  • 31. Data: 2011-09-08 10:05:34
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kadar napisał:

    > Napisałem to na samym początku, mieszkanie jest świeżo wykonczone i
    > nie chce żadnych inwazyjnych działań. jakiekolwiek kucie, nowe wartswy
    > gładzi itd. oznaczają powrót do remontu. Dlatego pytałem o jak
    > najmniej "bolesne" usunięcie kilku linii, które dopiero teraz się
    > zaczynają pojawiać. Za 3-4 lata być może zrobie nawet mały remont a
    > wtedy przekuje sobie kable i poprowadzę nawet nowe. Teraz nie.
    >
    > KADAR

    A może domaluj kilka linii obok :) że to niby taki wzorek.

    pozdrawiam
    rafał

  • 32. Data: 2011-09-08 10:25:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Kadar" napisał w wiadomości grup
    20g2000yqj.googlegroups.com...

    > Ja kiedy nie mog c pozby si zaciek w (wy azi y spod farby). Potraktowa em
    > zaciek
    > zwyk bia farb olejn . Po wyschni ciu ca y sufit docelow farb (chyba
    > emulsja jaka , nie pami tam)
    > i na wieki wiek w spok j. Mo e tak spr b j. Roboty niewiele, zepsu te

    Kup puszke białej farby chlorokauczukowej(ok 20zł) i nia zamaluj plamy a na
    to emulsja

  • 33. Data: 2011-09-08 20:11:05
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Kup puszke bia ej farby chlorokauczukowej(ok 20z ) i nia zamaluj plamy a na
    > to emulsja

    Ja nie mam plam tylko cienkie długie linie.Nie jestem pewien ale
    wydaje mi się, że te linie to kurz zbierający sie w większej ilości
    wokół przewodów niz na pozostałym obszarze. Wcześniej nie było tego
    widac wychodzi dopiero teraz.

    KADAR

  • 34. Data: 2011-09-09 05:26:03
    Od: "/// Kaszpir ///" <k...@N...gazeta.pl>

    Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > Strop betonowy, tynk, jaka=B6 farba bia=B3a dewelopera

    Jeśli dom/mieszkanie wybudował developer to udać się do niego. Masz 2 lata
    gwarancji (rękojmi) na mieszkanie i kazać mu usnąć problem.

    Niech to będzie jego problem ...

  • 35. Data: 2011-09-09 10:33:14
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Niech to b dzie jego problem ...

    ale to był mój elektryk.

    KADAR

  • 36. Data: 2011-09-09 10:50:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 9 Wrz, 12:33, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > ale to był mój elektryk.

    Elektryk bedzie zwalal na tynkarzy (ze za cienko dali tynku) a
    tynkarze na elektryka :) Moim zdaniem wina tynkarzy bo jak widzieli ze
    kable nie ida w bruzdach to powinni je grubiej zatynkowac albo kazac
    poprawiac. Ja mam wszedzie kable "po scianie" na spinkach i nie ma
    zadnych takich objawow - tyle ze mam tynk CW i kable "zginely" juz
    przy pierwszej obrzutce cementowej, a potem jeszcze przyszla na to
    gruba (2cm) warstwa tynku + cienka warstwa szpachli cementowej.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 37. Data: 2011-09-09 12:14:03
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]

    > kable nie ida w bruzdach to powinni je grubiej zatynkowac albo kazac
    > poprawiac. Ja mam wszedzie kable "po scianie" na spinkach i nie ma

    Też mam w spinkach bez bruzd i nie ma żadnych takich efektów.

  • 38. Data: 2011-09-09 14:38:48
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie świadom, nie dopilnowałem i teraz mam problem. Potwierdza się
    zasada kikioego trzeba stać i patrzeć na rece. Problem, że stałem i
    patrzyłem i g... wyszło.

    KADAR

  • 39. Data: 2011-09-09 15:24:28
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kadar napisał:
    > Potwierdza się
    > zasada kikioego trzeba stać i patrzeć na rece.

    A ja myślę, że jednak inna zasada...
    Pierwszy dom jest dla wroga...
    Drugi dla przyjaciela....
    Trzeci dla siebie.

    pozdr
    Robert G.

  • 40. Data: 2011-09-09 15:29:40
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ja myślę, że jednak inna zasada...
    > Pierwszy dom jest dla wroga...
    > Drugi dla przyjaciela....
    > Trzeci dla siebie.

    Nie. To sie musi kiedyś skończyć. Wykonawcy powinni wiedzieć jak się
    wykonuje ich własny zawód. W pranżach gdzie niewykształceni ludzie biorą się
    za usługi świadczone innym należy wprowadzić weryfikację ich umiejętności.
    Pozwolenie na dany typ prac budowlanych poświadczony egzaminami i
    wieloletnim terminowaniem u mistrza.
    To są często ludzie z ledwo ukończoną podstawówką.