  • 41. Data: 2014-03-08 23:22:55
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 23:16:26 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > A masz jakieś wątpliwości? Polityka prorodzinna leży i kwiczy, za parę
    >
    > lat zostanie w tym kraju mnóstwo "staruchów", w dodatku już z tego
    >
    > pokolenia "wydymanego" ze swoich emerytur. Jedyną szansą dla nich będzie
    >
    > odwrócona hipoteka, tylko pytanie, kto będzie chciał kupować te
    >
    > nieruchomości? Wnuki w Irlandii? :->
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    Ja bede mial niemiecka emeryture, a posiadam wlasny dom w Polsce.
    Moze Maciek znajdzie u mnie prace, jako ogrodnik ?

  • 42. Data: 2014-03-08 23:23:10
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > współczesnie na obczyżnie nnajbardziej prawdopodobne jest że Polaka oszuka
    > Polak itd.

    Bo tak dokładnie jest.

  • 43. Data: 2014-03-08 23:26:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Patriotyzm jest rowniez atawistyczna cecha zmuszajaca czlowieka do walki o
    posiadanie wlasnego terytorium, na ktorym bedzie mial mozliwosc poslubic kobiete i
    wychowac z nia swoje potomstwo.
    Czyli w skrócie chodzi o to żeby się nażreć, wyspać i popierdolić.

  • 44. Data: 2014-03-08 23:27:37
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > pokolenia "wydymanego" ze swoich emerytur. Jedyną szansą dla nich będzie
    > odwrócona hipoteka, tylko pytanie, kto będzie chciał kupować te

    Odwrócona hipoteka to wydziedziczenie rodu ze wszystkiego.
    Młodzi zwiewają za granicę. Gdy wprowadzą przymusowe wojsko to uciekną
    wszyscy młodzi :-) Zacznie się pomiatanie kotami, fala, barbarzyństwo.
    Reszta jak się dowie co się dzieje to zwieje z kraju.

  • 45. Data: 2014-03-08 23:29:42
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > spróbuj rozeznac procesy historyczne które doprowadziły do różnych
    > patologii, a potem mozemy pomyśleć co zrobić byśmy byli narodem silnym i

    My już nie mamy na nic wpływu. Wybory nic nie zmienią. Tylko jedni wymienią
    drugich. Możemy wychować dzieci i wysłać do lepszego świata.

  • 46. Data: 2014-03-08 23:31:51
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > Mozemy chciec być silnymi i o polske zawalczyc.
    > Ale mozemy po prostu zamknąć sklepik, do wisły bedą niemcy, ruscy z
    > drugiej strony. Wolisz mówic po rusku czy niemiecku?

    Ja mogę po angielsku. Nawet bym się ucieszył mieszkać w kraju
    anglojeżycznym. Mówię ci, my to już może nie ale dzieciom trzeba dać kopa w
    świat.

  • 47. Data: 2014-03-08 23:34:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.03.2014 23:12, Marek pisze:

    > Policjanci zawsze zaslugiwali na obicie mordy, a ci, netowi podwojnie.

    No i wylazł kolejny zasmarkany kibordłorrior... Idź spać, szczylu, bo ci
    rodzice komputer skonfiskują.

  • 48. Data: 2014-03-08 23:35:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.03.2014 23:17, Marek pisze:

    > Kto tak twierdzi ?

    Niejaki Sarkazm.

  • 49. Data: 2014-03-08 23:36:42
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 marca 2014 23:21:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    >
    > Ale mozemy po prostu zamknąć sklepik, do wisły bedą niemcy, ruscy z drugiej
    >
    > strony. Wolisz mówic po rusku czy niemiecku?

    Już pozamiatane. Dzięki wejściu do Unii za sto lat z polskości zostaną ze trzy
    zespoły śpiewające oj dyna dyna a polskiego będą uczyli na zajęciach pozalekcyjnych.
    Polska według jednego z amerykańskich prezydentów była zawsze wrzodem na dupie
    Europy. Szkoda że Europa dawno temu nie wpadła że zamiast przecinać wrzód można go
    wyleczyć.

  • 50. Data: 2014-03-09 00:01:02
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 23:27:37 UTC+1 użytkownik kiki napisał:
> [...]
    >
    > wszyscy młodzi :-) Zacznie się pomiatanie kotami, fala, barbarzyństwo.
    >
    > Reszta jak się dowie co się dzieje to zwieje z kraju.

    Odwrocona hipoteka to jest sprzeczne z jakimkolwiek dotychczas stosowanym prawem.
    Juz w sredniowieczu stosowano prawo dziedziczenia, ktore bylo zgodne z polityka
    rozwojowa danego kraju.
    Ziemie mogl dziedziczyc tylko wybrany syn rodu zaangazowanego w rozwoj panstwa.
    Dzisiaj , ziemie naszych przodkow, moze nabyc kazdy , kto wylozy pare Euro.
    Ta ziemia bedzie stracona.