  • 41. Data: 2023-09-11 14:21:49
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 11 września 2023 o 11:00:14 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > W u nas, zwłaszcza na darmowych ładowarkach, było ich mnóstwo.
    > Teraz nie wiem czym Lidl/Kaufland nie zepsuł im interesu, obniżając
    > prędkość ładowania, bo żeby się na krzywy ryj naładować, to musieliby
    > stać dłużej niż jeździć.

    Sam sobie więc odpowiedziałeś na czym zapewne opierali swój biznes plan- darmowe
    ładowarki.
    U nas nie ma elektrycznych taksówek, jest Lidl Kaufland, 6 Biedronek Aldi, Dino,
    Polomarket, Intermarche, ale nigdzie tam nie ma nie tylko darmowych ale żadnych
    ładowarek.
    Jest jedna z logo Orlenu/Energa pod Bricomarche i druga właśnie u mojego kolegi co
    wypożyczalnie samochodów prowadzi. Żadna z nich nie jest darmowa a podejrzewam że
    ceny mają wyższe jak prąd z gniazdka w domu.
    Kolega który postawił tą ładowarkę wypożycza auta osobowe, busy itp ale nie ma
    żadnego elektryczneg.
    Pewności nie mam ale strzelam że ładowarkę postawił bo jakąś dotację za to dostał czy
    inne darmowe pieniądze.
    Szczerze mówiąc nigdy nie widziałem żeby tam jakiekolwiek auto się ładowało a jest to
    przy dość ruchliwej trasie na Łebe

  • 42. Data: 2023-09-11 14:28:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2023 o 14:21, Kris pisze:

    > Sam sobie więc odpowiedziałeś

    Nieprawda.

    >na czym zapewne opierali swój biznes plan- darmowe ładowarki.

    Tego nie wiesz.
    Pewnie działają dalej, a tylko pozbawiono ich nadprogramowych zysków.

    A to że nie mam ich gdzie widywać, boi z taxi nie korzystam to zupełnie
    inny temat.

    > U nas nie ma elektrycznych taksówek, jest Lidl Kaufland, 6 Biedronek Aldi, Dino,
    Polomarket, Intermarche, ale nigdzie >tam nie ma nie tylko darmowych ale żadnych
    ładowarek.

    Będą.
    A może już są (gdzieś indziej), tylko o tym nie wiesz.
    Co to za miejscowość?

    > Jest jedna z logo Orlenu/Energa pod Bricomarche i druga właśnie u mojego kolegi co
    wypożyczalnie samochodów prowadzi. >Żadna z nich nie jest darmowa a podejrzewam że
    ceny mają wyższe jak prąd z gniazdka w domu.

    To logiczne.
    Urządzenia się za darmo nie kupią i nie ubsłużą, a prąd dla firm jest
    droższy.

    > Kolega który postawił tą ładowarkę wypożycza auta osobowe, busy itp ale nie ma
    żadnego elektryczneg.

    I?

    > Szczerze mówiąc nigdy nie widziałem żeby tam jakiekolwiek auto się ładowało a jest
    to przy dość ruchliwej trasie na >Łebe

    Pewnie ceny niezbyt sprzyjające, do tego prędkość słaba, więc ludzie
    przejazdem wolą w sieciowych, gdzie mogą mieć taniej.
    A miejscowych jak sam piszesz mało.

    No i raczej nie przesiadujesz przy niej przez dłuższy czas, a poza
    wakacjami, większość płatnych ładowarek stoi pusta przez większość czasu.

  • 43. Data: 2023-09-11 14:41:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 11 września 2023 o 14:28:32 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > Pewnie ceny niezbyt sprzyjające, do tego prędkość słaba, więc ludzie
    > przejazdem wolą w sieciowych, gdzie mogą mieć taniej.
    > A miejscowych jak sam piszesz mało.

    Naród mamy pomysłowy.
    Posiadacze elektryków ciąć koszty potrafią;)
    Wpisz w Google: Łeba Tesla.

  • 44. Data: 2023-09-11 15:18:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 11 września 2023 o 14:28:32 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    .
    > I?
    Pewnie mu wyszło że nieoplaca się
    Dla gościa nie byloby problemem " wylizanie" 10-20 elektrycznych busów i wynajęcie
    ich imposciakom( tak jak pisałem teraz im wynajmuje delikatnie mówiąc przechodzone
    auta)
    Ale pewnie żadnej ze stron to się nie opłaca więc pyrkaja dizlami.

