    > To po 1 a po 2 policz ile umrze z tych 50mln nie będąc zaszczepione,
    > nie bez powodu szczepienia dzieci znacznie zmniejszyły śmiertelność

    Widze ze tabelki nie przeczytales a jak przeczytales to nie zrozumiales.

    Zajrzyj z laski swojej do linki i zauwaz ze tam dokladnie jest wyjasnione to co
    probujesz wyjasnic. I to nie w oparciu o jakies alufoliowe kapelusze ale w oparciu o
    dane z dokumentu oficjalnego.

    Zajrzyj. Polecam.

  • 40. Data: 2018-05-10 23:12:06
    Od: marios <n...@n...pl>

    W dniu 10.05.2018 o 15:51, Myjk pisze:
    > Thu, 10 May 2018 13:33:27 +0200, marios

    > Nie musisz rozwijać, bo nie ma udowodnionej korelacji pomiędzy
    > szczepionkami a autyzmem. Zatem jedynym który tutaj musi coś rewidować,
    > jesteś Ty (i ew. kolega).
    Nie mam zamiaru, bo to nie jest moja sprawa, a kolega nie jest moim
    przyjacielem aby mi się zwierzać z [niemiłych] szczegółów.

    Wiem tylko że załamanie nastąpiło zaraz po szczepionce, wiem że jest
    częściowy (o ile można to tak określić) autyzm i jeszcze jakieś
    problemy (a czepiliście się od razu autyzmu). Nie wiem na ile mogło to
    być spowodowane innymi rzeczami.
    [to traktuję jako fakt(!) z bezpośredniej relacji ojca, a nie youtuba,
    onetu, interii, wp, gazeta, nczas, stron o ufo, itd. ]

    > Mnie się też nie chce rozwijać (tak samo jak nie warto się rozwijać na
    > temat szkodliwości podłogówki czy płaskiej ziemi), dlatego zanim zapodam
    > link właściwy o autyzmie może wcześniej lepiej obejrzeć dlaczego nie warto
    > bać się szczepionek popełniony przez U!NB https://youtu.be/qHSStN_fYs8 żeby
    > się niepotrzebnie nie katować godzinę dłużej na temat samego autyzmu. Temat
    > autyzmu, który po prostu jest rozdmuchany zwyczajną zmianą parametrów
    > rejestracyjnych i jakością rozpoznania, o czym U!NB się wypruł w temacie
    > tak obficie, że można usnąć nim się dobrnie do końca
> [...]

    Wybacz, nie skorzystam z linku, na dziś jestem już zmęczony oraz*
    A ogólnie nie chodzi mi o udowadnianie jakiegoś konkretnego
    przypadku, tylko o to aby przestać ufać w różne autorytety i mas-media
    dla których jesteśmy kukiełkami. Internet jest potężnym narzędziem
    sterowania, tysiąc razy opublikują i zaraz na wszelkich forach widać jak
    wszyscy "gadają" z tego samego klucza. Przecież wystąpiliśmy przeciw
    sobie właśnie z takiej [domyślnej] argumentacji - że ja się naczytałem,
    że Wy naczytaliście internetu/gazet i walczymy miedzy sobą.

    *ps. Kolega ma pewne [powiedzmy] osiągnięcia na tle medycznym. Raz przy
    flaszce opowiadał mi o myciu rąk - nie w sensie higieny ;) - raczej
    Piłkarski poker z Gajosem. Byłem nieco zszokowany opowieścią, choć niby
    wiedziałem czego się spodziewać.