  • 21. Data: 2010-08-02 10:11:09
    Temat: Re: Jakie ręczniki?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja-
    > kapitalistycznym.

    Gdyby tak było to IKEA byłaby państwowa. Widac nie rozróżniasz pojęć
    komunistyczny-socjalistyczny.

  • 22. Data: 2010-08-02 11:32:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Gdyby tak było to IKEA byłaby państwowa. Widac nie rozróżniasz pojęć
    > komunistyczny-socjalistyczny.

    Jestes w błędzie, produkcją zajmują się komuny, które dla handlu mogą
    tworzyć trusty i takie tam...

  • 23. Data: 2010-08-02 11:54:34
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    > "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jestes w błędzie, produkcją zajmują się komuny, które dla handlu mogą
    > tworzyć trusty i takie tam...
    Te komuny to jak kibuce w twoim Heimacie...
    Nie piszę o ojcu bo jak mówi góralska piosenka o starozakonnych:

    "Lulojze, mi luloj
    Moja mało popa*
    Matka była jedna
    Ojców byla kopa"

    *popa - lalka

    A tu wyjaśnienie dlaczego parchłe po samiczej linii się rozmnażają:
    Alisci u bułanych Chazarów protoplazma po samiczej linii idzie, wiec moge
    ciebie uswiadomic: byla to Ryfka Wala, bo w zamtuzie do walenia sluzyla.

    Dobrzec, choc nie bardzo, ze tam ciemno bylo, bo zaden, nawet ciemny muzik w
    swietle na swój wal by jej nie wzial, gdyz ten, który ja w swietle obaczyl
    wczesniej umoczywszy, do konca swoich dni wala w gorzale moczyl, by sie z
    niego jakas zaraza (francy jeszcze nie bylo) na swiat nie dostala. Niektórzy
    bole brzucha poczuwali, jako, ze owa Ryfka wal w rece trzymajac brusem
    krecila boroszno u piekarza, za dnia robiac na mace, a nocami za posciólke.
    Oszustka, jak ci oni wsi Chazarowie wielka byla, bo i swoich do imentu
    oszukiwala, swoja miesieczna dolegliwosc na krwiste mace przerabiajac z
    braku niewiniatek...
    Alisci jej wyglad szpetny - nos jak hak burlaków, siersc po niej bulana od
    glów do rac, od rac do nóg, ta pokryta byla...
    Stalo sie pewnego czasu, ze zachodzil do niej cichcem rab chazarski, który
    chwalac sie, iz od kaganów pochodzi, na darmoche liczyl. Kretacz to byl na
    ichnich ksiegach w tutke pozwijanych kretactwa wyuczon, to i takiej
    ciemnocie latwo do mózgowia trafil a i do poprzecznosci dopuszczon bez
    zadnej oplaty zostal. Pozostawil ci jej tez pamiatke jej i jego ohydy. Gdy
    onaz pamiatka swiat zobaczyla mac jej, sepleniac z braku zebów chwalila sie
    temu i pokazujac przychówek: A co?! A co!, co brzmialo jak fatso, fatso. Tak
    i nazwano ci ich po dnie dzisiejsze: fatso, w jiddisz: fatzo...

    Tak wiec szukaj rodziny po Chazarach, pilnie im chuje przegladajac i po
    Chazarkach w poprzecznosciach ich, a bacz, która kosmata od cyców az do
    poprzecznosci wielce bedzie, zec ta ciotka twoja byc moze...

  • 24. Data: 2013-12-26 16:42:44
    Od: j...@a...pl

    W dniu środa, 21 lipca 2010 22:55:14 UTC+2 użytkownik medea napisał:
    > Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
    > bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
    > ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
    > brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w
    > Polsce nie produkuje się już ręczników?
    >
    > Ewa

    proponuję ręczniki z gramatury 700, np http://www.advertex.pl/recznik-delux
    grubszych ręczników jeszcze nie spotkałem

  • 25. Data: 2013-12-26 20:49:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Dec 2013 07:42:44 -0800 osobnik zwany jan.fecko
    napisał:
    > grubszych ręczników jeszcze nie
    > spotkałem

    podobnie jak głupszych spamerów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-12-27 00:46:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 07:42:44 -0800 (PST), j...@a...pl
    napisał(a):

    > proponuję ręczniki z gramatury 700, np http://www.advertex.pl/recznik-delux
    > grubszych ręczników jeszcze nie spotkałem

    Przypadkiem zajrzałam tutaj - i dzięki za wiadomość, chętnie skorzystam z
    oferty.
    --
    XL

  • 27. Data: 2013-12-27 14:06:56
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Przypadkiem zajrzałam tutaj - i dzięki za wiadomość, chętnie skorzystam z
    > oferty.

    Można znaleźć lepsze i dużo tańsze

  • 28. Data: 2013-12-28 00:26:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 14:06:56 +0100, adam napisał(a):

    > Można znaleźć lepsze i dużo tańsze

    Jakieś info?
    --
    XL

  • 29. Data: 2013-12-28 01:17:18
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > Dnia Thu, 26 Dec 2013 07:42:44 -0800 (PST), j...@a...pl

    > Przypadkiem zajrzałam tutaj - i dzięki za wiadomość, chętnie skorzystam z
    > oferty.

    Od końca:
    - ręczniki o gramaturze 700g/m2 są bardzo grube, gęste i zazwyczaj stosowane
    jako tzw.dywaniki łazienkowe, do położenia na podłodze, co by bose i mokre
    stopy miały wygodnie i ciepło wychodząc z wanny czy spod prysznica. Przy
    okazji osuszają się.
    - do wycierania ciała stosuje się ręczniki o maksymalnej gramaturze
    500-550-600. Mała uwaga - dla niektórych osób sześćsetka (polska czy
    egipska) może również być zbyt gruba / ciężka / nieporęczna.
    - polskim producentem (IMO chyba najlepszym) są zaklady Zwoltex. Wystarczy
    nazwę wrzucić w Google. Mają sklep internetowy i sporą ofertę.

    Dobrych zakupów życzę :)
    Pozdrawiam,
    JBP

  • 30. Data: 2013-12-28 02:29:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Dec 2013 01:17:18 +0100, JBP napisał(a):

> [...]
    > - polskim producentem (IMO chyba najlepszym) są zaklady Zwoltex. Wystarczy
    > nazwę wrzucić w Google. Mają sklep internetowy i sporą ofertę.

    Lubię się wycierać jak najgrubszymi ręcznikami, i to koniecznie z
    obustronnie gęsto pętelkowanego frotte, ponieważ nie zamieniają się po
    kilku sekundach w mokre, wiotkie ścierki.
    --
    XL