  • 45. Data: 2023-09-11 16:16:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 11 September 2023 at 15:18:30 UTC+2, Kris wrote:
> [...]
    auta)
    > Ale pewnie żadnej ze stron to się nie opłaca więc pyrkaja dizlami.

    inposty upadna za 2 lata bo maja 30 konkurentów
    a paczek z Hameryki nikt już nie chce, bo zaraza się skończyła

  • 46. Data: 2023-09-12 06:52:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2023 o 15:18, Kris pisze:
    > poniedziałek, 11 września 2023 o 14:28:32 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > .
    > Pewnie mu wyszło że nieoplaca się

    Raczej nie liczył, albo w ogóle to nie przypadek korzystania z nowych
    pojazdów.

> [...]
    auta)
    > Ale pewnie żadnej ze stron to się nie opłaca więc pyrkaja dizlami.

    "Zawsze złomem", będzie taniej.
    W końcu jak się zepsuje, to ktoś inny zawiezie, którego złom będzie
    akurat na chodzie.

    Ale to nie ten temat i nie ma nim nic wspólnego.
    Niepotrzebnie ciągle mieszasz dwa zupełnie różne systemy walutowe.

  • 47. Data: 2023-09-12 07:33:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 14:28, Cavallino pisze:

    > a poza
    > wakacjami, większość płatnych ładowarek stoi pusta przez większość czasu.

    Każdy widzi co innego albo to co chce zobaczyć.

  • 48. Data: 2023-09-12 09:39:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2023 04:01:39 -0700 (PDT), Kris

    > Wychodzi więc około 15 000 km przez 2 lata

    Czyli zmniejszyłeś sobie koszty utrzymania zaledwie o... 25%
    w stosunku do podanego przebiegu. Skoro 7500km rocznie, to
    dziennie 32km bez jazdy weekendowej, a razem z weekendami
    z jazdą do teściowej 20km dziennie. Myślę że przy takich
    interwałach gdzie ten silnik w połowie nie ma czasu się
    nawet porzadnie zagrzać, to trzeba dodać jeszcze kolejne 25%.
    I wtedy by sięzgadzał z tym co ja osiągam w pierdziawce mojej
    żony jeżdżąc normalnie, z klimą (bo żona bez klimy jeździ,
    nie dlatego że oszczędza, tylko bo lubi ciepło) i dynamiką
    jaką mam w Outlanderze.

    > Auto to Citroen C3,1.2 benzyna

    Pisałeś że 2007 rocznik -- nie było takich silników w C3 I.
    Dopiero od 2009 czyli C3 II były benzynowe 1.2 siłą rzeczy
    i w cenie samochodu też coś nie pykło... No i potem się
    dziwić że się kalkulacja do kupy nie składa... eh.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2023-09-12 09:44:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2023 05:41:41 -0700 (PDT), Kris

    > Naród mamy pomysłowy.

    No mamy, kiedyś hektolitrami (o ile nie nadal) lali do
    samochodu olej opałowy przeznaczony do ogrzewania domów.
    Ale to wszystko mało istotne, bo...

    > Posiadacze elektryków ciąć koszty potrafią;)
    > Wpisz w Google: Łeba Tesla.

    ...ten wyjątek elektryczny kasuje tamte spalinowe wały.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 50. Data: 2023-09-12 16:11:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 09:39:16 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > i w cenie samochodu też coś nie pykło... No i potem się
    > dziwić że się kalkulacja do kupy nie składa... eh.
    Citroen C3
    Data 1 rej 07- 2007
    Pojemność skokowa 1124
    Moc 44 kw
    Co ceny która też się tobie nie zgadza:
    Na OtoMoto wlazłem citroen C3 wybrałem i rocznik 2007.
    Ceny od 4500 do ok 15000zl

    Odszczekasz czy dalej będziesz brnął?

    Tez praktycznie cały rok jeżdżę z klima.
    Latem bo chłodniej zima szyby szybciej odparowują jeśli klima się załączy( bo bodajże
    poniżej 8 stC się nie załącza)