  • 81. Data: 2014-03-10 09:48:55
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-10 08:47, Budyń pisze:

    > no jasne ze nie uciekną - ale wystarczy ich na wezwanie bratniej pomocy.
    > A pretekst pozwala zacząć okupacje, liczysz na bratnią pomoc nato -bo ja
    > nie bardzo.

    Wydymali nas w '39 i wydymaliby dzis. Tylko ze moim zdaniem w dluzszej
    perspektywie Putin strzelil sobie wlasnie w stope.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2014-03-10 10:10:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Mar 2014 20:05:46 +0100 osobnik zwany Budyń napisał:

    > hehe - jak juz powiedzialem nie musisz sie zgadzac. Ciekaw jestem tylko
    > czy rzeczywiscie czytasz czy dowiedziałes sie tylko ze to to gazeta
    > tych, no , faszystów :)

    czasem czytam. Ale długo się nie da wytrzymać bo takich bzdur to nawet
    trybuna Ludu nie pisała.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2014-03-10 10:24:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > czasem czytam. Ale długo się nie da wytrzymać bo takich bzdur to nawet
    > trybuna Ludu nie pisała.

    :-) zajrzyj zatem do gazety polskiej - te dwie które wspomniałem to oazy
    rozsadku. Dalej na prawo to nawet ja nie sięgam. :-)))

    b.

  • 84. Data: 2014-03-10 11:20:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Saturday, March 8, 2014 6:51:51 PM UTC+1, PiteR wrote:

    > Lokalizacja też jest istotna. Nie dalej niż 1km od granicy
    > z Niemcami polną drogą.

    Właśnie wracam z Darmstadtu, w samym centrum w biały dzień
    brodate typki mają stragan i agitują za islamem, żywych
    Niemiaszków jeszcze widać na ulicach ale pewnie niedługo
    wymrą. Niemcy się kończą, tam nie ma po co uciekać ;P

    L.

  • 85. Data: 2014-03-10 11:51:21
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    Policja zatrzymuje kierowcę na "autobanie".
    Proszą o dokumenty do kontroli.
    Policjant ogląda dokumenty zdziwiony i mówi do kolegi.
    Patrz Ahmed... jakie dziwne nazwisko... Müller.

  • 86. Data: 2014-03-10 12:52:25
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 15:33:02 UTC+1 użytkownik kiki napisał:
    > 1. Minimalna samowystarczalność czyli jednak inwestować w studnie mimo wody
    >
    > z wodociągu
    > 2. Szambo
    > 3. Solary
    > 4. Wiatr
    > 5 Agregat
    > 6. Jakie środki łączności?

    http://boungler.pl/forum/showthread.php?tid=2865
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?168515-ide
    a-domu-autonomicznego-(częściowo)/

    > Czy warto w ogóle budować dom w PL?

    Czlowiek z tamtego forum wybral polnocna Szwecje. Jego dom opisany w tym poscie:
    http://boungler.pl/forum/showthread.php?tid=2263&pid
    =13134#pid13134

    bajcik

  • 87. Data: 2014-03-10 13:15:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 08:44:03 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > taaa? zaraz będą wybory - no to ja cie pytam na która partię mam zagłosować
    > jesli najbardziej zależy mi na silnej polsce? Bo na dzis mogę tylko
    > głosować.

    KNP. Tylko nie pisz, ze realnie nic sie nie zmieni i to nie ma sensu, bo
    w ten sposob postepujac tylko powodujesz dalsza stagnacje i kolejne 4 lata
    opoznienia w dojscu do wladzy normalnosci :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 88. Data: 2014-03-10 13:55:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Mar 2014 05:15:09 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > KNP. Tylko nie pisz, ze realnie nic sie nie zmieni i to nie ma sensu, bo
    > w ten sposob postepujac tylko powodujesz dalsza stagnacje i kolejne 4
    > lata opoznienia w dojscu do wladzy normalnosci :) pozdr.

    ROTFL. "Może nie będzie lepiej ale na pewno smieszniej"

  • 89. Data: 2014-03-10 14:03:18
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
> [...]

    >w ten sposob postepujac tylko powodujesz dalsza stagnacje i kolejne 4 lata

    ok - to jest jakies rozwiązanie jesli przekroczy próg wyborczy, a w koncu ma
    od lat jakąś szanse. Jesli nie przekroczy to głos stracony, jak w kazdych
    poprzednich wyborach.
    Ale dalej - powiedzmy ze bedzie miało te 5% i z 10 posłów. Albo sie zapisze
    do jakiejs koalicji albo kompletnie nie ma znaczenia.
    A 5% dodane do realnego kandydata do objecia władzy czyli pis to znacznie
    wiecej niz 10 posłów.

    Matematyka wskazuje ze aby pogonic postubeków od władzy trzeba oddac glos na
    pis. Trudno...

    b.

  • 90. Data: 2014-03-10 14:15:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2014 13:15, Adam pisze:

    > KNP. Tylko nie pisz, ze realnie nic sie nie zmieni i to nie ma sensu, bo

    ROTFL

    To może od razu reaktywować Polską Partię Przyjaciół Piwa?

    Chociaż nie, to porównanie krzywdzące dla PPPP...

    Może jakby Raelianie założyli w Polsce partię, to stanowiłaby jakieś
    porównanie.

    JKM coraz bardziej zaczyna brzmieć jak 8-latek chwalący się, czego to on
    by nie zrobił, jakby tylko był królem. Ukraina? No jakby on rządził, to
    coś by na Rosjan poradził. Co? Wie, ale nie powie.