  • 161. Data: 2013-09-24 23:16:29
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    news:l1suiv$6k6$1@usenet.news.interia.pl...

    > a kamerke w tv masz?

    Na kamerce to młodzi dorabiają na doładowania prepaidów i megabajtów
    transferu :-)
    A przy okazji prism to nagra i wywloką za 20 lat :-)
    Zacznie się era haków.

  • 162. Data: 2013-09-24 23:18:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 23:12:21 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > To się zgadza ale przy tym nie chcesz żeby odczytywała numer IMEI ani
    > numer słuchawki czy czytała książkę telefoniczną. I to jest właśnie
    > problem.

    ale to jest zupełnie inny problem. I twoje niby ukrywanie się nic nie
    zmieni. Zresztą to już wysyła sam telefon. przy okazji kopiując do
    chińczyków

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2013-09-24 23:20:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Ale dzieki, moze innym sie przyda, choc patrzac na przebieg dyskusji to
    > raczej tego nie potrzebuja. :-)

    Ty ale jakbyś miał foty hipotetycznej przełożonej jak będąc gimbusiarą
    dorabiała na kamerkach to by była karta przetargowa nie ? :-)
    Pewnie byś miał nie jeden awans na wyższe stanowisko :-)

  • 164. Data: 2013-09-24 23:21:19
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu wtorek, 24 września 2013 23:03:31 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Weďż˝ Privoxy. www.privoxy.org. To jest takie proxy i ustawisz w
    > przegl�darce

    > A nie boisz sie ze jest w nim zaszyty spyware od NSA ? ;-)

    to jest open source. zrób sobie clone git'a i skompiluj sam po zerknięciu w
    kod.

  • 165. Data: 2013-09-24 23:25:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 23:21:19 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > to jest open source. zr�b sobie clone git'a i skompiluj sam po zerkni�ciu w
    > kod.

    A sprawdzales ten kod? Czy ufasz wszystkiemu co jest open source?
    Wiesz, ze bardzo czesto hakierzy podmieniaja open-source'owe softy i
    wstrzykuja w nie swoj zlosliwy kod? I czesto przez wiele miesiecy nikt
    sie nie orientuje ;) Jak paranoja to paranoja, czemu tylko w jednym
    kierunku u Ciebie sie rozwija :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 166. Data: 2013-09-24 23:25:27
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l1svjh$90t$3@dont-email.me...

    > ale to jest zupełnie inny problem. I twoje niby ukrywanie się nic nie
    > zmieni. Zresztą to już wysyła sam telefon. przy okazji kopiując do
    > chińczyków

    Do Chińczyków może i wysyła ale w 100 innych nie musi. Zawsze mniej to
    lepiej. A rozmowy telefoniczne należy traktować jak podsłuchiwane. Ich treść
    może stać się hakiem za lat ileś. Nigdy nic nie wiadomo.

  • 167. Data: 2013-09-24 23:27:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 23:21:19 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com... W dniu

    > to jest open source. zrób sobie clone git'a i skompiluj sam po
    > zerknięciu w kod.

    ostatnio był piekny przykład jak można wsadzić backdora do OpenSource.
    Nie udało się ale tylko dlatego, ze to olbrzymi projekt, który kontroluje
    mnóstwo ludzi i firm. W mniejszym pewnie przeszedłby niezauważony. A
    otwierał dostep każdemu, kto miał klucz. od dobrego kodu róznił go 1
    znak :)

  • 168. Data: 2013-09-24 23:53:54
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > I czego to dowodzi? Moze tego, ze wszyscy powinnismy miec wszczepiony
    > implant GPS. Wez badz powazny. W imie wolnosci ograniczmy wolnosc tak?

    > Nikt nie kaze Ci korzystac z googla. Nikt nie kaze Ci korzystac z
    > allegro.
    > Nikt nie kaze Ci korzystac z Internetu. Mojej wolnosci nikt nie
    > ogranicza
    > trzymajac dane stron, na ktore wchodzilem, czy moich zakladek
    > "ulubione",
    > szczegolnie kiedy sie na to godze akceptujac regulamin korzystania z
    > uslug googla :)

    Ale Ty nie masz wpływu i nie wiesz co i kiedy jest zbierane na Twój
    temat.
    Czym innym jest to, kiedy jestem poinformowany i godzę się z własnej,
    nieprzymuszonej woli, a czym innym, kiedy o tym nic nie wiem i nie mam
    możliwości się o tym dowiedzieć.
    Piszesz, ze są regulaminy. Gdzie i kto je czyta? Równie dobrze mogę
    zainstalować w toalecie miejskiej kamery, nagrywać filmy i umieszczać w
    internecie, a regulamin sobie napiszę i będę trzymał w swoim biurze, a
    na drzwiach toalety umieszczę napis: "Proszę korzystać z toalety zgodnie
    z regulaminem, który znajduje się w biurze pietro wyżej".

    > Internet nie jest wolnoscia - to jest komercyjna siec - zarabiaja na
    > niej
    > wszyscy - od dostawcow internetu, przez providerow, do samych
    > uzytkownikow.
    > Chcesz byc wolny - nie korzystaj z komercyjnej sieci ktora jest
    > stworzona
    > zeby z niej czerpac korzysci :)

    Nie wiesz co piszesz.
    Poczytaj historię internetu.
    Nie był on tworzony dla komercji. Ktoś kiedyś po prostu wpadł na pomysł,
    że możnab y na nim zarabiać.
    Tak samo jkak telewizja także nie była tworzona z myślą o komercji, a
    teraz w telewizji nawet publicznewj więcej jest reklam jak publicystyki.

    > Nie chcesz zeby Ci przychodzily maile? Nie rejestruj sie na glupich
    > portalach
    > lub dbaj o odpowiednie ustawienia newsletterow. Dlaczego do mnie nie
    > dochodza
    > zadne maile spamowe z allegro czy google? Dlaczego wiazesz je z
    > cookiesami?

    Które portale są głupie, a które mądre? :)

  • 169. Data: 2013-09-24 23:57:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 23:53:54 +0200 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

> [...]
    > możliwości się o tym dowiedzieć.
    > Piszesz, ze są regulaminy. Gdzie i kto je czyta?

    to miej pretensje tylko do siebie, że ich nie czytasz

  • 170. Data: 2013-09-25 00:00:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 22:03:43 +0200, Maniek4 napisał(a):
    (...)

    Czy to takie dziwne, ze prosze Cie o podanie dodatkowych konkretow?

    Mnie to ciekawi z przyczyn akademickich. Nigdy nie uprawialem
    ekshibicjonizmu w sieci, tzn. nie mam kont w sieciach spolecznosciowych i
    generalnie staram sie zachowywac zdrowy rozsadek, ale z drugiej strony nie
    chcialbym popasc w paranoje, wiec interesuja mnie infomracje
    potwierdzone....

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał