  • 31. Data: 2020-07-12 22:43:34
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    Czy ktoś wie co mogą zrobić, żeby za każdym wpisem nie pytał mnie czy jestem robot.
    Za chwilę sam w to uwierzę.
    K.

  • 32. Data: 2020-07-12 23:22:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.07.2020 o 22:43, Wymuszona Zmiana pisze:

    > Czy ktoś wie co mogą zrobić, żeby za każdym wpisem nie pytał mnie czy jestem robot.
    Za chwilę sam w to uwierzę.

    Tak, wystarczy, że będziesz używał czytnika newsów. I ciesz się,
    że tylko pyta, czy jesteś robotem. Bo mógłby się na ten przykład
    pytać, czy jesteś głąbem.

  • 33. Data: 2020-07-12 23:54:50
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.07.2020 22:43, Wymuszona Zmiana wrote:
    > Czy ktoś wie co mogą zrobić, żeby za każdym wpisem nie pytał mnie czy jestem robot.
    Za chwilę sam w to uwierzę.
    > K.

    Podaj adres IP jaki masz aktualnie w telefonie?
    Może jesteś na czarnej liście.

  • 34. Data: 2020-07-13 19:12:29
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Podaj adres IP jaki masz aktualnie w telefonie?
    > Może jesteś na czarnej liście.

    Co ma mój telefon do grupy budowlanej? Telefonu używam do telefonowania i wysyłania
    smsów. Na grupę wchodzę tylko i wyłącznie z jednego komputera i to od kilku late tego
    samego. Fakt zmienił się kraj.
    K.

  • 35. Data: 2020-07-14 17:14:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 13.07.2020 19:12, Wymuszona Zmiana wrote:

> [...]
    smsów. Na grupę wchodzę tylko i wyłącznie z jednego komputera i to od kilku late tego

    Podaj ten IP albo chociaż klasę /24 nie konkretny IP to sprawdzimy
    status czy nie jest listowany jako spamerski/wrogi

  • 36. Data: 2020-07-14 17:36:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI zaoferował pomocną dłoń:

    > Podaj ten IP albo chociaż klasę /24 nie konkretny IP to sprawdzimy
    > status czy nie jest listowany jako spamerski/wrogi

    Dużo was tam do tego sprawdzania? Dość zabawne jest (nawet na
    budowlanej grupie), gdy ktoś oferuję Expertyzę antyspamerską
    czy antywrażą, chociaż sam nie potrafi odczytać numeru IP
    nadawcy z nagłówków NNTP. Pytanie o takie rzeczy kogoś, kto
    używa usenetowej bramki googla i radzi sobie z tym średnio,
    też zabawnem jest.

    Jarek

    --
    Takich pytań sto, bardzo dużo to,
    ale nie spoczniemy my, aż sprawdziemy, czy:

  • 37. Data: 2020-07-14 18:30:03
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Podaj ten IP albo chociaż klasę /24 nie konkretny IP to sprawdzimy
    > status czy nie jest listowany jako spamerski/wrogi

    Kiki, nie mam pojęcia jaki mam IP w telefonie i nie wiem jak to sprawdzić.
    K.

  • 38. Data: 2020-07-14 18:33:41
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.07.2020 17:36, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dużo was tam do tego sprawdzania? Dość zabawne jest (nawet na
    > budowlanej grupie), gdy ktoś oferuję Expertyzę antyspamerską
    > czy antywrażą, chociaż sam nie potrafi odczytać numeru IP
    > nadawcy z nagłówków NNTP.

    Ja doskonale umiem odczytać. ale googlegroups chowa ip nadawcy.
    https://whatismyip.com chociaż.
    Co pokazuje ten link?

    > Pytanie o takie rzeczy kogoś, kto
    > używa usenetowej bramki googla i radzi sobie z tym średnio,
    > też zabawnem jest.

    Ale chyba ustalenie publicznego adresu to nie problem?

  • 39. Data: 2020-07-14 18:42:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Ja doskonale umiem odczytać. ale googlegroups chowa ip nadawcy.

    To też jest bardzo zabawne.

    > https://whatismyip.com chociaż.
    > Co pokazuje ten link?

    To samo, co znajdzie się w nagłówku "NNTP-Posting-Host" wysłanej
    wiadomości. Wysłanej z gugla również.

    > Ale chyba ustalenie publicznego adresu to nie problem?

    Zainteresowany wydał oświadczenie, że jest (co dziwnym nie jest).

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2020-07-14 18:47:49
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-14 o 18:33 +0200, KIKI napisał:
    > Ja doskonale umiem odczytać. ale googlegroups chowa ip nadawcy.

    Czy aby na pewno?

    Mateusz