eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    From: ikka <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Date: Tue, 02 Jun 2015 20:59:12 +0200

    W dniu 2015-05-27 o 08:47, wolim pisze:
> [...]
    >
    > 1. w domu miałby interkom, czyli nie słuchawkę, tylko głośnomówiące
    > coś. 2. umożliwiałby zwalnianie rygla w bramce po przyłożeniu karty
    > lub breloka
    >
    > Przewertowałem już wszystkie oferty i albo jest opcja bezsłuchawkowa,
    > albo z brelokami. Pisałem nawet do producentów, ale bez skutku.
    >
    > Ale pomyślałem sobie: czym może się różnić słuchawka od interkomu
    > wewnątrz budynku? Przecież w słuchawce jest głośnik, tak jak w
    > interkomie. Jest też przycisk do zwalniania rygla, tak jak w
    > interkomie. I to, jak gdyby, wszystko. Jedyne co różni te dwa

    No nie do końca. Unifony mogą być cyfrowe, analogowe, dwużłowe,
    trzyżyłowe, pięciożyłowe itd. Nie da się tak jakiegokolwiek podłączyć.
    Nie będzie kompatybilny.
    Głośnomówiące działają zazwyczaj w duplexie, słuchawkowe w simplexie.
    Niektóre otwierają przez zwarcie masy do mikrofonu, do generatora,
    różnie może być.

    daj znać :)

    --
    "widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
    matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do