  • 21. Data: 2015-04-04 20:04:19
    Temat: Re: Jak uciąć pręt zbrojeniowy- niegumówką
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-04 o 19:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak się z nią wepchniesz w dany zakamarek.
    Toś Waćpan zasunął!. Dremel o średnicy ok 50 mm i długości ok. 250 się
    zmieści, a elektroda już nie. Wiem, że jeszcze trzeba by podłączyć masę,
    ale to też nie jest wielkości nawet 1/3 dremela.
    Jacek

  • 22. Data: 2015-04-04 22:17:31
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 20:14:06 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    Takie cos mialem zasugerowac
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =pi%C5%82a+linkowa&bmatch=seng-v6-sm-isqm-2-default-
    0113

    ale chyba faktycznie spawarka wydaje sie tu najwlasciwsza

    bajcik

  • 23. Data: 2015-04-07 12:42:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.04.2015 o 16:12, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Da, ale szybciej jest ręcznie brzeszczotem - wiem, bo ciąłem tak i tak :-)

    > Nie wiem, jak wygląda dziura, więc się nie wypowiem - jeśli byłby to jakiś
    > zakamarek, gdzie rękę można wetknąć ale nie bardzo ruszać to brzeszczotem
    > będzie ciężko...

    A to oczywiście - to zależy od kształtu dziury. Ja robiłem przebicie fi
    20cm przez 30cm strop zbrojony fi12 krzyżowo co 20cm góra i dołem.

    > A co się tam może przegrzać?

    Nie wiem, ale od lat modelarze skarżą się że im się Dremele i podróbki
    "palą" albo dostają bicia po tym jak dłużej popracują, a na IB-E robią sobie
    domowe maszyny CNC które pracują godzinami wycinając np. formy dla skrzydeł
    szybowców.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2015-04-09 07:24:13
    Od: a...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 20:14:06 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    Może urządzeniem wielofunkcyjnym (Renowator itp.)
    z dobrą końcówką ustawioną na pod odpowiednim kątem.

    Adam

  • 25. Data: 2015-04-09 08:01:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-09 o 07:24, a...@p...onet.pl pisze:
    > W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 20:14:06 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
    Teraz zaczynam rozumieć, co robią miliony ludzi "pracujących" przy
    komputerach. Tydzień temu zadano pytanie i nadal lecą dobre rady.
    Pracując bez komputera choćby zwykłym brzeszczotem dawno już ten pręt
    byłby przecięty.
    Jacek

  • 26. Data: 2015-04-09 08:59:21
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Pracując bez komputera choćby zwykłym brzeszczotem dawno już ten pręt
    > byłby przecięty.

    Pracuję głównie przy komputerze - ale moja rada była dokładnie taka sama -
    wziąć brzeszczot i ciąć :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2015-04-09 20:28:38
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-04-09 o 08:59, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup

    > Pracuję głównie przy komputerze - ale moja rada była dokładnie taka sama
    > - wziąć brzeszczot i ciąć :-)
    Wiem,że z takich prętów robiono przecinaki,bo to onegdaj dobra stal
    była, więc nie wiem jak to ugryzie brzeszczot. OK, spróbuję.

  • 28. Data: 2015-04-09 20:31:17
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-09 o 20:28, Frez pisze:

    > Wiem,że z takich prętów robiono przecinaki,bo to onegdaj dobra stal
    > była, więc nie wiem jak to ugryzie brzeszczot. OK, spróbuję.
    Ale żeby przecinak z tej stali był to go musisz zahartować, a w betonie
    raczej niezahartowana stal będzie więc brzeszczot da radę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 29. Data: 2015-04-15 21:42:26
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2015-04-03 21:10, Dariusz K. Ładziak pisze:

    > Ty się, Zając, śmiej...
    >
    > Są nawet produkowane kumulacyjne ładunki liniowe (taka sprężysta
    > metalowa taśma wygięta w kątownik obłożona elastycznym materiałem
    > wybuchowym) do tego rodzaju prac. Tyle że w Castoramie nie sprzedają.

    ale ja to oczywiscie wiem, widzialem na zywo i w dzialaniu... :)
    myslisz ze bym w ciemno polecał?

  • 30. Data: 2015-04-15 21:57:58
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-04-02 o 20:14, Frez pisze:
    > Pręt fi 12.Bardzo trudny dostęp, flexa nie podejdzie,pomyślałem o spawarce.
    > Pewnie przetopić się dziada uda, ale jaką elektrodą?

    Upalone. poszły prawie 2 elektrody różowe. Kapało jak cholera.