  • 181. Data: 2015-05-08 20:35:01
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > To nie ma większego znaczenia. Bo skoro woda twarda i kamienia kupa,
    > to nieważne, co jest pod jego warstwą. Chyba żeby dzbanek wymieniać
    > (profilaktycznie) dwa razy do roku.

    A to tez prawda... Zwlaszcza ze XL tylko grzałki w nim podobno wymienia....
    Ścianki pewnie maja 2cm porowatego jak pumeks kamienia :-)

  • 182. Data: 2015-05-08 20:36:27
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Bo nie oddychasz pewnie też.

    Butami????

  • 183. Data: 2015-05-08 21:51:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Butami????

    Butą!

    --
    Jarek

  • 184. Data: 2015-05-08 21:58:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 17:02:39 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Ale widzialas czy nie widzialas? Bo ktorys raz z kolei pytam a dostaję
    > odpowiedź wymijającą...

    Dostajesz odpowiedź OCZYWISTĄ - jeśli tylko wiesz, co znaczy amorficzny.
    --
    XL
    Kim jest ten fajny gość?

  • 185. Data: 2015-05-08 21:59:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 08 May 2015 19:12:34 +0200, FEniks napisał(a):

    > Bo nie oddychasz pewnie też.

    Suszę. czytaj wątek.

  • 186. Data: 2015-05-08 22:01:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 19:57:19 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > To nie ma większego znaczenia. Bo skoro woda twarda i kamienia kupa,
    > to nieważne, co jest pod jego warstwą. Chyba żeby dzbanek wymieniać
    > (profilaktycznie) dwa razy do roku.

    Tak się składa, że na tej szkliwionej kamionce kamienia nie ma - nie ma się
    on czego trzymać, bo NIE JEST POROWATA. Jest tylko na grzałce - tę
    wymieniam. I równoczesnie wkład w dzbanku.

  • 187. Data: 2015-05-08 22:02:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 18:35:01 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > A to tez prawda... Zwlaszcza ze XL tylko grzałki w nim podobno wymienia....
    > Ścianki pewnie maja 2cm porowatego jak pumeks kamienia :-)

    Post wyżej masz odpowiedź.

  • 188. Data: 2015-05-08 23:03:15
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Dudy są dla Szkotów istotnym źródeł zakażeń dróg oddechowych Taki
    > wilgotny w środku kozi miech -- to dopiero jest rozsadnik mikrobów
    > wszelkiego gatunku!

    Istny koń trojański, z legionami obcych.

    > Warto wspomnieć, skoro jesteśmy przy temacie.

    Niewiele już czasu zostało na temat.

    Ewa

  • 189. Data: 2015-05-08 23:47:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 19:55:06 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Taki
    > wilgotny w środku kozi miech -- to dopiero jest rozsadnik mikrobów

    Taka "trąbka" od "dmuchanego" alkomatu policyjnego TO jest dopiero karuzela
    z mikrobami! - wdmuchujesz tam swoje, a wydmuchujesz czyjeś, sobie prosto w
    twarz (nos, usta, oczy). Absolutnie nie zgodze się nigdy - to najgorsze
    świństwo.

    " Zasada jego użycia jest bardzo prosta. Wystarczy, że kierowca z
    odległości ok. 2,5 cm dmucha na urządzenie, by ten wykrył alkohol w
    oddechu. Dla większości kierowców kontrole przy użyciu AlcoBlow okazały się
    mniej uciążliwe; przede wszystkim dlatego, że trwają krócej. Niektórzy
    jednak nie chcą z niego korzystać, powołując się na ryzyko zarażenia. Jak
    informuje Gazeta Wyborcza, niektórzy lekarze ostrzegają, że taki alkomat
    może sprzyjać przekazywaniu zarazków grypy (i wszelkich innych - p. XL].

    Głos w tej sprawie zabrał lubuski inspektor sanitarny MSW. W jego opinii
    kierujący nie powinien obawiać się zarażenia, ale jeśli ma takie obawy,
    może odmówić badania z wykorzystaniem AlcoBlow. Nie oznacza to oczywiście,
    że unikną w ten sposób kontroli trzeźwości. Po prostu zostanie ona
    przeprowadzona przy pomocy tradycyjnego alkomatu."

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Jesli-nie-chcesz-n
    ie-dmuchaj-w-alkomat,wid,15309645,wiadomosc.html?tic
    aid=114d47

    Na wszelki wypadek wożę długie, grube rurki do koktajli - a nuż
    Policmajstry nie będą mieli alkomatu z jednorazowym ustnikiem, to im przez
    rurkę (czyli z większej odległości) dmuchnę.

  • 190. Data: 2015-05-09 01:12:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Istny koń trojański, z legionami obcych.

    Są rzeczy na ziemi, przy których i konie, i legiony bledną. A te kozie
    worki są przy nich niczym sterylna apteka. Gdy się na coś takiego trafi,
    to nic, tylko się upić (najlepiej szkocką, przez rurkę, koniecznie grubą).

    Jarek

    --
    Dmuchał żabę chuligan raz, kawał świntucha.
    Dmucha ją, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha, dmucha,