  • 21. Data: 2023-07-31 22:08:22
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 lipca 2023 o 21:16:10 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    y-monopol-oto-dlaczego-w-polsce-prad-jest-taki-drogi
    -6923658574903936a.html

    prawie 5 złotych za kilowatogodzine.

    Będziemy zyli bez 500+, dodatkow dla emerytow itd. kilowatogodzina będzie po 3 złote.

    > Oprócz konfederatów, to cokolwiek będzie lepsze od pisiorów.
    > Nie dziękuj :P
    >
    > --
    > Pete
    Mocna deklaracja. Do homo nic nie mam. Wymieniłeś dwie partie które chciały by zeby
    odwrotni nie manifestowali swojej odwrotności. Dla reszty facet z pokrowcem na kutasa
    prowadzacy na smyczy innego faceta na ulicy to pożądany widok. Opublikowali nowy
    sondaż. Wszystkie opozycyjne partie bez konfederacji nie stworza większości w sejmie.
    Musisz się pogodzić z tym ze dalej będzie rzadzili PiS.

  • 22. Data: 2023-08-01 19:05:52
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    sondaż. Wszystkie opozycyjne partie bez konfederacji nie stworza większości w sejmie.
    Musisz się pogodzić z tym ze dalej będzie rzadzili PiS.

    W TVPiS ci tego nie powiedzą, ale ten, kto zamawia sondaże i za to
    płaci, wymaga odpowiedniego wyniku.

    Jeszcze trochę do wyborów. Jedyny sposób na wygranie PiS to wrzucić
    przebierańców na białoruskie pogranicze, przypadkiem z kamerą i
    dziennikiem TV na żywo będzie danka z adrianem, zrobią live'a jak
    mariusz z mateuszkiem rozganiają towarzystwo rozpylaczem do mszyc i
    żelazny elektorat zepnie zwieracze i pójdzie na plebanię zagłosować
    zamiast siedzieć na tyłku i narzekać na ceny w skupie.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2023-08-01 21:44:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 sierpnia 2023 o 19:05:56 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]

    > żelazny elektorat zepnie zwieracze i pójdzie na plebanię zagłosować
    > zamiast siedzieć na tyłku i narzekać na ceny w skupie.

    Bez takich cudow elektorat pojdzie głosować na PiS. W wyborach liczy się ostatnie 30
    sekund do wrzucenia kartki do urny a nie jakieś sondaże. Przez chwilę zostaje się sam
    na sam ze swoimi myślami typu dali 800, dodatkowe emerytury, na okna ktos dostał i
    dopłatę na fotowoltaiki itd. Sa tacy co czekaja na kasę na ocieplenie domu i wiele
    innych rzeczy.

  • 24. Data: 2023-08-02 17:03:40
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    i dopłatę na fotowoltaiki itd. Sa tacy co czekaja na kasę na ocieplenie domu i wiele

    Nie bój nic. Były elektorat pis nie taki głupi. widzi, że dzięki
    bohaterskiej walce glapcia, to mu 14-ta emerytura co najwyżej na spłatę
    zeszytu w lokalnym sklepie wystarczy.

    I tylko na tych może liczyć, bo beneficjenci 500/800 (oprócz patologii,
    która to przepija) głupi nie są i dobrze wiedzą, że nikt kto po pis
    będzie rządził - to tego nie zabierze, bo strzelilby sobie w kolano.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2023-08-02 17:51:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 sierpnia 2023 o 17:03:44 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]

    > która to przepija) głupi nie są i dobrze wiedzą, że nikt kto po pis
    > będzie rządził - to tego nie zabierze, bo strzelilby sobie w kolano.

    Wymysliłem biznes. Zrobię klatkę, na jarmarkach będziesz w niej siedział a ja za kasę
    będę pokazywał głupka wieśniakom. 90% dla mnie a cała reszta dla ciebie.

  • 26. Data: 2023-08-02 18:03:14
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    kasę będę pokazywał głupka wieśniakom. 90% dla mnie a cała reszta dla ciebie.

    Możesz wkładać swoje dzieci. Będziesz miał 100%.

    --
    Pete

  • 27. Data: 2023-08-02 21:02:42
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > żelazny elektorat zepnie zwieracze i pójdzie na plebanię zagłosować
    > zamiast siedzieć na tyłku i narzekać na ceny w skupie.

    Jest jeszcze opcja że " zwykłą" Polkę"/ panią Joannę można na konferencje zaprosić i
    o żelkach na podpasce jej opowieści propagować .
    Ps
    Zaproszenie Joanny ksywa " żelek" na konferencje jelopozycji to było to co mnie
    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.

  • 28. Data: 2023-08-03 09:57:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.08.2023 o 21:02, Kris pisze:

> [...]
    > Zaproszenie Joanny ksywa " żelek" na konferencje jelopozycji to było to co mnie
    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.

    Podejrzewam, że większość kobiet w wieku prokreacyjnym będzie miała
    zupełnie odmienne zdanie.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2023-08-03 10:18:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-08-2023 o 09:57, Pete pisze:

    > Podejrzewam, że większość kobiet w wieku prokreacyjnym będzie miała
    > zupełnie odmienne zdanie.

    Przecież to jasne, że przeszkadza to TYLKO tym, którym tak kazali o
    sprawie mówić w przekazie TVP....

    Normalni ludzie, którzy tego typu mediów nie używają, nie wpadną na taki
    pomysł, że należy za wszelką cenę szkalować ofiarę państwa PIS w celu
    obrony PIS....

  • 30. Data: 2023-08-03 21:26:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 3 sierpnia 2023 o 09:57:07 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]

    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.
    > Podejrzewam, że większość kobiet w wieku prokreacyjnym będzie miała

    I przez takich doradców którzy głoszą jak Ty wyżej jelopozycji będzie dalej w
    opozycji