  • Data: 2015-06-15 15:04:29
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Jun 2015 22:06:50 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Koszt inwestycji to 40000. To, że inni ludzie swoimi podatkami za te 90%
    > zapłacą nie powinno być dla Ciebie powodem do robienia inwestycji takiej tam
    > gdzie sensu dla niej nie ma. Chyba nie jesteś samolubem i egoistą? ;-)

    Od 30 lat płacę takie podatki, jakich nie płaci wielu tzw pierdzistołków.
    Po drugie - to program z "hunijnych" środków. Nigdy nie korzystałam z
    takich rzeczy - spełniam warunki, więc skorzystam tym razem. I WYkorzystam.
    Prawie półtora hektara do podlania piechotą nie chodzi.

    Poza tym - nikogo nie pytam, czy mam korzystać, czy nie, tylko o
    DOŚWIADCZENIA. Masz?
    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs