eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 29 Mar 2017 06:14:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 29 marca 2017 14:46:05 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    w innych obszarach. Jesli ma być nieogrzewany to powinien wyglądać jak stodoła
    dziadka czyli drewno od wewnątrZ powinno być widoczne, aby sie samo suszyło po
    wilgotniejszych okresach.

    > Nie znam się na liczeniu punktu rosy, ale o ile wiem, to żeby wystąpił -
    > musi być odpowiednia różnica temperatur na małej odległości.

    Niestety cie rozczaruje.
    Nikt ci tu wiarygodnie nie doradzi. Bo warunki mocno zależą od otoczenia, klimatu,
    wentylacji itp.

    Ja mam miejsca gdzie woda dosłownie stoi na podłodze a nic powyżej nie gnije.
    I mam miejsca gdzie nie ma wogóle kropel rosy a tynk jest piekny siwy od grzyba.

    Najmniej zła rada to taka abys sobie sprawił (teraz po zimie to troche po ptokach)
    higrometr z termometrem i on ci powie czy jest szansa na wykroplenie sie wilgoci.

    U mnie taki pirometryczny dobrze pokazuje. Jak skieruje go na grzyba w zimie to
    piszczy :)

    Mozesz sobie sprawdzic co będzie na podstawie tego co tam ci w tym garazu przez zime
    poleżało.

    Jak masz jakieś szmatki, deseczki to zobacz czy plesnieją. Jak tak to grzyba bedziesz
    miał. Jak są suche to jest szansa ze zabudowa gipsowa nie bedzie problemem.